Weider Zell Volume Plus solunlaajentaja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja narri
  • Aloitettu Aloitettu
Ei se varmaan ihmeellinen aine ole. Kyllä se varmaan kerää nestettä jossain määrin. Voihan sitä kokeilla jos ylimääräistä rahaa on ja kerro meillekkin miltä tuntui. Itsellä ei omakohtaisia kokemuksia.

joo näin pitää tehdä..itse olen käyttänyt fastin creatiinia..joten tuo taitaa loppu viimeksi olla aikalailla samaa tavaraa..mutta kokeillaan

Ja mikelle anteeksi pyyntö linkistä..

täyttä p*s*aa... My humble opinion. En oo kokeillu mutta uskon niin...

Mä menin (hölmönä) tilaamaan yhden purkillisen vuosi sitten.
"HUOM! TUOTTEELLA EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ KIELLETTYJEN PLASMANLISÄÄJIEN KANSSA!!!" tms.

Kerrankin myyntilause piti paikkansa..

Maistuu hiilihapottomalle keltaiselle jaffalle ja räjäyttää sheikkerin. Siinä ne tärkeimmät ominaisuudet. Peniksenvahvuinen hauikseni puhuu puolestaan...

Lukekaapa huviksenne, että mitä aineita kyseinen "laajentaja" sisältää. Taitaa tulla halvemmaksi hommata kyseiset tuotteet erikseen... Ovat nuo määrätkin aika onnettomia...

Sama juttu mulla.. Kävin n.vuos sitten ostamassa ja vieläkin on puolet purkista jälellä. Tuskin koskaan tulee vedettyy loppuu. Ja niinku Bateman jo sano niin ku ravistelee sheikkerissä niin pitää 5 sekunnin välein päästää paineet pois korkkia raottamalla muuten räjähtää silmille. Sanoisin et aika turha tuote. Tai mistä tiiän ku ei sen pidempää tullu kokeiltua edes.

d0n sanoi:
Sama juttu mulla.. Kävin n.vuos sitten ostamassa ja vieläkin on puolet purkista jälellä. Tuskin koskaan tulee vedettyy loppuu. Ja niinku Bateman jo sano niin ku ravistelee sheikkerissä niin pitää 5 sekunnin välein päästää paineet pois korkkia raottamalla muuten räjähtää silmille. Sanoisin et aika turha tuote. Tai mistä tiiän ku ei sen pidempää tullu kokeiltua edes.

Mistähän tuo paineen muodostuminen johtuu ? Käytin purkillisen ko. ainetta joskus 2-3 vuotta sitten kun se vielä oli myrkynsinistä ja silloinkin sheikkeri meinasi pamahtaa jos ei laskenut paineita ulos.

no jos tuota ei kannata ostaa niin mitäs sitten? jos nuo crean ja glutamiinin ostaa erikseen niin tulee pirun kalliiksi?

Mielestäni ei muita kannata ostaa kun protskua, maltoa ja vitamiinipillereitä.
Jos sitten tuloksia enempi haluaa niin vahvemmat vitamiinit.
Nuo lailliset paskalääkkeet hyödyttää yleensä ainoastaan valmistajaa rahallisesti.
Toki pientä hyötyä voi tulla, mutta sen jokainen tajuaa että jos nuo kunnolla toimii niin ne olisi kiellettyjen listalla.

tapio sanoi:
Mielestäni ei muita kannata ostaa kun protskua, maltoa ja vitamiinipillereitä.
Jos sitten tuloksia enempi haluaa niin vahvemmat vitamiinit.
Nuo lailliset paskalääkkeet hyödyttää yleensä ainoastaan valmistajaa rahallisesti.
Toki pientä hyötyä voi tulla, mutta sen jokainen tajuaa että jos nuo kunnolla toimii niin ne olisi kiellettyjen listalla.

Jotenkin minusta tuntuu että et edes tiedä mistä puhutaan ?

Narri: kyllä tuo varmaan toimii siinä missä mikä tahansa sokerissa uitettu kreatiini, mutta varmasti paremman makuisia vaihtoehtojakin on ja sellaisia joissa on enemmän kreatiinia, glutamiinia ja muuta per annos.

Enkä nyt sitäkään tiedä tuleeko se niin paljon kalliimmaksi ostaa nuo aineet erikseen.

Zell Volume Plus maksaa muistaakseni vajaat 50 euroa purkki. Jos ostat erikseen, niin dekstroosi maksaa ehkä 5 euroa pussi, puolen kilon purkki kreatiinia 15-20 euroa ja glutamiini 20-30 euroa 500g purkki (jos ostaa halvimmasta päästä olevia tuotteita).

Suunnilleen samaan hintaan tuossa päästään ja erikseen ostetut aineet kestävät pidempään. Kannattaa ottaa huomioon että nuo valmiina ostetut kreatiini-sokeri-glutamiini-vitamiinisekoitukset kestävät ohjeannostuksella noin kuukauden, osa vain pari viikkoa.

Ja jos dekstroosin ostaa vielä rypälesokerina viinin ja oluen panemiseen, sitä saa sillä noin viidellä eurolla 4.5kg, jätän esimerkkipaikat mainitsematta etten vahingossakaan rikkoisi sääntöjä :)

hmph..no mitäs tavaraa te sitte suosittelisitte kreatiiniks ja glutamiiniks..itsellä on ollut ennen fastin creaa ja dekstoosia mutta tuota glutamiinia en ole vielä päässyt maistamaan..

olisiko kenties Evolution L-Glutamine 200g ja HC Power Nutritions Creatine 500g täältä pakkotoiston verkkokaupasta hyvät valinnat?

setae sanoi:
Ja jos dekstroosin ostaa vielä rypälesokerina viinin ja oluen panemiseen, sitä saa sillä noin viidellä eurolla 4.5kg, jätän esimerkkipaikat mainitsematta etten vahingossakaan rikkoisi sääntöjä :)
CM, Euromarket, Prisma muutamina esimerkkeinä. Muistakin ruokakaupoista saanee. Eivät ole kilpailevia verkkokauppoja (eli internetissä lisäravinteita myyviä), joten saa mainita. :)

Mistä saa 4,5 kiloa dekstroosia viidellä eurolla...?!

Halvin mitä olen itse nähnyt niin on ollut panimosokerin nimellä myytävä dekstroosi, 2kg/5e

Vähän vanha aihe mutta, satuin voittamaan arvonnassa tätä jauhoa. En olisi muuten mennyt ostamaan. Saa nähdä jos toimisi.

Pakkauksesta ei mitenkään tule selväksi paljonko painaa esim. desi tätä jauhoa, tai edes paljonko suositeltu annos 40g on tilavuudeltaan. Myöskään minkäänlaista annosmittaa ei ole. Että millaisia annoksia olette itse ottaneet? Paras olisi tietenkin jos joku olisi punninnut paljonko tämä painaa?

Sellaista vielä kysyisin että onko tämän kaltaisia tuotteita parempi ottaa ennen treeniä vai jälkeen?

Minuakin kiinnostaisi tuoreemmat kommentit tästä aineesta, saan kanssa kohta kaverilta pöntön tätä, kai se on pakko syödä kun ilmaseks saa..
Jos ymmärsin oikein niin tuohan on käytännössä kreaa, glutaa ja vitamiineja sotkettu sekaisin ja myydään hienolla nimellä isolla hinnalla? No, riittääpähän pidempään ko. aineet kaapissa kun välillä vetelen tuon purkillisen.

Back
Ylös Bottom