Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Normipuvulla, ei järkeä panostaa yhteen iltaan 200e mun mielestä. Perkele kun tekee tiukkaa toi tanssiminen, tänään 5h kenraalit ja jalat ihan paskana, huomenna olis kahdet tanssit :D
Mul on muuten tanssiparina koko koulun ja ehkä suomen kuumin muija.
Mitä nää wanhojen risteilyt oikein ovat? Koskaan kuullut moisista.
Kuinkas monta tuntia wanhojen jatkot kestää yleensä? Wanhojen jatkot, joilla olin, kestivät melkein 9 tuntia joka oli minun ja monen muun mielestä jo puuduttavan pitkä aika.
Meil kesti vaan 6h, olis kyl saanut olla pidempikin kun alkoi vasta päästä vauhtiin:lol2:Kuinkas monta tuntia wanhojen jatkot kestää yleensä? Wanhojen jatkot, joilla olin, kestivät melkein 9 tuntia joka oli minun ja monen muun mielestä jo puuduttavan pitkä aika.
Kuinkas monta tuntia wanhojen jatkot kestää yleensä? Wanhojen jatkot, joilla olin, kestivät melkein 9 tuntia joka oli minun ja monen muun mielestä jo puuduttavan pitkä aika.