Warrior diet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fuhrer
  • Aloitettu Aloitettu
Uppaillaas tätä ketjua vähäsen. On tuo intermittent fasting ja Lean Gains nyt niin kovaa huutoa, että ajattelin kysellä toteuttaako kukaan tätä versioo vielä/enään? Itse tossa keväällä olin Lean Gainssilla ja nyt uudestaan parisen viikkoa. Safkailut on nyt vaan muuttumassa enemmän tuon soturidieetin suuntaan nykyään. Ja treenit oon muuttanut siitä RPT-systeemistä enemmän kahvakuulapainotteisiksi.

Kirjan oon just lukenut ja noudattanut noin 20/4 (yleensä jopa 22/2) ikkunaa viimeiset pari kuukautta. Tämä nykyinen syömisfrekvenssi syntyi enemmänkin oman tuntuman mukaan kuin WD:n innoittamana. Paastot vedän ihan täyspaastolla, en siis syö hedelmiä tai pieniä määriä proteiineja kuten kirjassa kehotetaan.
Se täytyy kyllä allekirjoittaa että paastolla olo on kaikin puolin skarpimpi ja "soturimaisempi" jos tätä spedehköä termiä saa tässä tilanteessa käyttää. Hyviä perusteluja kyllä löytyy sen puolesta että tällainen syömistapa voisi olla ihmiselle luonnollisin.
Kuitenkin siinä kohti kun kuvaillaan kuinka pitsaa pitäisi lähestyä kuin juuri tappamaansa eläintä alkaa homma jo karata käsistä. Kirja sortuu vähän liikaa tuohon spedeilyyn ja imagosyistä en tunnustaudu siis WD:n käyttäjäksi ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kirjan oon just lukenut ja noudattanut noin 20/4 (yleensä jopa 22/2) ikkunaa viimeiset pari kuukautta. Tämä nykyinen syömisfrekvenssi syntyi enemmänkin oman tuntuman mukaan kuin WD:n innoittamana. Paastot vedän ihan täyspaastolla, en siis syö hedelmiä tai pieniä määriä proteiineja kuten kirjassa kehotetaan.
Se täytyy kyllä allekirjoittaa että paastolla olo on kaikin puolin skarpimpi ja "soturimaisempi" jos tätä spedehköä termiä saa tässä tilanteessa käyttää. Hyviä perusteluja kyllä löytyy sen puolesta että tällainen syömistapa voisi olla ihmiselle luonnollisin.
Kuitenkin siinä kohti kun kuvaillaan kuinka pitsaa pitäisi lähestyä kuin juuri tappamaansa eläintä alkaa homma jo karata käsistä. Kirja sortuu vähän liikaa tuohon spedeilyyn ja imagosyistä en tunnustaudu siis WD:n käyttäjäksi ;)
Mulla on kirjan luku vasta aluillaan ja netistä oon ettiny ulkomaisilta saiteilta lisää infoo. Itse olen nyt viime aikoina ottanut pieniä settejä hedelmiä ja prodee päivällä ja tuntuis sopivan ehkä paremmin mulle kuin täyspaasto. Mulla on ollut päänsärkyjä ja ne jäi välipaloilla melkein kokonaan pois. Toisaalta syyllinen saattaa olla uusi työvuorosheema jota toteutan. Joo noi pitsantappo hommat menee mullakin kyllä yli, mutta muuten ihan ok meininkii. Pitää varmaan tuolla IF-ketjussa olla vaan "kaappisoturina".

Mulla on kirjan luku vasta aluillaan ja netistä oon ettiny ulkomaisilta saiteilta lisää infoo. Itse olen nyt viime aikoina ottanut pieniä settejä hedelmiä ja prodee päivällä ja tuntuis sopivan ehkä paremmin mulle kuin täyspaasto.

Viittikkö heittää esimerkkejä kuin paljon ja mistä oot napsinu (prode lähinnä), vaikuttaako treeniin millään tavalla?

Mitä menis tämmösinä protskuvälipaloina jos ei puhuta jauhoista ja maitotuotteet poissuljettu?

Viittikkö heittää esimerkkejä kuin paljon ja mistä oot napsinu (prode lähinnä), vaikuttaako treeniin millään tavalla?
Mitä menis tämmösinä protskuvälipaloina jos ei puhuta jauhoista ja maitotuotteet poissuljettu?

Kirjassa listataan protskuvälipaloiksi esimerkiksi kananmunat, kana, kala ja raejuusto. Maksimissaan 6 unssia eli noin 150-200g. Hiilaria kielletään syömästä missään nimessä paaston aikana muutoin kuin kasvisten ja hedelmien muodossa.

Kiitoksia asiakkaalle. Tästä vois ehdottomasti olla hyötyä päivinä kun on kaks duunia putkee. Mikä tää warrior diet kirja on ja onko lukemisen arvonen?

Kiitoksia asiakkaalle. Tästä vois ehdottomasti olla hyötyä päivinä kun on kaks duunia putkee. Mikä tää warrior diet kirja on ja onko lukemisen arvonen?

Ihan asiallista matskua tiedoiltaan, mutta kuten yllä mainitsin niin tuo warriorspedeily menee vähän yli. Jos on Eat-Stop-Eatin lukenut ja Leangainsiin tutustunut niin kauheasti mitään uutta ei tuosta kirjasta löydä.

Luin tuon kirjan joskus vuosia sitten. Ihan järkitekstiä tuntui olevan ja varsin syvällisesti perusteltua.En muista noista pizzan tappojutuista kyllä mitään voi olla et skippasin ne kappaleet. Ehkä niillä oli tarkoitus vaan kuvata sitä että kuinka tärkeää harvoin syötäessä aterioihin panostaminen on. Minusta on turha takertua kirjan soturitermeihin ym. vaan keskittyy olennaisiin faktoihin. Mutta tosiaan leangainssihän on kopio WD:stä joten eipä se uutta anna.

Kirjassa listataan protskuvälipaloiksi esimerkiksi kananmunat, kana, kala ja raejuusto. Maksimissaan 6 unssia eli noin 150-200g. Hiilaria kielletään syömästä missään nimessä paaston aikana muutoin kuin kasvisten ja hedelmien muodossa.
Joo tuon suuntaista mäkin muistelin. Lisäksi erilaiset pähkinät ja mantelit oli kai sallittujen listalla protsku lähteistä. Sellaista kyselisin kun olen ottanut ravinnosta proden tähän asti ja ajattelin välillä ottaa jauhoista kans. Niin saako niitäkin vetää sen 150-200g? Vai tarkottaakse et jos syö esim. kanaa 200g ja siitä saa vaik 40 prodee niin jauhoi ei sais ottaa kun se 40g. Vähä sekavaa tekstii ku yövuorot painaa, mut toivottavasti pointti tuli selväks.

vaikuttaako treeniin millään tavalla?
Itsellä tuntuu olevan paremmat tehot treeneissä ja muutenkin, kun syö vähän undereating vaiheessa. Treenit olen yleensä ajoittanut feastingin eli mässäilyn alle. Muutenkin tuntuu hyvälle systeemille itsellä toi, että syö vain yhden ison aterian. Mulla oli Lean Gainssilla päänsärkyjä, mutta nyt ei ole ollut kuin kerran *koputtaa puuta*.

Suositut

Back
Ylös Bottom