Webbikamera salilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kalle2
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jyskyn salin veppikamera ei toimi, kokeiltu kahdella eri koneella.

Meijerin kämissä on joku musta jätkä ilmeisesti kuollut laitteeseen, kun kuva ei vaihdu.

Eugen sanoi:
Jyskyn salin veppikamera ei toimi, kokeiltu kahdella eri koneella.

Meijerin kämissä on joku musta jätkä ilmeisesti kuollut laitteeseen, kun kuva ei vaihdu.

Ei toimi mullakaan. Mutta luultavasti tuo kamera silti toimii, käyttäjiä on vaan liikaa (11 :rolleyes: ). Voi olla joku bandwith limit, tiedä sitten.

Viimeksi muokattu:
Eugen sanoi:

Äh, paskanmarjat. Sillä on vain 2 tunnin volyymitreeni menossa! :lol2:

Hyvinhän tuo toimii, mutta minä en ainakaan haluaisi treenata paikassa jossa koko maailma (sananmukaisesti) voi katsella surkeaa räpeltämistäni.

fish sanoi:
mutta minä en ainakaan haluaisi treenata paikassa jossa koko maailma (sananmukaisesti) voi katsella surkeaa räpeltämistäni.

Oletko varma että et treenaa? ;)

Jaahas, pitää varmaan seuraavan treenin alussa tarkistaa käsipyyhetelineet, lamput, kaiuttimet, peilit... :hyper:

Viimeksi muokattu:
NatuSan sanoi:
Oletko varma että et treenaa? ;)

Jaahas, pitää varmaan seuraavan treenin alussa tarkistaa käsipyyhetelineet, lamput, kaiuttimet, peilit... :hyper:

Olen.

Mutta tietääkö kukaan mistä saa ostaa sellaisia suojia TV:n päälle, että voisin estää minun elämäni kuvaamisen? Amerikkalaiset kun on satelliittien ja radioteknologian avulla ottaneet käyttöön järjestelmän jolla kuvaavat minua televisioni kautta ja lähettävät ympäri vuorokauden omalla kanavallaan tosi-TV:tä minun elämästäni.

Lisäksi he kuuntelevat puhelintani, ja agentit seuraavat minua tappamistarkoituksissa kun kuljen ulkona.

T.K. sanoi:
Eiiih, nolo! Ilmeisesti ne ainakin tietävät kameran olemassaolosta, kun joku urpo kundikin just patsasteli siinä edessä kuin mikäkin taigeri... :david:

Tuota kun seurailisi aikansa, sieltä voisi saada napattua aikamme suoritustekniikat -klippejä ;)

fish sanoi:
Mutta tietääkö kukaan mistä saa ostaa sellaisia suojia TV:n päälle, että voisin estää minun elämäni kuvaamisen? Amerikkalaiset kun on satelliittien ja radioteknologian avulla ottaneet käyttöön järjestelmän jolla kuvaavat minua televisioni kautta ja lähettävät ympäri vuorokauden omalla kanavallaan tosi-TV:tä minun elämästäni.

Lisäksi he kuuntelevat puhelintani, ja agentit seuraavat minua tappamistarkoituksissa kun kuljen ulkona.

Mä olen huomannut, että kääriytyminen folioon auttaa. Etenkin, kun hampaissa on radiolähettimet, joissa tulee käskyä TAPA KAIKKI TAPA KAIKKI TAPA KAIKKI. Sukupuolielimet olen jättänyt paljaaksi esteettisistä syistä.

Hampaat olen jo poistanut itse (oih, verraton Leatherman), mutta pitää kokeilla tuota foliota.

(vissiin aika mennä nukkumaan, jutuista päätellen)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom