Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No nehän meni paskemmin mitä edes odotin. Koitin pitää ulkopuolisia ulkona niin nämähän kävivät porukalla päälle:jahas:Erehdyin lupautumaan wanhojen jatkoille valvojaksi. Kovaa myötähäpeää odotan muistellen omia wanhojen jatkoja sekä muita lukiobileitä.
Onnea kaikille tansijoille. Hyvin se menee vaikka aluksi jännittääkin.
Aika laimeeta, jos on jo kolmelta kotona.Voi jumalauta mitkä jatkot.
Menin sit lääppii pariani luullen häntä joksikin muuksi. :face: Onnistuin juottamaan kaksi naikkosta ensihumalaan myös, itse tyhjentelin likööripulloja siinä samalla. Selviydyin himaan joskus kolmen aikaan tyyliin kontaten pihaportaat ylös...
Tämän päivän onkin sitten saanut kuulla noottia parilta, darrassa matka mökille on kans aika mukavaa ;)
Pirun hauskaa kyl oli ja kolmen viikon päästä risteilylle!
Siinäpä meidän porukan oma tanssi, itse olen tummahiuksinen tanssija parinaan myös mustaan pukeutunut blondi. Videossa näkyy kyllä hyvin muidenkin etummaisten kavereiden mokat. XD
Aamukasilta oli lähtö mökille hiihtolomaksi niin ei oikein jatkojen jatkot napannu tossa kunnossa.Aika laimeeta, jos on jo kolmelta kotona.