Wanhojen tanssit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J0kke
  • Aloitettu Aloitettu
Kohta se alkaa, frakkia päälle ja jotain rauhottavaa niin eiköhän se siitä. Alkaa kyl jo vähän jänskättää :hyper: Mukavaa päivää kaikille wanhoille munkin puolesta ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Dodii himas ollaa!

Alottelin jo aamul ennen muksuille tarkotettua esitystä, jännitti nii pirusti mut taskumatti pelasti. Sitä ollaanki naukkailtu ja täytelty pitkin päivää, hengenraikastimia menny kans kiitettävästi. Koht puolin vois vetästä pikku tirsat ja lähtee sit valokuvauksii, myöhemmi sit vanhemmille viel tanssit. Ite tanssit meni jopa ihan asiallisesti ;)

Kait tästä hengissä selvitää, pirun hauskaa on kyl ollu tähän mennes!

Tanssit tanssittu 2 eri paikassa, vielä tanssitaan vanhemmille jatkopaikalla. Sitten syödään vanhempien kanssa, jonka jälkeen alkaa jatkot! Oli muuten yllätyksenä Yle tv kuvaamassa meidän tansseja aamulla. :D

Hitto oli huikea päivä. Mainion yhteishengen ansiosta kaikilla oli todella hauskaa ja sai elää taas yhden elämän hienoimmista päivistä. =) Oma tanssiesitys huipentui rentoon Good Old Days tanssiin, jossa päästiin kunnolla jo irrottelemaan ja pojat heitti puvun takit olkapäälle. Sen jälkeen siirryttiin taas oman tanssin aloituspaikalla ja tyttöjen suunnittelema koreografia listapopin tahtiin pärähti käyntiin, Danza Kuduro!

Erehdyin lupautumaan wanhojen jatkoille valvojaksi. Kovaa myötähäpeää odotan muistellen omia wanhojen jatkoja sekä muita lukiobileitä. :nolo:

Onnea kaikille tansijoille. Hyvin se menee vaikka aluksi jännittääkin.
No nehän meni paskemmin mitä edes odotin. Koitin pitää ulkopuolisia ulkona niin nämähän kävivät porukalla päälle:jahas:

Olisi pitänyt jättää menemättä tuonne. Vittu mitä paskaa.

Voi jumalauta mitkä jatkot.

Menin sit lääppii pariani luullen häntä joksikin muuksi. :face: Onnistuin juottamaan kaksi naikkosta ensihumalaan myös, itse tyhjentelin likööripulloja siinä samalla. Selviydyin himaan joskus kolmen aikaan tyyliin kontaten pihaportaat ylös...

Tämän päivän onkin sitten saanut kuulla noottia parilta, darrassa matka mökille on kans aika mukavaa ;)

Pirun hauskaa kyl oli ja kolmen viikon päästä risteilylle!

Siinäpä meidän porukan oma tanssi, itse olen tummahiuksinen tanssija parinaan myös mustaan pukeutunut blondi. Videossa näkyy kyllä hyvin muidenkin etummaisten kavereiden mokat. XD

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voi jumalauta mitkä jatkot.

Menin sit lääppii pariani luullen häntä joksikin muuksi. :face: Onnistuin juottamaan kaksi naikkosta ensihumalaan myös, itse tyhjentelin likööripulloja siinä samalla. Selviydyin himaan joskus kolmen aikaan tyyliin kontaten pihaportaat ylös...

Tämän päivän onkin sitten saanut kuulla noottia parilta, darrassa matka mökille on kans aika mukavaa ;)

Pirun hauskaa kyl oli ja kolmen viikon päästä risteilylle!
Aika laimeeta, jos on jo kolmelta kotona.

Siinäpä meidän porukan oma tanssi, itse olen tummahiuksinen tanssija parinaan myös mustaan pukeutunut blondi. Videossa näkyy kyllä hyvin muidenkin etummaisten kavereiden mokat. XD

Näin ekaa kertaa viime vuonna pikkuveljen tanssiaisissa tollasen itsetehdyn...noh, tekeleen. Imho pilaa tanssien arvokasta luonnetta sen lisäksi, että noi koreografiat on oikeesti todella surkeita :)

Omaan silmään ainakin näytti ihan asialliselta tuo tanssinne, tosin olisin halunnu nähdä lähikuvaa juuri tuosta mustiin pukeutuneesta blondista ;). Loppujen lopuksihan noissa omissa tansseissa on kyse siitä, miten porukat viitsii/uskaltaa eläytyä tanssiin ja tarvittavaan fiilikseen. Jos kaikki tekisivät kaiken "once in a lifetime" -meiningillä, niin sitten olisi aivan nappiin. Meilläkin muistaakseni tyyliin puolet ujosteli koko hommaa (tanssi oli tietystikin suht. "eroottinen"). Vanhoja videoita katsellessa tulin edelleenkin siihen lopputulokseen, että jollakin toisella naisparilla usea olisi suorastaan loistanut kuin parkettien partaveitsi, valitettavasti minä siihen lukien... Seuraavassa elämässä voisin kyllä napata aktiivisemman parin itselleni :)

Onkos täällä muuten moniki mieshenkilöistä sellainen, kuka oli poikkeuksellisesti se ns. vetävä osapuoli :D? Harvinaista, mutta ujojen parien kanssa näköjään mahdollista, jopa minä puujalkaisena jouduin vetämään pariani käsistä, että tämä liikkuisi oikeanlaisesti xD

Aika laimeeta, jos on jo kolmelta kotona.
Aamukasilta oli lähtö mökille hiihtolomaksi niin ei oikein jatkojen jatkot napannu tossa kunnossa.

Vois katella tossa myöhemmin jos sais materiaalia meidä omasta tanssista, oli mielestäni ihan onnistunut sellainen kun sitä harjoteltiinkin aika paljon, yleisöt kans tykkäs.

Puol 5 himas ja 10 aamulla siivoo kännissä. :D Tasottava helpotti (siirs vaa myöhemmäks pahaaoloa) ja suunnaattiinki syömään kotipizzaan kaverin kanssa. Oli kyllä hemmetin jees, ens vuonna penkkarit!

Tanssit oli mahtavat, jalat kyllä tärisi katsomon eteen kävellessä mutta silti upea kokemus, ja kaikilla oli hauskaa, suuria mokiakaan ei kellekään tullu :)

Jatkot meni miten meni, joskus ennen klo 01 katkeaa muisti ja palaa sitten neljän jälkeen kun aloin soitella taksia kotiin. Hyvä maku tosin jäi siltikin, pääsin nukkumaan naisen viereen ja hauskaa oli kavereiden kanssa ainakin niin pitkälle kun muistan.

Kaikenkaikkiaan siis hyvä päivä!

hyvin meni täälläkin suunnalla, karu paluu arkeen tapahtunut ja nyt valoa tunnelin päähän tuo tuleva risteily! aamulla viideltä jatkoilta kotiuduin ja oli kyllä pää taas niin lasia, että huh huh...

siin meiän oma tanssi, allekirjoittanutta ei näy videossa koska jouduin takariviin, ainut tanssi jos olis halunnu olla edes ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom