Wanhojen tanssit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J0kke
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
37
Elikkäs vanhojen tanssit ovat lähestymässä ja täältäkin moni on menossa tanssimaan. Kertokaas tarinoita ja mietteitä noista tansseista ;) Itselläni tavoite on olla tiputtamatta paria tangon taitossa.. näin pääsi kerran harjoituksissa käymään.. :nolo:

Sattuisiko kellään teistä olemaan hyviä ehdotuksia vapaa valintaiseen tanssiin (askeleet & musiikki).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei voi olla totta, että joku tiputtaa parinsa taivutuksessa :hyper:

Kukaan ei ole niin thnyt meidän harjoituksissa... Ei sen tytön takaraivon sitä maata tartte ihan viistää. :)

Miullakin on tässä nuokin tulossa. Viime vuonna meidän koulussa joku tiputti parin itse esityksessä:lol2:
Yläasteen liikuntatunnin tansseissa oli hauskan näköistä, kun 50kg pojan pari oli 100kg sotanorsu. Ja tietenkin se sen tiputti:)

Toivottavasti ei pahempia mokia tule tehtyä. Enää 18 päivää vanhainristeilyyn:hyper:

Mulla oli noi tanssit muutama vuosi sitten, kivaa oli, muistaakseni ;) . Oli suunnilleen paskat housussa ennen ku itse tanssit alko, jännitti vähän. Mut kannattaa muistaa, että sun tanssimista ei kato kukaan muu ku sun ja tanssiparin vanhemmat, vaik välil luulinkin et oon niin hyvä tanssimaan, että kaikki katois mun tanssimista ;) . Et kannattaa vaan pitää hauskaa!

Tanssit oli ihan mukava kokemus. Pienessä huppelissa ei tuntunut edes pahalta... tosin illalla oli pakko jo olla selvin vesin. Tähän asti kyllä lukion paras päivä... penkkarit parin viikon päästä... :hyper:

Me tanssittiin lopuks boogieta, musiikkina ZZ Topin Tube snake boogie, askeleina voi boogien perusaskelten lisäks heittää melkein mitä vaan... Muutama pari kun vetää jotain erikoista niin hyvältä näyttää.

Oon tosi paska tanssimaan ja en meinaa muistaa mitään. Parikin on ollu poissa "muutamalta" tunnilta, joten suoraan sanottuna vähän jännittää. No, vielä muutama kertaus tunti edessä josko siinä vielä jotain oppis.

hanter sanoi:
Mulla oli noi tanssit muutama vuosi sitten, kivaa oli, muistaakseni ;) . Oli suunnilleen paskat housussa ennen ku itse tanssit alko, jännitti vähän. Mut kannattaa muistaa, että sun tanssimista ei kato kukaan muu ku sun ja tanssiparin vanhemmat, vaik välil luulinkin et oon niin hyvä tanssimaan, että kaikki katois mun tanssimista ;) . Et kannattaa vaan pitää hauskaa!

Mulla ja mun kavereilla jäi jännitys siihen kun mentiin heti aamulla Alepubiin kun se aukes. Ja tietysti takin taskusta löyty pullo kirkasta josta piti päivän mittaan hieman maistella.. Muuten tanssit meni hyvin mut tanssipari alko puolessa välissä tansseja kiroamaan et viina haisee, kun loppu kurkkupastillit.. :D

Vanhat oli ihana juttu :) Pääsin tanssimaan kahdesti koulussa ja lisäksi ala-asteelle ja vanhainkotiin. Oli tosi jees!

Mistäs noita askelkuvioita vois saada? Ja tosta ku tiputin niin sain raikuvat aplodit ja kehotuksen et pitäs käydä enemmän sielä salilla ;)

Wanhojen tanssit oli ihan mukava päivä. Olin koko päivän paska jäykkänä kun piti pitää puheet ja tanssin edessä keskellä. Hyvin se menee vaikka aluksi ajattelee, ettei tästä tuu mitään. Se ravaaminen ala-asteella ja vanhainkodeissa oli IMO perseestä.

Muistan viime vuonna, kun olin alussa niin vastaan tota touhua. Onneksi kuitenkin tuli mentyä ja kyllä sitä vaan oppii kun harjottelee.

Hauskaa oli, jatkoilla varsinkin.

Oli muuten aivan mahtava kokemus noi Wanhojen tanssit! Jännitti illalla ku vanhemmat oli kattomassa, mutta seuraava päivä oliki jo rentoo tanssimista johtuen edellisillasta ;) Ja kuvaamataidon opettaja valitsi mut ja mun parin illan parhaaks pariks :hyper:

Kohta abiabiabiabiabiristeilyyyyy!! :kippis1:

Kyllähän nuo tanssahtelut ihan mukavaa touhua ovat, mutta vielä mukavampaa on kun on kunnon jatkot järjestetty. :rock:
Itse ei ole yhtään kirkasta mielikuvaa jatkoilta ja oppilaskunnalle tipahti vielä ainakin 500:n eekun lasku jatkopaikasta, eli hauskaa oli. :hyper:

Ja kun meillä oli kahtena päivänä ne tanssahtelut (ensin porukoille ja sitten koululle), niin olihan meillä vielä omalla pienemmällä porukalla jo ensimmäisenä päivänä jatkot. Vuokrattiin oikein edustustilat ja vedettiin perinteiset saunakännit ja saunakaatumiset. Sieltäkin taisi muutama satanen laskua tulla. :D

Joo mullakin edessä on. Ihan mukavin tunnelmin noita odotan, kun kuitenki on sellaanen "kerran elämässä"-kokemus. Parikin vielä on kohtuu mukava tytöntyllerö (varattu kylläkin), mutta ei mikään sellaanen diiva.
Mutta kyllähän se jännitys vielä ehtii tulla sinne viimeiseen iltaa, mutta ilman alkoholia meinaan valssit suorittaa, mutta sitten ku tanssit on tanssittu niin...

Wanhojen tanssit oli kyllä tosi mukavat, sai kerranki olla rinsessana :rolleyes:

Vapaavalintaisen voit vetää omalla tyylilläs ;)

-Marchi- sanoi:
Kukaan ei ole niin thnyt meidän harjoituksissa... Ei sen tytön takaraivon sitä maata tartte ihan viistää. :)

Minun aikani eräs noin 170cm kaverini päästi kokoisensa tytön vähän reippaasti taivutukseen ja uskokaa tai älkää siinä se oli, kyseinen pari suoritti yhdessä vaaka-nimisen voimisteluliikkeen. Huomionarvoista oli ettei tyttö kuitenkaan lattiaan asti päätynyt !

Muuten mikäs tämä vapaaohjelma on, valaiskaa vähän?

Tanssin joskus 10v siskoni parina vitsistä, jonka hän otti liian tosissaan. Hyvin se meni, vaikka astuin silloin tällöin varpaille :). Ehkä sitten parin vuoden päästä paremmin.

Pyranha sanoi:
Muuten mikäs tämä vapaaohjelma on, valaiskaa vähän?

Siihen loppuun heitetään jotain hassuja tansseja, jotka oppilaat on keksinyt. Meillä on jotain twistiä, macarenaa, jotain ihme 70-luvun pomppimista ja jotain hassua perseenheilutusta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom