Joo. Eiköhän se ole selvä, että isolla ihmisellä on isompi vyötärökin. Pitäisi ottaa välillä järki käteen näissä jutuissa ja lakata itkemästä jotain kahta senttiä. Tuolla yleisellä puolella miehet laittoi mittoja yhtään itkemättä (mittasivat vielä osa leveimmältä kohdalta, eikä oikealta hoikimmalta vyötärö-kohdalta) ja mitat oli hyvinkin yli 100 cm. Luultavasti sekin pelkkää kess- öhöm lihasta. Mä käytän kaikki kommervenkit, kun rupean mittaamaan, sen luvun pitää olla mahdollisen pieni. Eikä se koskaan ole tarpeeksi.
:( Ihmettelin, kun mun miehen lantio oli isompi kuin minun (ympätysmitaltaan) kun se on aivan mielettömän riuku. Sitten tajusin, että sellanen lantio 185-senttisellä näyttäisi aika hugelta tällasella 1,5-metrisellä. Eikä se itke liian isoa lantiotaan tai läskiyttään. ;) Kaikki on niin suhteellista. Yrtiän pitää sen mielessä.
:( Ihmettelin, kun mun miehen lantio oli isompi kuin minun (ympätysmitaltaan) kun se on aivan mielettömän riuku. Sitten tajusin, että sellanen lantio 185-senttisellä näyttäisi aika hugelta tällasella 1,5-metrisellä. Eikä se itke liian isoa lantiotaan tai läskiyttään. ;) Kaikki on niin suhteellista. Yrtiän pitää sen mielessä.