Weakin "Tekniikan Mestari" treenivideo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sahaaja
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Bodaajakääntö:lol2: :lol2: ihan cool video :thumbs: lisää kiitos! :rock:

Ootan bodaajan viestiä kuin kuuta nousevaa... :lol2:

Hieno treeni! Oli hauskaa katottavaa. Tekniikan mestari alkaa täyttämään suuria saappaitaan. :D

Lisää vaan treenejä tänne! :kippis1:

bodaaja varmaan möksähtää tällasesta, kyllä mua ainakin vituttais jos tolleen vittuiltas koska oon niin tosikko tällaisissa asioissa :D. kukaan ei lienee bodaajan tyyliä ole nähnyt ja sitten annetaan sellanen kuva niin kuin liike tehtäisiin totaalisen päin vittua, eihän se kivaa oo:). ei se, että jos sanotaan että tehdään heijarilla välttämättä mitään tuollaista kuitenkaan tarkoita(toivottavasti ainakaan:D). pikku vippi on asiaa hauis liikkeissä.

tuo bodaaja kääntö oli varmasti ihan niinku minun hauiskääntö mutta painoa oli 3 kertaa enemmän :D oon töhö ja tiedän että varmasti jossain on video paikka mutta jos täällä on sellainen paikka jossa nuo kaikki videot on niin voisko joku mulle sen neuvoa? jos ei oo niin eiks ois hyvä koota nuo kaikki treeni videot johonkin yhteen paikkaan?

Oi weak mun tk :hyper:

Minä ottaisin vauhtia pois reidenojennuksesta! Pieni pysäytys ylhäällä ja hitaasti alas, polttaa ni perkeleesti:thumbs:

Upeaa weak, olet ihan mainio kapistus! Oot munki idoli, Reason pistetäänkö WEAK fun clubin pohjoisosaston vuosikokous nyt syksyllä...
Tuotanoin, niih. Mää oon nykyään koittanu tehrä niin, et en päästä sitä paskaa ihan alas asti, vaan stoppaan sen kesken ja nostan ylös... niinkin tulee vähän kovempi polte. Mutta emmää hae poltteita, vaan et sarjapainot kasvaa:) .

Eikö Neutraali halua liittyy mun faniklubiin :(

Tikkuniska: pitää alkaa harjotella enempi. Oon venytelly vatsalihaksia jos se jotain vaikuttaa siihen... tuntuu vaan ettei veny :rolleyes:

Edit. Niin, tosiaan en tiiä Bodaajan tekniikoista mitään, mutten määkään kyllä mitään selkä-aivan-suorassa-kääntöjä tue. Toi oli vitun siistiä toi ykkönen. Taidan alkaa tekemään niitä vetävien treenissä... aina vähän enempi painoa lisää jokakerta :D

. Mutta emmää hae poltteita, vaan et sarjapainot kasvaa:) .

Eikö Neutraali halua liittyy mun faniklubiin :(

D
kyykky on se sun perus/massa liikkees reiskoille. voit aivan hyvin hakea noissa vitkuttelu laitteissa sitten sitä tuntumaa ja poltetta.

Bodaajakääntö :) Prässiä odotellessa.... ;)

Minä en saa kuulemma myös ollenkaan latseja kiinni/kaarta penkkiin, mutta eipä se enää sentään niin pahasti olkapäihin ota kun muutama kuukausi sitten.

Weakillahan on pian nickin vaihdon paikka ;)

Tosiaan, nuo viparit eniten tossa pisti silmään, näyttää ainaskin nousevan epäkkäillä nyt. Neutraalihan tossa hyvin neuvoikin, kyynärpäitä ei saa roikottaa, vaan niiden tulisi mielestäni olla ranteita korkeammalla koko liikkeen ajan.

Tuo dippisysteemi oli aika HC :D

EDIT: Jajoo, on Weak kasvanut tosi hyvin, voimaa ainaskin näyttäisi pikkusen tulleen :thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Niin Weak, lähetäänkö sitten Expon aikaan treenaamaan, olisihan se kiva jos viitsisit täyttää number one fanin toiveet.:rolleyes:

Niin Weak, lähetäänkö sitten Expon aikaan treenaamaan, olisihan se kiva jos viitsisit täyttää number one fanin toiveet.:rolleyes:
Tuotanoin, luulen et olen aikas :kippis1: , että en kyllä ehi tulla treenaaman. Ja en ees välttämät haluais, ku vituttaa sun isommat treenipainot :)

Edit: kyllä ne istumaannousut vatsaankin otti :)

Tuotanoin, luulen et olen aikas :kippis1: , että en kyllä ehi tulla treenaaman.
Weak vetää mun kans kimppajuomingit :kippis1:

Ihan kiva viteo :thumbs:

Noista vipareista kyllä oisin sanonut jotakin, mutta neutraali ehtikin jo "puhdistaa pöydän" niin että se mitä jäi sanottavaa on tämä, alasvientiin enemmän keskittymistä, tunnetta ja ajatusta... toi näytti lähinnä siltä että sen ois vaan suurinpiirtein pudottanut siitä, ja jos noin helposti meni niinku tossa paskalla tekniilla(tm) niin lisää painoja.

Tosin veikkaan että noi painot riittää oikein hyvin vähän aikaan kun tekee noi pienet muutokset siihen mitä neutraali sano, ja varsinkin tuo pudotusvaihe.

ei mitään heijauksia, vaan vääntöä perkele. :D

Mut jeespox tsemii :thumbs:

ps. jos oikeen nolona haluaa olla salilla, ni voi sitten vetää Tomin jostain olkapääthreadista löytyvällä tekniikalla noita olkapäitä, jolloinka kun sen oikein tekee, on fyysisesti aika mahdoton saadakkaa käsiä heijattua liian ylös, koska siinä tosiaan nostetaan sillon niitä kyynärpäitä ihan tosissaan niin, että painot osoittavat käsien kanssa suurinpiirtein alaviistoon ja peukalot kohti maata.

Suositut

Back
Ylös Bottom