Wanhojen tanssit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J0kke
  • Aloitettu Aloitettu
Mä aikoinani skippasin kokonaan tuon Wanhojen tanssi-hässäkän. En muista enää että mikä siinä oli syynä mutta ei tainnut vain yhtään kiinnostaa tanssahtelu kenenkään muun kuin oman poikaystävän kanssa (oli vuotta ylemmällä silloin). Muistaakseni tuota ei tarvinut edes mitenkään korvata kun ei tanssiharkkoihin osallistunut, vai olisinko ottanu lisää ilmaisutaidon tai kuviksen tunteja. Ei pysty muistamaan...

Nyt jos pitäisi ajatella taaksepäin ja saisi halutessaan muuttaa menneisyyttä niin siltikään en menisi. Ei ole traditio joka kiinnostaisi millään tavoin.

Olihan ne tanssit kyllä hauska kokemus. Ensimmäiset treenit tuntu toivottomille, mutta sitten kun lähti kulkemaan ni oli hauskaa. Jännityskin lähti mukavasti pois ku vähän kulautteli taskumatista... Jatkoista ei sitten olekaan enää oikeastaan yhtään muistikuvaa. :) Olis kyllä harmittanu jos oisin jättänyt väliin.

Hauskat oli tanssit kyllä. Tango oli kaikista siisteintä. Ei se ees ollu kauheen vaikeeta. Pienessä jurrissa, kun tanssi tangoa, itsevarmuus nousi heti ja olo oli kuin Arskalla True Liesin lopussa... niin ja wanhojen risteilylle 6.3 :evil:

whii! Ylihuomenna risteilylle

Meillä soittaa siellä tansseissa ihan hirveä bändi, joka koostuu muutamasta lukion ekaluokkalaisesta ja yläasteen ysistä. Tuli vähän psykedeelinen fiilis, kun soittivat sitä jotain Mozartin piiritanssia ihan hitaalla temmolla, kun pianossakin oli semmoinen hieno vanha sointu:D

Oi niitä aikoja! poikia oli koulussa niin vähän että mullakin oli kaksi daamia :D
Vähänhän se jännitti mutta kossulla siitä selvisi(yllättäen).

Oi vanhojen tanssit!! Aivan ihanaa!!! Pitääkin mennä niitä muistelemaan, elikkäs kattomaan perjantaina nuorempien tanssahtelua :)

Hirvee hässäkkä se kyl oli, mekkokin maksoi maltaita ja kampaus.. Mutta oli kyllä aivan ihanaa olla "päivä prinsessana"! Jatkoista nyt puhumattakaan. Lähtisin kyllä varmasti tanssimaan uudelleen jos voisin. Ja varmasti ihan hyvää tekee kaikille oppia vähän valssia ja tangoa.

pistetääs vähä galluppii pystyy ja kysyn miespuolisilta että onko/oliko teillä smokki, frakki, saketti.. vai mikä? itelläni on smokki.

Mulla taisi olla saketti. Ainakin siinä oli värillinen vyö, joka sitten sovitettiin yhteen daamin puvun värin kanssa. Kiiltonahkakengät, joilla oli yllättävän hyväkin tanssia.

Poloneesista pidin sen juhlavuuden takia ja tango taas on tunnelmaltaan ylivertainen. Oli suht kiva tanssia, kun oltiin daamin kanssa harrastettu tanssia lapsesta saakka.

Minulla on frakki. 50 maksoi vain vuokraus, kun teatterista sain. Ens pejantaina se on menoa sitten... (tytyy välttää kovia pohjereeneja pari päivää ennen vanhoja :D )

Meikäläinen sai/joutui aikanaan tanssimaan kolmesti. Siis kolmena vuonna. Mutta mikäpä siinä, nättejä tyttöjä sai pyöritellä...

Meillä ei kouluun päässy sisään jos oli kännissä. Eli selvänä meni sitte kaikilla. Tuskin moni ois ottanu vaikka ois saanukki. Siis viinaa. Elekää juoko ennen tansseja, tytöt ei tykkää.

Hooh, kivaahan siellä tansseissa oli :) Ei tosiaankaan kannata vetää perseitä ennen sitä tanssia, 1-2 viskipaukkua voi auttaa jotakuta rentoutumaan, mutta ei enempää..

IMO ei kannata passata tällaisia tapahtumia vaikka se tuntuisikin "massatapahtumalta" ja muutenkin turhalta. Näistä jää yleensä tosi mukavia muistoja. Kyllä siellä kotona ehtii jurottamaan muutenkin :)

Ja frakkihan se oli mullakin.

smokin vuokrasin..vyö ja rusetti on sovitettu daamin pukuun.perkele ku jännittää :hyper:

Mulla on frakki. Housut on aika isot, mutta takki taas puristaa hiukan hartioista.. Viimeinen frakki kun oli vuokraamossa niin ei ollu paljon valinnan varaa, mutta ihmeen sopiva sattu silti.
Ei siinä mitään jännittämistä oo :)

Tanssit perjantaina. Täälä on näköjään kaikilla frakki tai smokki. Mulla on normaali musta puku.

Olihan toi kyl hauska kokemus ja ikimuistoinen omalla tavallaan. Itellä oli frakki päällä. En kyl vieläkään pysty kattomaan videota tansseista kun alkaa se hitonmoinen ahdistus, mikä oli ennen esitystäkin. Viunallahan se sitten lähti.

J-2, puku se on mullakin. Mun mielestä musta puku on hienompi kun smokki tai frakki.
Perjantaina ne ois tanssit itselläkin. Ensin tanssitaan meidän omalla koululla, sitten lukiolla jonka kans meillä on lukiotunnit (oon kolmoistutkinnossa), ja sitten viimeisenä tanssitaan ouluhallilla kaikkien oulun wanhojen kans. Muuten ei jännitä, mutta kun joutuu omalla koululla tanssimaan, niin vähän hävettää ammattikoululaisten edessä tanssia :D Noh ei onneks koko koulu tule katsomaan :)
Jatkoja odotan kans innolla :kippis1:

masayards sanoi:
J-2, puku se on mullakin. Mun mielestä musta puku on hienompi kun smokki tai frakki.
Perjantaina ne ois tanssit itselläkin. Ensin tanssitaan meidän omalla koululla, sitten lukiolla jonka kans meillä on lukiotunnit (oon kolmoistutkinnossa), ja sitten viimeisenä tanssitaan ouluhallilla kaikkien oulun wanhojen kans. Muuten ei jännitä, mutta kun joutuu omalla koululla tanssimaan, niin vähän hävettää ammattikoululaisten edessä tanssia :D Noh ei onneks koko koulu tule katsomaan :)
Jatkoja odotan kans innolla :kippis1:
hehee jokos saturday night feaver menee :D?

tikkuniska sanoi:
hehee jokos saturday night feaver menee :D?
No joo khyyl se alkaa menee jo aika hyvin :)
Ja se bee geesin biitti kyl tarttuu meikäläisel persiisee niin hyvin, et ei voi olla jammaamatta :rock:
Ainut ongelma tahtoo olla et en aina meinaa muistaa et mihin väliin se twist -liike tulee :jahas:
Noh khyyl se siit :)

Back
Ylös Bottom