Wanhojen tanssit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J0kke
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei löydy frakkia. Olis kyllä pitänyt vuokrata, mutta ei ollut enää kokoja jäljellä. Puvulla tanssitaan niin kuin aika moni muukin meiän ryhmässä.

Monet tanssit teille tulee päivän aikana?

Normipuvulla, ei järkeä panostaa yhteen iltaan 200e mun mielestä. Perkele kun tekee tiukkaa toi tanssiminen, tänään 5h kenraalit ja jalat ihan paskana, huomenna olis kahdet tanssit :D

kyllä meikääkin pari muijaa kysyi tanssimaan, hetken aikaa funtsisin ja kieltäydyin. tiedä sitten menetinkö juuri mitään? vai säästinkö tukun rahaa :D

ja olen amiksessa sähköpuolella, ei olisi ollutkaan itselläni hirveästi varaa olla pois koulusta tanssi reenien takia. no huomenna katsomaan kun lukiolaiset veivaa :D toivottavasti vetävät edes hyvin

Normipuvulla, ei järkeä panostaa yhteen iltaan 200e mun mielestä. Perkele kun tekee tiukkaa toi tanssiminen, tänään 5h kenraalit ja jalat ihan paskana, huomenna olis kahdet tanssit :D

menee se siihen pukuunkin heittämällä jos ei entuudestaan omista...

Niimpä, itse satuin omistamaan enkä jaksanut ruveta vuokrailemaan frakkia erikseen, kun tuollakin pärjää :D Mulla kävi niin, että alkup. pari peruutti heti lukuvuoden alussa, mutta pian sen jälkeen eräs toinen pyysi ja suostuin vaikka vahvasti harkitsin väliin jättämistä. Risteilylle tai jatkoille en mene kun aamulaivalla ei oo mitään tekemistä + alkoholia vaikea saada vaikka en sitä paljoa ottaiskaan.

Täälläkin tanssit huomenna. Toi frakki on muuten täälläpäin aika harvinainen. En muista nähneeni muutakun ehkä pari kertaa kymmenen vuoden sisään jollakin frakin. Normaali puku on paljon yleisempi ja smokki tuntematon. Piti itekkin mennä virran mukana ja hommata siis normaali puku. Mul on muuten tanssiparina koko koulun ja ehkä suomen kuumin muija. Mut se perkele on varattu, eli jatkoilla ei mitään jakoo. Vielä kun sen poikaystäväkin tulee jatkoille.

Mitä nää wanhojen risteilyt oikein ovat? Koskaan kuullut moisista.

No ainakin meilä pari vuotta sitten Kouvolan Lyseon liikuntalukiossa oli wanhojen risteily samoin abi-risteily erikseen.. :) Sisko lähtee wanhojen risteilylle kyseisestä lukiosta huomenna :D Ollaan kyllä lakkauttamassa tapahtumaa P.S 3 vuotta sitten oltiin aika väsyneitä ku palattii Tukholman reissusta takasin suoraan koulun penkille ja mukava 2 tuntinen pitkää matikkaa yhdistettynä väsymys ja bailaus.. :D

Kuinkas monta tuntia wanhojen jatkot kestää yleensä? Wanhojen jatkot, joilla olin, kestivät melkein 9 tuntia joka oli minun ja monen muun mielestä jo puuduttavan pitkä aika.

Kuinkas monta tuntia wanhojen jatkot kestää yleensä? Wanhojen jatkot, joilla olin, kestivät melkein 9 tuntia joka oli minun ja monen muun mielestä jo puuduttavan pitkä aika.

Ei kai siellä koko aikaa pakko ole olla jos ei jaksa? Seitsemisen tuntiahan nuo kesti, oisin voinut olla pitempäänkin.

Meil kesti vaan 6h, olis kyl saanut olla pidempikin kun alkoi vasta päästä vauhtiin:lol2:

Eilen olit jatkot ja piti vielä jaksaa tänään mavettaakki :D Akoivat sörkässä 20:30 ja loppu neljältä, tietenkin porukkaa lähti ja tuli miten sattu

Viime vuonna meijän lukion wanhat loppuivat perjantaina joskus kahdelta. Osa porukasta oli jo naukkailemassa kolmen aikoihin jatkopaikassa ja joskus neljältä seuraavana yönä sitten piti paikan olla tyhjänä. Et kyl porukka jakso ihan hyvin siellä ryypiskellä tuolloin :D

Ihan hauskaahan noissa loppujenlopuks oli, vaikka aluks tuntu ihan paskalta ja jännitti :D Risteilyt jäi välistä mut kuulemma sielläkin oli aika kova meno vaikka oli aamuristeily :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom