Wanhojen tanssit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J0kke
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ja vapaa :) , tanssit meni melko hyvin . Kohta tästä pitäs lähteä jatkoilla käväseen mut heti aamusta pitäs olla hallilla vetämässä kersoille harkkoja niin ei kestä jatkojen jatkoille siitä enää lähteä :jahas:

Tansseissa kyl oli todella hauskaa! :) Voisi vetää uudelleen vaikka huomenna :) Nyt sitten kohta jatkoille juhlimaan lisää ja juomaan vähän :) :) :) :)

Hmmm. tuleepas absolutistinen olo kun lukee näitä viestejä. Ei sillä että olisin mutta en hirveesti maistelekaan. Saas nähdä miten jatkoilla käy ja mitä pulloja ne siihen käteen lykää.

No niin jatkoilta tultiin ja kauhea nälkä. Ei ole (enää) jano :D. Saatana, jos meinaa olla juomatta mitään niin ei kannata olla ilman pulloa, ennemmin otat tyhjän taskumatin ja sanot että mulla on omat. Nimittäin heti kun vanhempien kyydistä pääsin niin tyyppi tuli sanomaan että illan operaationa on "juottaa bodari känniin!" :hyper: Ihan hyvin onnistuivat ja suomenkielinen George lensi heti määränpäähän saavuttua ja oli kohtalaisen hilpeä olo. Loppuillan saikin kärsiä laskuhumalasta ja siitä että osa oli täysi-ikäisiä ja vietti baarissa koko illan.
Nyt kotona mussutan ruisleipää ja maitoa ja mietin miksi kaikki mitä suuhun laittaa maistuu kaljalle...:rolleyes:

Tanssit oli kyllä jees, tai vähän jännitti tuo vanhemmille esitettävä kerta mut eipähän siinä mitään - senku tanssi vaan. Jatkot oliki sit Tapiolan Sokoksen baarissa ja juomaksi sai alaikäiset näköjään vaan limua ja muuta paskaa :wall: Onneks oltiin älytty mennä kaverin kanssa eka erääseen Kivenlahden baariin, jossa tarjoilu pelasi. :5:

Eilennä kävin kattoos kahtii tanssei ja ihan komeeta oli :D

[Max];1419750 sanoi:
Jatkot oli mahtavat kalajoen merisärkillä. Parasta! :D

Jaa sieki olit siellä! Enpä sua nähny vaikka pärstäs oon noista videoistas kattonu. Toisaalta olihan siellä aika vitusti populaa ettei oo ihmekään.
Minulle ei tullu ees krapulaa vaikka alkuillasta olikin epäilyttävän leppoisa olo.

Jaa sieki olit siellä! Enpä sua nähny vaikka pärstäs oon noista videoistas kattonu. Toisaalta olihan siellä aika vitusti populaa ettei oo ihmekään.
Minulle ei tullu ees krapulaa vaikka alkuillasta olikin epäilyttävän leppoisa olo.

aijaah. Missäs päin asustelet? Ainakin kaksi pakkislaista minut sieltä bongasi, tuli nykimään hihasta ja esittäytymään. Asiallista toimintaa :) Nää oli Steba ja Batista1. Oli kyl melkonen meno, kun show loppu nii oli pieni tappelu pihalla. Onneksi en itse ollut osallisena :rolleyes:

PS: Ja miehän oon ykkösellä, mutta ei se menoa haitannut ;)

[Max];1420165 sanoi:
aijaah. Missäs päin asustelet? Ainakin kaksi pakkislaista minut sieltä bongasi, tuli nykimään hihasta ja esittäytymään. Asiallista toimintaa :) Nää oli Steba ja Batista1. Oli kyl melkonen meno, kun show loppu nii oli pieni tappelu pihalla. Onneksi en itse ollut osallisena :rolleyes:

PS: Ja miehän oon ykkösellä, mutta ei se menoa haitannut ;)

Ei tähän nyt paikkakuntaa tohi laittaa, muuten joku tunnistaapi :D. Sen verran voin sanoa että bussimatkalla meni sellane puolitoista tuntia. Meijän lukion bussi lähti siinä kahden maissa että tais jäädä toi matsi väliin. Mutta jos olisit ollu osallisena nii ois voinu käydä hullusti, on sulla se penkki niin mahdoton :D . Vai ootko rauhallinen äijä muuten?

Kauhee jännitys ennen tansseja. Hyvin ne kuitenkin meni. Tanssien jälkeen oli sit todella helpottunut olo. :) Jatkot oli ihan jees, välillä vähän aneeminen meininki. Syy varmaan se että olin selvinpäin ;). Muilla tuntu kyllä olevan hauskaa, suurinosa porukasta kaatokännissä.
Jatkojen jatkot kaverin kämpillä oli sit helvetin hauskat, kun oli juotavaakin. Mut toisaalta aivan perseestä. Kaverit sai kuvata mun lattialla konttaamista yms. Hävettää :) Ei pidä ottaa tavaks.
Nyt on sit jotenkin semmonen fiilis, että oispa hienoa elää tuo päivä viel uudelleen, lukuunottamatta tuota örveltämistä.. :)

Kauhee jännitys ennen tansseja. Hyvin ne kuitenkin meni. Tanssien jälkeen oli sit todella helpottunut olo. :) Jatkot oli ihan jees, välillä vähän aneeminen meininki. Syy varmaan se että olin selvinpäin ;). Muilla tuntu kyllä olevan hauskaa, suurinosa porukasta kaatokännissä.
Jatkojen jatkot kaverin kämpillä oli sit helvetin hauskat, kun oli juotavaakin. Mut toisaalta aivan perseestä. Kaverit sai kuvata mun lattialla konttaamista yms. Hävettää :) Ei pidä ottaa tavaks.
Nyt on sit jotenkin semmonen fiilis, että oispa hienoa elää tuo päivä viel uudelleen, lukuunottamatta tuota örveltämistä.. :)

Mua taas kyrsii se että jätin ottamatta bussimatkan jälkeen. Pääsi laskuhumala yllättämään ja masensi saakelisti olla siellä. Paras kaveri ei ottanu mitään ja sano kans että aneemista oli. Ja toinen mikä hävettää se että tuli tanssittua (:eek: ) ja vielä kauhian paskoja biisejä (jep, olen lähes nollatoleranssin omaava hevari selvinpäin).
Ps. Eihän nikrei ollu kans tuolla Merisärkillä?

Ali_Pali : kerro nyt toki missäpäin maailmaa asustat. Niin, tuossa edellisessä viestissä voipi olla pian sarkasmia sen tappelun suhteen :D

Räjähdin totaalisesti nauruun kun yks kokkolalaine otti pullosta huikat (jotaa sekotusta) , joi puolet ja räkäs puolet pois. Joku kalajokine ihmitteli että "Miks räkäsit hyvät viinat ulos?" nii tää kokkolalaine sano et "MÄÄ JOIN VAAN NE VIINAT JA RÄIN LIMSAT ULOS!" ja asia oli sillä selvä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom