Uppaillaas tätä ketjua vähäsen. On tuo intermittent fasting ja Lean Gains nyt niin kovaa huutoa, että ajattelin kysellä toteuttaako kukaan tätä versioo vielä/enään? Itse tossa keväällä olin Lean Gainssilla ja nyt uudestaan parisen viikkoa. Safkailut on nyt vaan muuttumassa enemmän tuon soturidieetin suuntaan nykyään. Ja treenit oon muuttanut siitä RPT-systeemistä enemmän kahvakuulapainotteisiksi.
Kirjan oon just lukenut ja noudattanut noin 20/4 (yleensä jopa 22/2) ikkunaa viimeiset pari kuukautta. Tämä nykyinen syömisfrekvenssi syntyi enemmänkin oman tuntuman mukaan kuin WD:n innoittamana. Paastot vedän ihan täyspaastolla, en siis syö hedelmiä tai pieniä määriä proteiineja kuten kirjassa kehotetaan.
Se täytyy kyllä allekirjoittaa että paastolla olo on kaikin puolin skarpimpi ja "soturimaisempi" jos tätä spedehköä termiä saa tässä tilanteessa käyttää. Hyviä perusteluja kyllä löytyy sen puolesta että tällainen syömistapa voisi olla ihmiselle luonnollisin.
Kuitenkin siinä kohti kun kuvaillaan kuinka pitsaa pitäisi lähestyä kuin juuri tappamaansa eläintä alkaa homma jo karata käsistä. Kirja sortuu vähän liikaa tuohon spedeilyyn ja imagosyistä en tunnustaudu siis WD:n käyttäjäksi ;)