Wanhojen tanssit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J0kke
  • Aloitettu Aloitettu
~Voimariini ~ sanoi:
Vituttaa tällä hetkellä koko tanssit. Taidan mennä pelkille jatkoille ja saa muija tanssia yksinään. :kippis1:

Höpöhöpö käyt vetäsee ne tanssit sisulla. Meillä päin ainaki noi emännät käyttää sen verran aikaa ja rahaa noihin tansseihin, että ei niille nyt noin paskamaisii viiti tehä.

Sitäpaitsi viimenenki tsäänssi pipariin katoaa jos ton teet:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mites teillä on noi tanssipäivät? Ja onko jatkot varsinaisten tanssien jälkeen? Kun meillä varsinaiset tanssit on torstai iltana. Perjantaina päivällä tanssitaan lähikouluissa ja illalla sitten vasta jatkot.

ile123 sanoi:
Edit: se kehruuvalssin(?) pyörähdys o paha :jahas:

Itse tanssin tuon kehruuvalssin ysillä vähän wanhojen tapaisessa tanssitapahtumassa, eikä se nyt mitään ongelmia silloin tuottanut, eli kai sen oppii kuka vaan.

Positiivinen yllätys oli wanhoihin harjotellessa se, että tango ei ollutkaan niin vaikeaa kuin sen ysiltä muistin. Viimeisessä osuudessa lähtö saattaa myöhästyä, mutta muuten tango on varmasti yksi minulle helpoimmista tansseista.

Ainoa varsinainen ongelma on maailman ärsyttävin tanssi, joku dosadoo mixer. Se näyttää typerältä pingiviinikävelyltä, johon on ängetty pakollisia sivullelaukkaamisia, jotka myös (tanssiotteen takia) näyttää vaivaiselta pingviinihyppelyltä. Tanssiotteessa parit on vastakkain, kädet suorina sivulla ja yhdessä, ja sitten keikutaan kumpaankin suuntaan kävellessä. Ja kaiken kukkuraksi parinvaihto, joka oli cicapoossa ok, dosadoossa se on silkkaa myrkkyä. :itku: :itku:

Torstaina tanssit porukoille, jonka jälkeen kaupungille syömään +:kippis1:
Perjantaina päivällä sitten omalle koululle tanssit ja illalle järjestetty jatkot työväen talolla :kippis1: :kippis1:

Pitää yrittää muistaa flagellum dein vinkki:
flagellum dei sanoi:
Setä muistuttaa ystävällisesti:
Älä kippaa liikaa drinkkiä,
jos hingut piisamia pinkkiä.

:D :D :D

Hemmetti, ihan kammottavia muistoja viime vuodelta wanhojen tansseista. Ei sillä, että oisin polkassu mekon päälle ja könynny turpa edellä liikuntasaliin ihanaan kanveesiin, mutta perkele! :curs:

Eniten kyrsi se harjottelu, kun meillä oli sitä kokonainen kurssi (38h). Eikös perkele ollu perjantaina viimeset tunnit sitä ja vielä lopussa piti laukata siellä myös sunnuntai-iltaisin!:curs: Vittu, että minulle oli vaikeata opetella niitä askeleita. Motoriikka on minulla aina ollut ihan paska.:curs: Skidinä en saanut edes kuperkeikkaa tehtyä puhtaasti, siitä voi päätellä.

Sitä paitsi minä ja minun pari oltiin epäsuhdassa. Hän oli jo edellisvuonna tanssinut, kun tyttöjä oli puuttunut. Ei ainakaan kovin kannustavaa suhtautumista ollut. Minä yritin parhaani ja se meni tietysti päin vittuja. Palkintona oli kylmä, suorastaan jäinen mulkaisu. Koskaan ei puhuttu mitään keskenään. Hohhoi, oispa ollu joku toinen pari.

Lopulta kaikki meni "hyvin". Minun mieleltään myrkyllinen parini oli kenties koko tanssiaisten kaunein ilmestys ja itsekään en hullumalta uudessa puvussani näyttänyt. Tansseista en osannut kaikkia askeleita. Läheskään. Täydestä meni. Vain yksi kaveri on sanonu, että huomasi minun olleen ihan lumiukkona. Sekin vasta kysymisen jälkeen.

Siis, älkää jätkät stressatko. Ette tunne minua, mutta minä olen maailman paskin tanssija ja selvisin siitä. Pienillä henkisillä traumoilla :itku:

Tänä vuonna on mukava. Penkkareitten jälkeen :kippis1: ja :kippis1: ja:kippis1:

frakki saatu perjantaina vikat reenit :P
kyl se on nii että pingviininä kukaan ei näytä huonolta!!!

Sundado sanoi:
frakki saatu perjantaina vikat reenit :P
kyl se on nii että pingviininä kukaan ei näytä huonolta!!!
Tota en ehkä allekirjota... Näytän ihan apinalta puku päällä:lol2:

Mites, onkos kaikilla frakit? Itselläni on bonjour-puku, eli:
bonjour.jpg

Kannattaa sit vetää taskumatista parit huikat, tanssit menee täten paljo paremmin. Sit jatkoilla kunno perseet ellei piusaa oo tiedossa.

Täällä imottautuu myös yksi tanssija! Perjantaina onkin totinen paikka, kun pitäisi laittaa jalalla koreasti. Tanssit ovat melko hyvin kyllä hallussa ja oon siitä erittäin yllättynyt, koska en ole kordinaatiolla saatika rytmitajulla pilattu. Välillä kyllä on nakertanut koko homma, koska harkat ovat olleet melko perseestä, joten parempi olisi että jatkot ovat hyvät. Kaikki alkaa kuitenkin olla suhteellisen valmiina.
frakki - check
juomat - check
lisää juomaa - check
-->:kippis1: :kippis1:

yhdet reenit + kenraaliharkat, jännittää kyl.
Mimmosissa paikoissa teillä on jatkoja? Meillä on paikallinen yökerho varattu. Täysikäiset nauttivat alkoholia omassa karsinassaan, ala-ikäiset taskumateistaan ;)

Kolmet reenit viä ja melkein kaikki 11 tanssia kyllä sujuu jo aika hyvin :P
Meidän tanssit on 17.2 ja sinä päivänä meillä on 3 esitystä ja viimesen esityksen jälkeen tulee yksi lähikaupungin tanssijat meidän kouluun ja sit meillä on tanssiaiset jotka kestää yöhön asti :P toosii kivaa...
Ja wanhojen bileet pidetään vasta seuraavan viikon perjantaina ku ei saatu mitää paikkaa sitä ennen..Joku iso mökki jostain mettästä :P
Pari on ollu jo ennen edellisiä tansseja ja ihan hyvä valinta kyllä oli. Korkkarit jalassa oon kyllä pariani vähäsen pitempi muttei se mitää haittaa. Kiva pari se on.
Tansseihin rahaa saa kyllä palamaan :D tai no periaatteella mamma betalar mutta silti :P laskeskelin että semmoset 350 € niihin menee :S kivakiva..
Jännitys on suuri mutta kaippa se hyvin menee..Toivottavasti :D

repeated sanoi:
Kolmet reenit viä ja melkein kaikki 11 tanssia kyllä sujuu jo aika hyvin :P
Meidän tanssit on 17.2 ja sinä päivänä meillä on 3 esitystä ja viimesen esityksen jälkeen tulee yksi lähikaupungin tanssijat meidän kouluun ja sit meillä on tanssiaiset jotka kestää yöhön asti :P toosii kivaa...
Ja wanhojen bileet pidetään vasta seuraavan viikon perjantaina ku ei saatu mitää paikkaa sitä ennen..Joku iso mökki jostain mettästä :P
Pari on ollu jo ennen edellisiä tansseja ja ihan hyvä valinta kyllä oli. Korkkarit jalassa oon kyllä pariani vähäsen pitempi muttei se mitää haittaa. Kiva pari se on.
Tansseihin rahaa saa kyllä palamaan :D tai no periaatteella mamma betalar mutta silti :P laskeskelin että semmoset 350 € niihin menee :S kivakiva..
Jännitys on suuri mutta kaippa se hyvin menee..Toivottavasti :D

350:eek: itse selviyden melkein nolla kustannuksin paitsi jatkoista... On ainakin kunnon jatko paikka ei tartte miettä että syntyykö ylimäärästä häiriötä:thumbs: Itselläni on jossain helvetin konsertti talossa jatkot:wall: saattaa olla aikas kuiva meno meillä.

110e puvun vuokraan, 20e ruokailuun ja 10e jatkojen lippuun. Siinä nuo tämän hetkiset kulut, illalla sitten taksimatkat ja juomat sun muut kulut :P

Ens viikon torstaina tanssit porukoille, perhana ku jännittää jon nyt :D
Noh, toivotaan että menee hyvin :rolleyes:
Jatkoja odotellessa :kippis1:

Onneks täälläpäin ei monellakaan oo frakkia/smokkia vaan ihan puku niin selviää kohtalaisen pienillä kustannuksilla noista. Ja neki rahat mitä kuluu niin menee hyvään tarkotukseen eli juomiin.

Erkki-sedällä oikea asenne päällä. haha. Ite tanssin jo lukion ekalla noi, koska 2. vuosiluokalla on vaan 20poikaa ja yli 60 tyttöä...:rock:

Perkele, ens viikon torstaina pitäis tanssia jo noita ja viel osatakkin. Sit perjantaina uudestaan, tosin sillon ala-asteen oppilaille...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom