ei juma, kohta se alkaa kaiken tanssin lisäksi ohjelmassa mm. pingviinilaulu ja kapteeni koukku päiväkotilaisille:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hmmm. tuleepas absolutistinen olo kun lukee näitä viestejä. Ei sillä että olisin mutta en hirveesti maistelekaan. Saas nähdä miten jatkoilla käy ja mitä pulloja ne siihen käteen lykää.
Menikö tanssit niin perseelleen? ;)Hihii pääsin maikkarin loppukvenennykseen :P.
Siinä loppukevenyksessä meni kyllä ihan perseelleen :D. Muuten meni ihan hyvin.Menikö tanssit niin perseelleen? ;)
[Max];1419750 sanoi:Jatkot oli mahtavat kalajoen merisärkillä. Parasta! :D
Jaa sieki olit siellä! Enpä sua nähny vaikka pärstäs oon noista videoistas kattonu. Toisaalta olihan siellä aika vitusti populaa ettei oo ihmekään.
Minulle ei tullu ees krapulaa vaikka alkuillasta olikin epäilyttävän leppoisa olo.
[Max];1420165 sanoi:aijaah. Missäs päin asustelet? Ainakin kaksi pakkislaista minut sieltä bongasi, tuli nykimään hihasta ja esittäytymään. Asiallista toimintaa Nää oli Steba ja Batista1. Oli kyl melkonen meno, kun show loppu nii oli pieni tappelu pihalla. Onneksi en itse ollut osallisena
PS: Ja miehän oon ykkösellä, mutta ei se menoa haitannut ;)
Kauhee jännitys ennen tansseja. Hyvin ne kuitenkin meni. Tanssien jälkeen oli sit todella helpottunut olo. Jatkot oli ihan jees, välillä vähän aneeminen meininki. Syy varmaan se että olin selvinpäin ;). Muilla tuntu kyllä olevan hauskaa, suurinosa porukasta kaatokännissä.
Jatkojen jatkot kaverin kämpillä oli sit helvetin hauskat, kun oli juotavaakin. Mut toisaalta aivan perseestä. Kaverit sai kuvata mun lattialla konttaamista yms. Hävettää Ei pidä ottaa tavaks.
Nyt on sit jotenkin semmonen fiilis, että oispa hienoa elää tuo päivä viel uudelleen, lukuunottamatta tuota örveltämistä..