Wanhojen tanssit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J0kke
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä nyt kuuluisi jonkun repäistä puvun takista hihat veks, vähän niinku sillä urpolla oli vähän aikaa sitten jonku bodauslehden kannessa :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Wanhat olivat kyllä yksi elämäni mahtavimmista päivistä, voisin elää sen vaikka kuinka monta kertaa uudelleen :) Siitä on jo aikaa, mutta silti sitä muistelee aina hyvillä mielin! Harmi kun mekkoa sai käyttää vain sen kerran, tosin vielä se kyllä on kaapissa, ei sitä raaski myydäkään :rolleyes:

Wanhat olivat kyllä yksi elämäni mahtavimmista päivistä, voisin elää sen vaikka kuinka monta kertaa uudelleen :) Siitä on jo aikaa, mutta silti sitä muistelee aina hyvillä mielin! Harmi kun mekkoa sai käyttää vain sen kerran, tosin vielä se kyllä on kaapissa, ei sitä raaski myydäkään :rolleyes:

Voit sä aina iltaisin pukeutua siihen, peilailla itseäsi ja kuvitella, että oot prinsessa.

Voit sä aina iltaisin pukeutua siihen, peilailla itseäsi ja kuvitella, että oot prinsessa.

Siis tätähän minä harrastan joka ilta, aikaisemmin puhuin julkisesta käytöstä ;)

Onkos täällä muut jo alotellu harjottelua vuoden 2014 wanhoihin? Pitäis ite vielä frakki hommata, ja kovasti suunnitellaan mitä pitäs Circukseen laittaa päälle jatkoille :D

Onkos täällä muut jo alotellu harjottelua vuoden 2014 wanhoihin? Pitäis ite vielä frakki hommata, ja kovasti suunnitellaan mitä pitäs Circukseen laittaa päälle jatkoille :D

Ja suoraan pahoittelut tuplapostauksesta, mutta tietenkin pakko kysellä, että onko jengiä menossa milloin wanhojen risteilyille ja mihinpäin jatkot suuntautuvat? :D tässähän ne tärkeimmät.

Olen harjoitellut, mutta en kyllä liiemmin pidä koko kurssista. Itse en aijo frakkia hommata vaan ihan puvulla mennään, koska en kuitenkaan tarvisi sitä frakkia mihinkään muuhun. Nekii rahat voi laittaa vaikka lisäravinteisiin :D

Kivaa on ollu kurssilla !

Jees! Kurssi alkoi jo tossa marraskuussa täällä Oulussa. Puku pitäisi uus ostaa ja aattelin tossa lomien jälkeen käydä ostamassa. Meillä ei mitään risteilyä ole vaan pelkät jatkot :hyper: Kurssi on ihan jees ja innolla ootan tanssimaan pääsemistä.

Olen harjoitellut, mutta en kyllä liiemmin pidä koko kurssista. Itse en aijo frakkia hommata vaan ihan puvulla mennään, koska en kuitenkaan tarvisi sitä frakkia mihinkään muuhun. Nekii rahat voi laittaa vaikka lisäravinteisiin :D

Vuokraa se frakki jostain. Mikään ei oo hienompaa ku kulkee jossain sen wanhojen päivän aikana frakki päällä jonku frendis kanssa. Varsinkin kun käyt jossain vaikka kahvilla esitysten välissä, niin kaikki vastaantulijat kommentoi jotain. Pukua sen sijaan tulee käytettyä niin paljon useemmin, ei siinä oo mitään hienoa. Wanhat on ihan hieno kokemus, paitsi risteilyn jälkeinen aamu.

Vuokraa se frakki jostain. Mikään ei oo hienompaa ku kulkee jossain sen wanhojen päivän aikana frakki päällä jonku frendis kanssa. Varsinkin kun käyt jossain vaikka kahvilla esitysten välissä, niin kaikki vastaantulijat kommentoi jotain. Pukua sen sijaan tulee käytettyä niin paljon useemmin, ei siinä oo mitään hienoa. Wanhat on ihan hieno kokemus, paitsi risteilyn jälkeinen aamu.

Meillä ei ole risteilyä. Ja pukukin on jo hommattu. Täälläpäin muutenkin ihmisetkäyttää enemmän pukua ja smokkia kuin frakkia.

Tän vuoden wanhoille tanssijoille vinkki, ottakaa siitä kaikki irti vaikka se tuntuis aluksi naurettavalta paskalta, se itse ilta tulee olemaan aika siisti kun ootte huomion keskipisteenä :) Itse sain viimevuonna hiukan huononlaisen (ei itselle niin miellyttävä, ei kuitenkaan mikään ihan hirveäkään) parin kun en kehdannut pyytää ihastusta vaan odotin että joku pyytää mut josta en sit voinut kieltäytyä. Frakkiakaan en hommannut vaan vedin puvulla kun ei ollut varaa jäätävään vuokraan, en kuitenkaan erottunut joukosta yhtään normipuvullakaan kun oli rusetit ja kaikki. Mut kyllä oli siistiä sillon itse tanssi-iltana, kun meillä oli bond- teema, niin kävellä pimeeseen tanssisaliin blondi vieressä, spottivalon keskellä adelen skyfallin soidessa. Kyllä olis kaduttanut jos en ois tanssimaan mennyt niinkuin monta kertaa meinasin päättää.

Tanssit sujuuki jo ihan hyvin, meillä ainakin taitaa jo kaikki olla käyty läpi. Pari miellyttää ihan riittävästi :) ihastus/säätö kun on jo tanssinsa tanssinut. Nyt parin viikon tauko, saa nähä mitä muistan enää sen jälkeen tansseista :face: mutta kyllähän tässä kaikkein eniten odotetaan jo sitä perjantai-iltaa! :dance2:

Kuukausihan noihin tansseihin vielä olis, saketti on vuokrattu ja parille olis tarkotus kyseisenä iltana kertoo tunteista sitä kohtaan. Ehkä kuitenkin tanssien jälkeen, ei sitten kuse siihen että se on lukossa loppuillan. Ja kukat tai vähintäänkin ruusu pitää tietysti käydä ostamassa parille.

Smokkia ei oo vieläkää hommattu, perhana ku pitäis ryhdistäytyä joku päivä ja käydä hakemassa. Ja kengätki puuttuu, täytyy tommoset oxfordit ostaa.

dippi jos saa sanoa nii älä nyt herranjestas sano että tykkäät siitä tytöstä, se ei toimi nimim. kokemusta on. Sun pitää jotenki kierrellen kertoa et haluut olla sen kanssa, ei suoraan :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom