Weakin "Tekniikan Mestari" treenivideo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sahaaja
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Bodaaja kääntö oli kyllä hieno :D

Jätkähän on kehittyny reippaasti tässä parin kuukauden aikana minkä oon ite ollu poissa salilta ja pakkikselta. Meininki videolla on jo ihan totisen näköistä treenausta mutta kuitenkin pieni pilke silmäkulmassa ja loppukevennyksiä unohtamatta! Jatkakaa...

Yhtä ihmettelen vain tossa videossa. Miksi vinossa käppäri penkissä ei wiikki laske painojaan alemmas? Itellä tapana laskea sen verran alas, että puntin tapit hipasee rintaa...

Jepjeps, kiitos vaan kommenteista.

Ensinnäkin, toi penkki... se on aikas paska penkki, niin vitun matala, siin on ehkä senkin takia vähän huono vetää ittensä kaarelle... Tanko heilus niin vitusti, se vitutti mua itteäkin. En tiiä oikeen miks, kun sarjakaan ei mikään supertiukka ollu.

Vinopenkissä lasken omasta mielestä ne painot niin alas kun rinta venyy... se venyttää nyt jo ihan vitusti. Ehkä oon niin jäykkä vaan :rolleyes: .

Kyykystä, tykkään tehä tota niskakyykkyä, se jotenki luonnistuu paremmin multa. Ottaa etureisiin paremmin :) . En tiiä huomaako videosta, mutta tulee jossain toistoissa aina pompautettu alhaalla, mutta eikai sillä niin väliä.

Viparit oon nykyää koittanu tehä just abaut sillee, et tavallaan pikkurilli nousis ekana, ja et se käden kulma pysyis samana... perkele.

En tiiä miks, mut aika usein ku satun Sahaajan ja Silkkaalihaksen kanssa samaan aikaan salille, niin tulee pelleiltyä. Mielummin treenaanki yksin :)

Ja toi bodaajahauiskääntö oli kiva, pitää enskerral koittaa vähä isommalla painolla jos se hauiskin vähän kasvais ;)

Ihme muuten ettei kukaan kommentoinu paidasta... 15v vanha "Skating is cool"-paita. Mummielestä ihan vitun ruma :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Näytti kyllä siltä, että kyykyssä jäi vielä useampi toisto varastoon tai sitten olis voinu laittaa lisää rautaa. Kevyen näköistä oli siis.

Viparit oon nykyää koittanu tehä just abaut sillee, et tavallaan pikkurilli nousis ekana, ja et se käden kulma pysyis samana... perkele.

pidä käsi vaakatasossa yläasennossa, nuo pikkurilli puheet on silkkaa paskaaa. ne rassaavat vain turhaan kiertäjäkalvosinta, ne on vanhojen potareitten höpinöitä ja ehkä uudempienkin:). pidät kädet hivenen kokukussa(n,45astetta on ok) ja yläasennossa rystys kohta ja kyynärpää on samassa linjassa. ei niin kuin nyt että se käsi(rystyset) nousee aivan liian ylös. ala-asennosta kun lähdet viemään painoa ylös niin ajattele nostavasi kyynärpäätä kunnes se on vaakassa rystysten kanssa.

Blacklbl: Nyt oon jokatreenissä lisänny 2.5kg painoa lisää. Enskerralla sama juttu. Pikkuhiljaa, kyllä se kohta alkaa olee tiukka.

Neutraali: jotain tollast oon yrittänykki... mut niih, no kai se silti olkapäähän ottaa :)

Neutraali: jotain tollast oon yrittänykki... mut niih, no kai se silti olkapäähän ottaa :)

ottaa se olkiin tolla sunkin tyylillä, mutta tuolla toisella tyylillä se on hivenen erillainen tehdä. joutuu himpun verran ottaan alussa painoja pois.

ottaa se olkiin tolla sunkin tyylillä, mutta tuolla toisella tyylillä se on hivenen erillainen tehdä. joutuu himpun verran ottaan alussa painoja pois.
Mun painoista ei paljo voi vähentää :jahas:

Vika bodarikääntö on just semmonen kääntö mitä kyllä näkee valitettavan usein tehtynä...

Reilusti enemmän hitautta kaikkiin niin avot..

Suositut

Back
Ylös Bottom