- Liittynyt
- 19.4.2011
- Viestejä
- 1 427
Korjaan: Webasto-ongelmia :D
Eihän täältä sattuisi löytymään näiden tietäjiä? Tässä kohta kaikki netin keskustelut luettu ja alkaa toivo opiskelijabudjetilla loppua.
Itsellä passatissa jälkiasennettu Thermo top C weba, jonka kanssa vaikka minkälaista probleemia ollut...
mm.
- käynnistyy ok, ja tohisee hetken, eli syttyy - mutta sammuu yllättäen ja paloilmapuhallin tuuttaa ulos ison savupilven
- lähetin ohjainkortin huoltoon/testiin - takaisin tullessa hehkua ohjaava fet kuumenee ja ilmeisesti ottaa isoa virtaa (huolto vakuuttaa että kortti heillä toimii ja on testipenkissä testattu)
Hehkujen kanssa on roplattu, vanhan vaihdoin pois kun katsoin että murtunut runko siinä posliiniosassa (vanh. ohm arvo 0.6-0.9, lopulta uudella kuitenkin sama arvo). Eli vika ei tainnut olla tässä. Tuo fetin kuumeneminen saattaa johtua hehkun suuresta virranotosta/oikosulusta runkoon, mutta oikosulussa se ei kuitenkaan ole, kun mittasin.
Kummallisia vehkeitä, kun napista painettaessa paloilmapuhallin pyörii, vesipumppu hurisee(kädellä kokeiltu), polttoaine pumppu nakuttaa, hehku uusittu ja kortti testattu, vaan ei ala toimimaan. Pitääkö ruveta epäilemään että lavat jumissa vesipumpussa tai ilmatiet tukossa paloilman pääsyssä? Noita en ole vielä tarkistanut. Resetoitu on, vikakoodeja on suuntaan ja toiseen (vain pajalla tarkistettavissa tällä välineistöllä).
Kellään vinkkiä antaa?
Eihän täältä sattuisi löytymään näiden tietäjiä? Tässä kohta kaikki netin keskustelut luettu ja alkaa toivo opiskelijabudjetilla loppua.
Itsellä passatissa jälkiasennettu Thermo top C weba, jonka kanssa vaikka minkälaista probleemia ollut...
mm.
- käynnistyy ok, ja tohisee hetken, eli syttyy - mutta sammuu yllättäen ja paloilmapuhallin tuuttaa ulos ison savupilven
- lähetin ohjainkortin huoltoon/testiin - takaisin tullessa hehkua ohjaava fet kuumenee ja ilmeisesti ottaa isoa virtaa (huolto vakuuttaa että kortti heillä toimii ja on testipenkissä testattu)
Hehkujen kanssa on roplattu, vanhan vaihdoin pois kun katsoin että murtunut runko siinä posliiniosassa (vanh. ohm arvo 0.6-0.9, lopulta uudella kuitenkin sama arvo). Eli vika ei tainnut olla tässä. Tuo fetin kuumeneminen saattaa johtua hehkun suuresta virranotosta/oikosulusta runkoon, mutta oikosulussa se ei kuitenkaan ole, kun mittasin.
Kummallisia vehkeitä, kun napista painettaessa paloilmapuhallin pyörii, vesipumppu hurisee(kädellä kokeiltu), polttoaine pumppu nakuttaa, hehku uusittu ja kortti testattu, vaan ei ala toimimaan. Pitääkö ruveta epäilemään että lavat jumissa vesipumpussa tai ilmatiet tukossa paloilman pääsyssä? Noita en ole vielä tarkistanut. Resetoitu on, vikakoodeja on suuntaan ja toiseen (vain pajalla tarkistettavissa tällä välineistöllä).
Kellään vinkkiä antaa?