WasserMaxx hiilihapotuslaite

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu
WasserMaxx-hiilihapotuslaitteilla muutat muutamassa sekunnissa hanavetesi raikkaaksi ja hyväksi, kuplivaksi vedeksi. Yksinkertaisesti nappia painamalla.
Sain laitteen joululahjaksi ja voi todeta että loistava laite. Omaa vichyä missä tai milloin haluan. Nyt vasta tajuaa että miks helvetissä maksaa vichy vedestä niin älyttömästi, kun tämä kone tekee hanavedestä täsmälleen saman hapollista ja makuista! hapon määrää ja makua voi säätää, esim fun lighteillä jne.. rupee vesikin maistumaan ihan eri tavalla. saksassa maksoi vajaa 30 ekeä koko paska, happopullotkin halpoja. Suosittelen! kerrankin asia laite

Kyseisen laitteen kuulemma "keksineet" Saksalaiset kehonrakentajat, kun hapotetunveden hinta Saksassa niin korkea.
Tämmöseltä laite näyttää

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mites onnistuu kotisiman/kaljan/siiderin hapottaminen laitteella?
:offtopic: Ei vittu et nauran täällä :lol2:. Ylläri, et juuri sää oot kysyny juuri tollasta :lol2:

Mites onnistuu kotisiman/kaljan/siiderin hapottaminen laitteella?
Eikun juoma pulloon ja pullo laitteeseen painat nappia muutaman sekunnin ja avot!
Laite ei todellakaan paina mitään ja ei tarvitse minkäänlaista virtaa, joten kuljeta minne vaan haluat. pitää varmaan ostaa toinen työpaikalle.

Uu, pitää laittaa hankintalistalle kun on paikallisilla markkinoilla tullu tarpeeks tienestiä kotisiideristä :D

Uu, pitää laittaa hankintalistalle kun on paikallisilla markkinoilla tullu tarpeeks tienestiä kotisiideristä :D
:offtopic: :lol2:

Jos tekis jollain juomatestin: laittas toiseen lasiin kaupan vichyä ja toiseen hanavedestä muutamassa sekunnissa tehtyä vichyä, suurin osa ei varmasti tietäs kumpi on kaupan juomaa.

Eikun juoma pulloon ja pullo laitteeseen painat nappia muutaman sekunnin ja avot!
Laite ei todellakaan paina mitään ja ei tarvitse minkäänlaista virtaa, joten kuljeta minne vaan haluat. pitää varmaan ostaa toinen työpaikalle.

Ei kannata noin kokeilla, kuohuu yli ja juomaa pursuaa varosysteemeistä pihalle... tuli itse kokeiltua mehulla :)

Ainoastaan vettä saa/kannattaa hapottaa ja sitten vasta makuaine sekaan.

Ei kannata noin kokeilla, kuohuu yli ja juomaa pursuaa varosysteemeistä pihalle... tuli itse kokeiltua mehulla :)

Ainoastaan vettä saa/kannattaa hapottaa ja sitten vasta makuaine sekaan.

:lol2: voihan se vähän kehittää painetta. todella kannattaa maustaa jälkikäteen. keitin muuten kahvit hapotetulla vedellä ja ihme ja kumma happoja oli vielä valmiissa kahvissa vähän kun sihisi, eikä ollut muuten ainakaan huonomman makuista:jahas:

Kaikki juomat hapollisena, ja närästys senkun lisääntyy... Itse äänestäisin tuon ehkä vuoden turhakkeeksi. Toisaalta en vissystä juurikaan välitä, vesi ihan hapottomana on parempaa.

Onko tuo nyt muka joku uusi keksintö?
Muistaakseni kaverillani oli vastaavanlainen hapotuslaite jo ala-asteaikoihin n. 20 vuotta sitten.

SodaStreamhan se oli se aiempi, meilläkin oli sellainen kun olin nuorempi. Esanssit tulivat pumppupulloissa. Taitaa tämä vehje olla saman firman uudella nimellä lanseerattu vehjes.

Threadin innoittamana kävin poistamassa Mustasta Pörssistä rosteri-WasserMaxxin. Oiva keksintö tällaiselle vissyn suurkuluttajalle. Valmiiseen juomaan ku lisää mieleistään FunLightiä niin maistuu ainaki näin dietillä hyvälle!

Kaverin kotona oli muinoin Soda Stream ja piru et olin katkera...

Ostin joskus sellaisen kasarilaitteen viidellä markalla. Olihan se ihan toimiva ja jos jotain vissyä kuluttaa reilusti niin varmasti tulee tarpeeseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom