Wanhojen tanssit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J0kke
  • Aloitettu Aloitettu
Sattuikin niin, että muistan Vanhojen tanssit-päivän yhtenä elämäni parhaista. Tosin monet kaverini varmaan eivät, sillä ensimmäinen sammui bussiin, joka vei meidät jatkobailuihin, jo 5 minuutin päästä siitä, kun bussi oli startannut koulun pihasta. Siitä ja monesta muusta tilanteesta tuli legenda.

Pari vinkkiä: Yleensä on tapana tanssittää perheenjäseniä vielä oman näytöksen jälkeen, joten ei ehkä ole paras idea vetää viinaa tanssimista ennen tai sen aikana. Muutenkin itse näytös on useimmiten once-in-a-lifetime-juttu, joten miksi kokea se lievässäkään humalassa? Kyllä sitten jatkoilla VARMASTI ehtii.

Toiseksi vois sanoa, että ainakin meillä koulussa naiset käyttivät paljon aikaa ja vaivaa omien asujensa/kampaustensa/meikkiensä hankintaan (naisillahan on varsinkin asun saaminen joskus todella hankalaa), joten oli hienoa, ettei yksikään mies tyytynyt pukuun, vaan kaikilla oli frakki tai vähintään smokki. Tästä tuleekin mieleen, että asu kannattaa varata ehdottomasti hyvissä ajoin: monista (varsinkin suuremmista) liikkeistä varataan seuraavan vuoden vanhojentanssiasut melkeinpä heti sen jälkeen, kun edelliset tanssiaiset on päättynyt.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulle tuli hiki jo ajatuksesta, että olis pitäny etukäteen varailla älyttömän hintasia kuteita sinne.Suvussakaan ei onneksi ole ylioppilaita, joten kukaan ei tiennyt kysellä/marmattaa perinteistä yms. Niinpä skippasin koko valssit ja menin salille vääntämään penaa ja haukkaa. Lystiä piti.

Olihan noi tanssit ihan kivat silloin pari vuotta sitten kun ne olivat. Tosin jäädyin vähän yhdessä kohtaa, kun pari sanoi mulle että sen faija kuvaa videokameralla tossa meidän takana. Sitten piti ottaa taas joku tanssiasento ja karusti tuijotin vaan siihen kameraan ja asetin kylmänviileesti käteni parini perseelle. Hän siitä ystävällisesti sitten nosti pois. Ice ice baby...

Mun ja parin muun kaverin osalta jäi tanssit tanssimatta ku ei jaksettu osallistuu niihi harjotuksii . . . ja sit tanssipäivänä kehdattiin mennä vielä lasin taa naureskelemaan muita ku ne tanssi . . .lapsellista ? :thumbs: Harmittaa nyt kun en menny tanssii, olis saanut takuulla ollut ikimuistonen päivä . . :rolleyes: Mut onneks nuoren saa ol vähä tyhmäki . . .

Huomenna kenraaliharjoitukset :( vähän kyl jännittää ku, porukkaa on tulossa hollannista asti kattomaan mun rävellystä.
Eiköhän se hyvin mene

fidi sanoi:
Olihan noi tanssit ihan kivat silloin pari vuotta sitten kun ne olivat. Tosin jäädyin vähän yhdessä kohtaa, kun pari sanoi mulle että sen faija kuvaa videokameralla tossa meidän takana. Sitten piti ottaa taas joku tanssiasento ja karusti tuijotin vaan siihen kameraan ja asetin kylmänviileesti käteni parini perseelle. Hän siitä ystävällisesti sitten nosti pois. Ice ice baby...

:thumbs: :hyper:

Meilläkin oli wanhojen tanssit aikaa sitten. Ensin oli parit treenikerrat ja sitten tuli H-hetki. Muijat oli hirveällä vaivalla hommanneet puvut ja jätkilläkin oli skragat ym. rensselit päällä. Mä olin "normaalista" lukiosta joten mitään herraskakaroiden smokkeja ja frakkeja ei näkynyt. No ei siinä mitään. Pari tietty arvottiin ja mä päädyin jonon viimeiseksi menemään saliin. Ideahan oli meillä se, että musa soi ja yleisö sai katsella kun lukiolaiset tanssivat jonkun typerän bolognesen tjs. Oli jotain puoli tuntia shown alkuun kun mun pari yllättäen huikkasi ympärilleen, että haluaisko joku vaihtaa paria. Se muija oli ns. "parempaa luokkaa" ja kyllä mä itsekin tiesin että paremman näköinen mä olen pimeässä ;) No kuitenkin, otti sen verran pannuun että lähdin siltä seisomalta menemään. En sanonu mitään kellekään. Menin vessaan, vaihdoin siviilit päälle ja kävin parvelta katsomassa alkutanssit. Porukkaa olikin nyt pariton määrä, ja tämä mun kana sai kunnian tulla viimeisenä yksin. Oli muuten uskomattoman typerän näköistä :lol2:

Oli muuten tyttö aivan mielettömän vihainen. Huusi mulle kurkku suorana että mihin helvettiin mä oikein katosin. Sanoin sille, että päätin lähteä menemään. Sen jälkeen ei olla puhuttu toisillemme, jos sitä ennenkään. Mutta hei, sitä saa mitä tilaa.

Penkkarit oli paljon hauskemmat. Naamiaskuteet päällä vedettiin koulun vessassa bisseä.

kodari76 sanoi:
Oli jotain puoli tuntia shown alkuun kun mun pari yllättäen huikkasi ympärilleen, että haluaisko joku vaihtaa paria.
W00T! Aika bitch saa olla, jos noin sanoo. Jos ois välttämättä halunnu vaihaa paria, niin mikä tahansa muu tapa ilmaista se olis ollu parempi. Itellä ei ois kuitenkaan ollu pokkaa lähtee vaa menemään, loistava keksintö :lol2: .

juu täälläkin jo henkisesti valmistaudutaan nöyryytykseen? ;) ..tulossa on kolme esitystä..kaksi peruskouluille ja omalle lukiolle..ja sitten illalla on se päänäytös ku porukat tulee.tänään opeteltiin viimeinenkin tanssi ja tässä on kaks viikkoo aikaa opetella askeleet sujuvaksi :hyper: hieman jännittää, ja varmasti se jännitys senku kasvaa h-hetken lähestyessä.smokki on varattu jo hyvän aikaa sitten ja daamini pukukin on jo valmiina.

kaikille tuleville Wanhoille onnea esityksiin..vedetään hei tyylillä homma kotiin :thumbs:

kirjoitelkaahan tänne sit jälkitunnelmia tansseista/jatkoista :D .

Wanhat oli ja meni, jännitti ku pientä oravaa hakkuuaukealla, ku se miettii et mitä sitä seuraavaks söis et pysyis hengissä... Oltiin sit tietysti vielä tää ns. "pääpari", ja puheitten pitäminen yms (=ynnä muu shitti) jäi mun kontolle... Mut kyllä siitäkin selvittiin, ja oli se lopulta oikeestaan ihan hauskaakin ku vaa pääsi jännityksestä eroon...

Abiristeily 17.2. Viking Linen iltalaiva Turusta... Onkio muita kyseiselle risteilylle menijöitä???

Onhan ne wanhat sieltä tulossa. Saa nähdä miten menee. Harjotuksissa meni kyllä ihan asiallisesti. Meillä tulee olemaan aamupäivän tanssi naapurikunnan ala-asteella, tanssi lukiolaisille ja se illan päätanssi.

Lupauduin kuskiks aamupäivällä, mutta eiköhän sitä tarvi siinä kolmelta, kun ravintolaan mennään syömään, niin vähän pulloa raottaa ja jättää auto parkkiin. Kuitenkaan en viitti mitään hirveitä kännejä kiskoo ennen näytöstä, että on edes joku tanssi oikeilla jäljillä. Illalla sitten varatulle mökille koko porukan voimin.

Meillä ei oo mitään vapaatansseja, twistejä ym. Otetaan vaan ihan perinteiset valssit äidin, siskon, tyttöystävän tai kenen kanssa sitten haluaa.

Sellanen vinkki kaikille Wanhoille, että kannattaa ottaa niistä tansseista kaikki irti minkä saa EIKÄ kannata olla missään hirveessä pöhnässä siellä. Toi on yks niistä kokemuksista mitkä jää mieleen elämän hienoina kokemuksina, jotka ei uusiudu!
Eikä sitä liikaa kannata jännittää sitä tanssimista. Kivaa se oli, tsemppiä! :thumbs:

hyrre sanoi:
Ketään wanhoja täältä menossa Rauhalahteen jatkoille?

En oo kyllä menossa, mutta piti vaan tulla kommentoimaan.. Olin silloin omien vanhojen tanssieni jälkeen Rauhalahdessa, eikä tuolla niin kovin kummoista ollut. Johtunee tosin siitäkin, että mikä tahansa muukin "massatapahtuma" -abiristeilyt, GOOMit ym.- saa meikäläisen anomaan armoa.. Ei oikein innostanu mua tuo touhu, silloin oli vielä alaikäinenkin ja kaiken lisäks siellä esiinty joku jou jou bändi, en edes muista mikä lie suomalainen hippihoppiräppikokoonpano ollu.. :curs: :wall: :urjo:

Mistään en olisi paitsi jäänyt jos olisin nekin rahat säästänyt, vähän turhan kovastihan nuo rahastavat nuoria niin wanhojen riennoista kuin abiristeilyistäkin.

Toivottavasti kuitenkin kaikki wanhat saavat aikaan oikein onnistuneita reissuja! :)

Hyvät muistot on vanhojen tansseilta pari vuotta sitten. Varsinkin jatkoilta. Tuli meinaan harrasteltua parin kanssa kevyttä seksuaalisviritteistä toimintaa :thumbs:

rusakko-600 sanoi:
Hyvät muistot on vanhojen tansseilta pari vuotta sitten. Varsinkin jatkoilta. Tuli meinaan harrasteltua parin kanssa kevyttä seksuaalisviritteistä toimintaa :thumbs:

Voi kamala sinua poju... :whip:

Ja minua, tuli nimittäin ensin vähän vääriä käsityksiä, seksiä parin kanssa...
Hehe, menipä :offtopic:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom