Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuotanoin, niih. Mää oon nykyään koittanu tehrä niin, et en päästä sitä paskaa ihan alas asti, vaan stoppaan sen kesken ja nostan ylös... niinkin tulee vähän kovempi polte. Mutta emmää hae poltteita, vaan et sarjapainot kasvaa .Oi weak mun tk
Minä ottaisin vauhtia pois reidenojennuksesta! Pieni pysäytys ylhäällä ja hitaasti alas, polttaa ni perkeleesti:thumbs:
Upeaa weak, olet ihan mainio kapistus! Oot munki idoli, Reason pistetäänkö WEAK fun clubin pohjoisosaston vuosikokous nyt syksyllä...
kyykky on se sun perus/massa liikkees reiskoille. voit aivan hyvin hakea noissa vitkuttelu laitteissa sitten sitä tuntumaa ja poltetta.. Mutta emmää hae poltteita, vaan et sarjapainot kasvaa .
Eikö Neutraali halua liittyy mun faniklubiin :(
D
Tuotanoin, luulen et olen aikas :kippis1: , että en kyllä ehi tulla treenaaman. Ja en ees välttämät haluais, ku vituttaa sun isommat treenipainotNiin Weak, lähetäänkö sitten Expon aikaan treenaamaan, olisihan se kiva jos viitsisit täyttää number one fanin toiveet.
Weak vetää mun kans kimppajuomingit :kippis1:Tuotanoin, luulen et olen aikas :kippis1: , että en kyllä ehi tulla treenaaman.