Wanhojen tanssit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J0kke
  • Aloitettu Aloitettu
Hahahha tänään se tapahtu, eräs poika tiputti parinsa tangossa:hyper:
Kenraalit enään jäljellä ja sit itse esitykset.

Kalliiksihan noi tulee, mutta kerran elämässä tapahtuma joten antaa palaa:) Frakki 130e- ruokailut n. 40e-taskumatti 20e + taksilla joutuu ajelee aika paljon. Onneksi jatkoilla ei mee juomiin rahaa. (400l boolia):kippis1:

Mites muuten onkohan tapana viedä parille kukkia?:arvi:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Colin sanoi:

Kalliiksihan noi tulee, mutta kerran elämässä tapahtuma joten antaa palaa:) Frakki 130e- ruokailut n. 40e-taskumatti 20e + taksilla joutuu ajelee aika paljon. Onneksi jatkoilla ei mee juomiin rahaa. (400l boolia):kippis1:

turhaa hifistelyä tarjoa mielummin vaikka kalja

Colin sanoi:

IMO ei sitä römpsää kannata kukilla kalastella. Sitä tulee sitten jatkoilla, jos on tullakseen. Tarjoat vaan huikan taskumatistas niin se on sillä selvä. :thumbs:
Ps. Kato sitten, että se ei juo kaikkia sun viinojas, jos sattuu innostuun.

Colin sanoi:

Mulla on kanssa tän kanssa pienoinen ongelma... kun siis tapanahan olisi viedä kukkia, mutta kun porukka ei puhu ollenkaan siitä että viedäänkö vai ei ja en varsinaisesti paristani niin paljoa pidä että haluaisin olla ainut joka vie kukkia :rolleyes:

edit: Mutta toisaalta en kyllä halua olla ainoa joka ei tuo kukkia ettei tule tytölle pahamieli.

Itsellä noi tanssit olis vuoden päästä, ja tuskin tuun menemään. Pelkkien jatkojen takiahan sinne menisin jos niin hullusti pääsis käymään. Yläasteen päättäjäistanssitkin tuntui jo niin turhalta ettei oikeen kiinnosta. Vaikka onhan wanhojen tansseilla pidemmät perinteet.

Colin sanoi:
Ruusu, muuten oot :david: Se saa parin hyvälle mielelle ja ei haittaa sun mainetta kovana kaverina.

Kyl oli wanhat ihan lepposa kokemus sinänsä. En tiedä missä oli vika mutta ainakin oman koulun salissa tanssiessa kaikki hikoili kun siat (siis pojat ainaki, tytöt ei ainakaa suureen ääneen sitä ilmotellu) :D. Oli varmaan lähemmäs 50 paria sellasessa reilu koriskentän kokosessa salissa, ja vielä reunoilla jotain oppilaita yleisönä. Harjottelu oli paljon siistimpää kun itse tanssitapahtuma.

Parhaat muistot on kuitenkin siitä kun tultiin sitten itse päätanssi tapahtuman (jossa oli kaikki kaupungin lukiot) jälkeen sikamaisesti vaan jätkäporukalla (daamit jäi jonnekkin) kaverin taloon ja "aina valmis" sauna päälle ja hikiset kamat vaihtoon. Siinä tilanteessa alko ressi helpottaa ja rupes olee suht voittaja fiilis. Sitten saunan ja "muutaman" saunaolusen päälle jatkoille puvut päällä "fresh dressed like a million bucks".

Hippinakki sanoi:
Ei kai nyt koko pulloa. Eikö pohjat riitä? :D

Taka-ajatukset onnistuvat paremmin mitä enemmän juotat:whip:
:jahas:

100 € puvun vuokra
80 € kengät
20 € kaulakoru
25 € hansikkaat
40 € hiusten värjäys
40 € kampaus
20 € meikkaaja
10 € ruokailu
+ juomat sun muut härpäkkeet

Pojilla se onki vähäsen halvempaa ku ei tarvi ku puku hommata tai seki voi löytyä ennestään :D kengät löytyy varmaan jokku rippikengät..Ja ku ei pojat varmaan mee mihkää kampaajalle tai meikkaajalle :D

Bileisiin tulee varmaan samanverran kuokkijoita kuin viime vuonnakin(kuokin itse viime vuonna ja niitä oli paljo) ja se ottaa ainaki mua päähän..Potkin sitte itte vaikka kaikki ylimääräiset pihalle jos niitä kuokkijoita alkaa liikaa sinne tulemaan. Milläköhän lihaksilla...No kai minä kung-fun taitajana ne sieltä pihalle saan :D
tai sitte en..

Colin sanoi:
Me tehtiin omissa wanhojen tansseissa poikain kanssa päätös, että ostettiin kaikille meidän luokan tytöille ruusut. Olivat iloisesti yllättyneitä, kun annettiin kukat vasta iltaesityksen jälkeen yleisön edessä:)

PS. ei irronnu:wall:
:lol2:

Minkeo sanoi:
Taka-ajatukset onnistuvat paremmin mitä enemmän juotat:whip:
:jahas:

Lämmittää aina niin mukavasti vanhemman tieteenharjoittajan sydäntä, kun nuorilla on perusperiaatteet jo selkeänä mielessä :thumbs:

onkos porukalla ollu jo tansseja vai onko koitos vielä edessä kuten itselläni ensi perjantaina? jos on ollu niin miten sujui jatkot ja itse tanssit??

Minkeo sanoi:
onkos porukalla ollu jo tansseja vai onko koitos vielä edessä kuten itselläni ensi perjantaina? jos on ollu niin miten sujui jatkot ja itse tanssit??

eikös nuo tanssit ole kaikilla juuri tän viikon perjantaina? ei aikasemmin eikä myöhemmin? eli just ennen hiihtoloman alkua..

Colin... ja muut.. todellakin kannattaa viedä daamille ruusu! Ei oo paljoa sinulta vaadittu, mutta saa tytön varmasti hymyilemään :)
Wanhojen tansseista on kyllä tosi hyvät muistot..
Hauskaa oli, vaikka parini olikin mua päätä lyhyempi (kun olin korkkarit jalassa) eikä se oikeen osannu tanssiakaan, mutta ei se menoa haitannut.. sen verran hyvä tyyppi ja oikeella asenteella!
Pitäkäähän hauskaa :D

ecdezi sanoi:
eikös nuo tanssit ole kaikilla juuri tän viikon perjantaina? ei aikasemmin eikä myöhemmin? eli just ennen hiihtoloman alkua..
Meillä taas on vanhemmille tän viikon torstaina ja perjantaina sitten yhteensä 3 esitystä muille kouluille

ecdezi sanoi:
Taitaapi lomat alkaa vähän eri aikaan eri puolella Suomea.
Tentsu sanoi:
Meillä taas on vanhemmille tän viikon torstaina ja perjantaina sitten yhteensä 3 esitystä muille kouluille
Täällä tanssitaan perjantaina, eli tulee yhteensä 6 tanssikertaa :D. Onneks kahessa noista tanssitaan vaan joku pari kolme tanssia...

Ootteks te muuten antanu noi ruusut ennen tanssia vai tanssin jälkeen vai mitä? Vanhempien tanssia ennen vai missä kohdassa? Kyselin vähän kavereilta ja siskoilta, että onko niillä annettu ja oikeestaan kenelläkään ei ollu ruusuja jaeltu..:eek:
Vähän noloo viedä yksin ruusu, jos kukaan muu ei vie. Voi daami saada ehkä vähän vääriä kuvitelmia siitä, kun molemmilla on jo tyttöystävä/poikaystävä...tai sit ei.. emt :D

Eikös vanhojen tanssit ole aina penkkareiden jälkeen, joko illalla tai sitten seuraavana päivänä. Eikös se :wanha: tule siitä, että 2. vuotisista tulee lukion vanhimpia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom