Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo on varmaa sit sli:sta kiinni. Sehän on sit nvidian tuesta kiinni.
Ohan toi komeekin yöllä taikka sateella.
Tänään kerkesin pelaamaan hieman kauemmin peliä ja täytyy kyllä sanoa, että imasee aika hyvin mukaansa kun kerkeää kauemmin pelaamaan putkeen. Onhan toi mielenkiintonen maailma missä on vaikka kuinka paljon mielekästä tekemistä. Toi hakkerointi muuttaa kivasti noita tehtäviä kun voi itse valita miten homman suorittaa. Sniikkaillen ja hämäillen porukkaa vai räjäyttelemällä muuntajia ja räiskimällä samalla kun nostelee suojia itselleen eteen. Myöskin poliisia ja muita pahiksia kiva ajaa karkuun kun voi nostella esteitä eteen taikka posauttaa viemäreitä. Tosi paljon muuttujia pelissä ja pienistä jutuista tulee sellanen fiilis et on ihan master geimer kun jonkun säiliön lojauttaa oikealla hetkellä pahiksen naamaan samalla kun juoksee karkuun. Tai muuttaa liikennevalot vihreäksi ja nalkittaa autosaattueen ketjukolariin. Saatika kun pimentää koko korttelin juuri kun on jäämässä kiinni. Fuk jea!
Onhan toi myös varsin laadukkaasti tehty peli. Ainakin pleikkarilla. Kaikki toimii hyvin ja jokaiseen tekemiseen ajamisesta ampumiseen on hyvä tuntuma. Todella elävä ja täynnä pieniä yksityiskohtia oleva maailma. Ajaminen oli vähän "veikeetä" kunnes siihenkin tottui. Harmi, että pc:llä on taas vaihteeks ongelmia ubin pelin kanssa.
Fiilis pelistä on huomattavasti parempi tän illan jälkeen mitä eilisen. On löytänyt niitä juttuja pelistä mitä noilla hype-trailereilla on yritetty tuoda esille.
Ilman vsyncia sulla vois olla päälle 60,ko taitaa watch dogsissa lukita 30:nee fps jos fps kävisi 59:ssa ilman vsyncia,mikä on perseestä. Omasta mielestä vähä karun näkösta ilman AA:ta

Semmosta se wannabe PC pelaajan elämä on kun ei pelinäyttöä omista. ;-)Ilman vsynciä menee parhaimmillaan lähemmäs 100fps, mutta screen tearing on niin ärsyttävän näköistä, että en pelaa mitään ilman vsynciä.
Semmosta se wannabe PC pelaajan elämä on kun ei pelinäyttöä omista. ;-)
Adaptive pitäisi olla aina joo.Tuossa on Ubin tapaan 2 vsync vaihtoehtoa. Ensimmäinen on 60fps ja toinen 30.
Mullakin tosin vsync inspectorin kautta adaptivena.
edit:
Tai siis toinen on refresh ja toinen 1/2 refresh. Eli näytöstä riippuu mitä nuo on, mulla 60/30.
edit2:
Itse halusin ennemmin 1440p reson, kun FPS etc pelit ei ole niitä eniten pelattuja mulla :D
Ei tuon kanssa usein ole ongelmia, pahimpia on nämä Ubin pelit heti julkaisussa.
Adaptive pitäisi olla aina joo.
Näytöstä, sun pitää ostaa se Asus ROG Swift. Iso reso ja korkeat hertzit. Pakko hankkia kun tulee myyntiin.
The ROG SWIFT PG278Q is also the world’s first WQHD monitor powered by NVIDIA® G-SYNC™ technology. NVIDIA® G-SYNC™, a breakthrough in display technology, synchronizes the display’s refresh rates to the GPU. The ROG SWIFT PG278Q eliminates screen tearing, minimizes stutter and input lag to deliver the smoothest gaming experience possible. With G-SYNC™ technology objects look sharper and more vibrant, while gameplay is more fluid and responsive.