SUPERCARB 1kg -40%

Vyötärö

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ariel
  • Aloitettu Aloitettu
Joo. Eiköhän se ole selvä, että isolla ihmisellä on isompi vyötärökin. Pitäisi ottaa välillä järki käteen näissä jutuissa ja lakata itkemästä jotain kahta senttiä. Tuolla yleisellä puolella miehet laittoi mittoja yhtään itkemättä (mittasivat vielä osa leveimmältä kohdalta, eikä oikealta hoikimmalta vyötärö-kohdalta) ja mitat oli hyvinkin yli 100 cm. Luultavasti sekin pelkkää kess- öhöm lihasta. Mä käytän kaikki kommervenkit, kun rupean mittaamaan, sen luvun pitää olla mahdollisen pieni. Eikä se koskaan ole tarpeeksi.

:( Ihmettelin, kun mun miehen lantio oli isompi kuin minun (ympätysmitaltaan) kun se on aivan mielettömän riuku. Sitten tajusin, että sellanen lantio 185-senttisellä näyttäisi aika hugelta tällasella 1,5-metrisellä. Eikä se itke liian isoa lantiotaan tai läskiyttään. ;) Kaikki on niin suhteellista. Yrtiän pitää sen mielessä.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
XairaX sanoi:
Mulle on tosin alkanut siunaantua sivuvatsoja, jotka harjaantumattoman (ja omaan) silmään näyttää ihan jenkkakahvoilta.. :rolleyes:

Joo, mä olen törmännyt ihan vastaavaan ilmiöön. Pakko uskoa, että lihasta se vaan on...

Mä avaan nyt sanaisen arkkuni. Olen sitä mieltä, että tällaiset senttienvertailuthreadit on kamalia.

Niistä tulee vaan paha mieli ja rupee tulee anorektisia ajatuksia.

Ei siinä mittojen mainitsemisessa mitään, mutta tosiaan itseään ei kannata verrata muihin... kaikkien kroppa on kumminkin omansa lainen.

Niin ja tämähän ei liity mitenkään siihen, etten kehtaa kesälomaplösön jälkeen sanoa mittaani. Juuri mittasin ja tosiaankin sensuroin sen. Isompi kuin varmaan monen lantiomitta. Tai siis ei edes varmaan. Mutta minä olenkin tällainen epämääräinen möykky, tällä hetkellä fiilikset kropasta aika... :itku:

Mutta niskasta otin taas itseäni miehen kesäloman ja kaiken muun lorvailun jälkeen ja into löytyi taas.

Joten vastaan tähän topiciin sitten aiheeseen liittyen tuossa muutaman kuukauden kuluttua. Siihen asti siis tämä
:offtopic:

Miksi kirjoittaa niitä mittoja ollenkaan tällaiseen keskusteluun, jos niitä ei kannata/halua/pysty vertaamaan?

Miksi ei kehtaa pistää mittojaan tänne, jos on vähän isommat mitat, jos sillä kerta ei ole mitään väliä?

Hippa sanoi:
Miksi kirjoittaa niitä mittoja ollenkaan tällaiseen keskusteluun, jos niitä ei kannata/halua/pysty vertaamaan?

Miksi ei kehtaa pistää mittojaan tänne, jos on vähän isommat mitat, jos sillä kerta ei ole mitään väliä?

Miksi tehdä niin iso numero jostain vyötärönympärysmitasta tai muustakaan mitasta tai niitä käsittelevästä viestiketjusta. Puolileikilläänhän täällä näitä ilmoitellaan, eikä ketään ole nolattu tai haukuttu. Jos jollekin tulee paniikki siitä, että jollain toisella on 10cm pienempi vyötärö, niin ei se ole tämän threadin vika. Ei tässä ketään yllytetä kylkiluiden poistoon. Hetkellinen jonkin kohdan ympärysmitta ei kerro sinällään mitään, mutta on niitäkin hyvä vähän ajan mittaan seurata. Eikä sitä paitsi kukaan ole vielä nähdäkseni ylittänyt mun parin kuukauden takaisia mittoja (olikos se 83cm wohow!!!), joten nurinat pois :D

PMLats sanoi:
Miksi tehdä niin iso numero jostain vyötärönympärysmitasta tai muustakaan mitasta tai niitä käsittelevästä viestiketjusta. Puolileikilläänhän täällä näitä ilmoitellaan, eikä ketään ole nolattu tai haukuttu. Jos jollekin tulee paniikki siitä, että jollain toisella on 10cm pienempi vyötärö, niin ei se ole tämän threadin vika. Ei tässä ketään yllytetä kylkiluiden poistoon. Hetkellinen jonkin kohdan ympärysmitta ei kerro sinällään mitään, mutta on niitäkin hyvä vähän ajan mittaan seurata. Eikä sitä paitsi kukaan ole vielä nähdäkseni ylittänyt mun parin kuukauden takaisia mittoja (olikos se 83cm wohow!!!), joten nurinat pois :D

No lähinnä kommentoin edellisten viestin hällä väliä meininkiä, mutta kuitenkään ei kirjoittaja kehdannut pistää omia mittojaan.

Minäkään en omiani kehtaa pistää :) Mutta myönnän omalta osaltani sen, että mulle sillä on väliä.

Sun mitat kertoo kyllä sen, ettei ne sentit mitään kerro, ku on nätti kroppa eikä sun vyötärös näytä yhtään leveeltä :)

Estel sanoi:
Joten vastaan tähän topiciin sitten aiheeseen liittyen tuossa muutaman kuukauden kuluttua.
Äh. No kun aloitin topiciin kirjoittamaan, niin antaa palaa sitten vaan samantien. Tosta vähän navan yli mitattuna 86 cm. Saman verran kuin joillain lantio... no mun lantio onkin sitten vähän päälle metrinen samoin rinnanympärys. Mitat oli keväällä pienemmät, mutta sitten tuli kesä ja siiderit ja makkarat ja kaikki järjestön mässytys ja muu. Mulla ei ole mitään järjellistä kontrollia ruokaan, välillä. Nyt pirskutarallaa pistän itseni kuriin. Seuraavan kerran kirjoitan sitten seiskalla alkavia lukuja, sanotaanko vaikka lokakuun alussa.

(niin ja Lats, nyt ylittyi se sun mitta... :D )

Ja mitä tulee tän keskusteluaiheen kommentointiin, niin ainakin omakohtaisesta kokemuksesta sanoisin ettei mua muiden mitat haittaa, eikä keskustelut, enkä koe niitä mitenkään itseäni vaivaaviksi... mä vaan itse koen olevani itsessäni väärän kokoinen. Se vaivaa. Eihän se multa ole pois jos joku on timmi ja on tsemppiä treenata ja huolehtia ruokavaliostaan... Eli ei nää keskustelut tee mitään harmia, oma törppöys vaan. :rolleyes: Sitäpaitsi täähän se vasta kannustaa, lukea mitä treenillä voi saada aikaan. Joskus.

Säntäsin tänä aamuna puuro suupielistä roiskuen mittaamaan vyötärönympärystäni. Tulos oli 71 cm ja siten suuri järkytys. Luin nimittäin aamiaispöydässä uutta B&K:ta, jossa mainittiin Melvin Anthonyn - joka siis on minun pituiseni, mutta kaksi kertaa painavampi - vyötärönympärykseksi 68 cm! :eek: Tässä täytyy olla takana painovirhe, rankka hyperbola tai kaverilta on nipsaistu pois kahdet alimmat kylkiluut.

Täytynee laittaa viestiä päätoimittajalle, ettei vanhoja tätejä saa näin ajaa shokkiin ja kuristumaan tukisukkiinsa.

Nee sanoi:
Luin nimittäin aamiaispöydässä uutta B&K:ta, jossa mainittiin Melvin Anthonyn - joka siis on minun pituiseni, mutta kaksi kertaa painavampi - vyötärönympärykseksi 68 cm! :eek:

Kyllä tuo lukema voi vaikka pitkääkin paikkaansa. Olisin kyllä veikannut lukemaksi 73cm, jos olis pitäny arvata. Kyseisen herran X-malli on kyllä mielettömän upea.

vilma-liina sanoi:
Kyllä tuo lukema voi vaikka pitkääkin paikkaansa.

Heh, onhan herralla tosiaankin tilaa sisäelimille vaikka juuri niissä mielettömissä siivekemuodostelmissaan. ;) Kerrassaan huikeaa! Tätä päivitellään vielä illalla puuroroiskeita siivotessa.

Hippa sanoi:
Vittu mä oon kyllä yksi läski paska :(
Älä nyt Hippa suutu, mutta sain tuosta kommentista päivän parhaat naurut.
Itsellä oli ihan samanlainen olo aamulla, mutta nyt se viimeistään meni ohi.
Kiitos =)

Xedra sanoi:
Älä nyt Hippa suutu, mutta sain tuosta kommentista päivän parhaat naurut.
Itsellä oli ihan samanlainen olo aamulla, mutta nyt se viimeistään meni ohi.
Kiitos =)

On se hyvä, että mun kukkiva itseinho aiheuttaa ees jotain hyvää tässä maailmassa :)

Minulla on vyötärön ympärys 72 cm, Olen takaapäin tosi kapea mutta sivuprofiili kertoo että painoa pois. selkeä pömppömaha. :urjo: Huokaus huokaus. 7 kiloa vielä tiputettavana pitkän kaavan mukaan.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Itellä ei ole koskaan ollut kunnon lantiota vaan tällanen ns. poikamaha; yleisurheilu, juoksu, lihaskuntoharjoittelua lapsesta asti.
Olematon vyötärö siis 73cm ja lantio 77 cm :(

Kyllä on vatsa timmi joo mutta ehdottomasti haluaisin kunnon vyötärön itelleni, en pidä ollenkaan mukavana tällaista tasapaksua kroppaa.. Mutta mitkä ovat tähän avainliikkeitä tai päinvastoin, mitä liikkeitä ei ehdottomasti kannattaisi tehdä?

Tämä ketju on tosiaan ihan hirveä ahdistusgeneraattori. Mittojen vertailussa ei ole mitään järkeä. Laittakaa ennemmin kuvia. Tässä kuvassa vyötäröni on n. 70cm, lantio n. 92. Omasta mielestäni ei näytä "liian" paksulta tässä vaikka monella vy on monta senttiä kapeampi. Raidat heijastusta sälekaihtimista, eivät raskausarpia ;)

Liitteet

• IMG_2068.JPG
    IMG_2068.JPG
    512,6 KB · Katsottu: 527

Suositut

Back
Ylös Bottom