Hemmetti, ihan kammottavia muistoja viime vuodelta wanhojen tansseista. Ei sillä, että oisin polkassu mekon päälle ja könynny turpa edellä liikuntasaliin ihanaan kanveesiin, mutta perkele! :curs:
Eniten kyrsi se harjottelu, kun meillä oli sitä kokonainen kurssi (38h). Eikös perkele ollu perjantaina viimeset tunnit sitä ja vielä lopussa piti laukata siellä myös sunnuntai-iltaisin!:curs: Vittu, että minulle oli vaikeata opetella niitä askeleita. Motoriikka on minulla aina ollut ihan paska.:curs: Skidinä en saanut edes kuperkeikkaa tehtyä puhtaasti, siitä voi päätellä.
Sitä paitsi minä ja minun pari oltiin epäsuhdassa. Hän oli jo edellisvuonna tanssinut, kun tyttöjä oli puuttunut. Ei ainakaan kovin kannustavaa suhtautumista ollut. Minä yritin parhaani ja se meni tietysti päin vittuja. Palkintona oli kylmä, suorastaan jäinen mulkaisu. Koskaan ei puhuttu mitään keskenään. Hohhoi, oispa ollu joku toinen pari.
Lopulta kaikki meni "hyvin". Minun mieleltään myrkyllinen parini oli kenties koko tanssiaisten kaunein ilmestys ja itsekään en hullumalta uudessa puvussani näyttänyt. Tansseista en osannut kaikkia askeleita. Läheskään. Täydestä meni. Vain yksi kaveri on sanonu, että huomasi minun olleen ihan lumiukkona. Sekin vasta kysymisen jälkeen.
Siis, älkää jätkät stressatko. Ette tunne minua, mutta minä olen maailman paskin tanssija ja selvisin siitä. Pienillä henkisillä traumoilla :itku:
Tänä vuonna on mukava. Penkkareitten jälkeen :kippis1: ja :kippis1: ja:kippis1: