SUPERCARB 1kg -40%

Vyötärö

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ariel
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
SannaK sanoi:
Hippa sanoi:
Tässä SannaK:ssa on hyvä esimerkki! 85cm kuulostaa paljolta (ainakin mun korviin), mutta kuvasta näkee, että kyseessä on hoikka ja hyvässä kunnossa oleva neito!

No, sori, tietenkin lipsahti väärin elikkäs 65cm. Joka tapauksessa enemmän kuin monella.
:itku: WÄÄÄÄ!!! No mun kohtaloni on olla ainoa kasikympin rajapyykin ylittäjä mahtavilla 83cm:lläni. Vaan en oo kauaa :evil: Kiristely käynnistyi toissapäivänä hähähähä. Jännä kyllä että ihan irvokkaita jenkkakahvoja tai vyön yli roikkuvia mahamakkaroita ei ole, vaan mahan seutu on aina vaan litteämmän puoleinen.. No onneksi kerääntyy tasasesti toi vararavinto. Tiukimmassakin kunnossa esim. avatarissa vyötärö on ollut muistaakseni siinä 75cm:n kieppeillä.

"Tiimalasimuoto" on kyllä edelleen, mikä kertoo ensinnäkin siitä, että luojan kiitos mulla on kunnon hartiat ja selkä, ja toiseksikin siitä, että mulla on jumalattoman leveä perse :lol2:

Hmm, mulla näyttäis tän aamun mittauksen perusteella olevan 65.8cm. Just nyt kyllä joka puolella kroppaa näkyy turvotus (niin peilissä kuin mittanauhalla tarkistettuna), joten en tiedä mitä se sitten todellisuudessa on. Tuskin kovin paljon tuosta eroaa.

EDIT: Huvittavaa on se, että paino on jo jonkin aikaa ollut korkeammalla kuin koko keväänä, ja mitat sen kun pienenee :)

Mä kyllä teen niitä vatsoja ihan hiki päässä, ja isoilla painoilla. Siis en todellakaan mitenkään pienellä intensiviteetillä, ja vastuksen määräkin on noussut tasasesti 15-20 kg neljän kuukauden aikana. Mutta silti ei näy.

Kuinka kauan sen treenin pitää jatkua, ennen kun vois odottaa tuloksia? Oon nyt rääkännyt vatsoja (muun saliharjoittelun + aerobisen lisäksi, toki) 4 kk. Suvussa on taipumusta siihen, et läski ei lähe vatsan seudulta millään. Kyllä ne lihakset siellä alla varmaan on... :(

Laihtuakaan en kuitenkaan enää viitsisi, kun muilta osin oon ihan tiukassa kondiksessa paitsi tuosta vatsasta. Kun se laihdutus ei kuitenkaan onnistu paikallisesti. Ja jos vielä laihdun muuten, näytän taas ylävartalosta ihan riu'ulta.

Ariel sanoi:
Mä kyllä teen niitä vatsoja ihan hiki päässä, ja isoilla painoilla. Siis en todellakaan mitenkään pienellä intensiviteetillä, ja vastuksen määräkin on noussut tasasesti 15-20 kg neljän kuukauden aikana. Mutta silti ei näy.

Kuinka kauan sen treenin pitää jatkua, ennen kun vois odottaa tuloksia? Oon nyt rääkännyt vatsoja (muun saliharjoittelun + aerobisen lisäksi, toki) 4 kk. Suvussa on taipumusta siihen, et läski ei lähe vatsan seudulta millään. Kyllä ne lihakset siellä alla varmaan on... :(

Laihtuakaan en kuitenkaan enää viitsisi, kun muilta osin oon ihan tiukassa kondiksessa paitsi tuosta vatsasta. Kun se laihdutus ei kuitenkaan onnistu paikallisesti. Ja jos vielä laihdun muuten, näytän taas ylävartalosta ihan riu'ulta.

Vatsalihakset kehittyy ihan samalla periaatteella kuin muutkin lihakset. Lihaksen kasvamiseen kohtuullisesti sarjoja ja toistoja. 400 toistoa on aivan liikaa.

Jotta saa vatsalihakset näkymään täytyy olla kyllin pieni rasvaprosentti ja siihen ei voi vaikuttaa muuten kuin laihduttamalla.

59cm normaalina, jos imen läskit ja muut elimet sisään 54cm. Osaan myös tehdä vatsallani "aaltoja"... :D Mittatulokset taitaa olla pitkälti kiinni mittaajasta ja tekniikasta. Pari ystävääni eivät edes osaa vetää vatsaa sisään ja itse olen nuorena baletissa oppinut elämään vatsa kokoajan sisäänvedettynä. En muutenkaan tuijottaisi senttejä, vaan ennemmin kokonaisuutta. :piis:

Ariel mikä sulla on tavoite?
Oma tavoitteeni on 58 -60 cm, eli 5 senttiä vielä pois. Mutta tuo on vyötärön kapeimmasta kohdasta aamulla mitattuna.
Niinkuin joku mainitskin teet varmaan liikaa vatsatreeniä. Omalla kohdalla 3 x 10 painoilla, kahdesti viikossa on tuottanut tuloksia. Kyykky ja lat pulldown ottaa vatsaan mukavasti.
Rasvan poltossa sprintit on auttanut myös. http://www.musclemedia.com/training/hiit.asp

Oon about reilun vuoden verran lueskellut näitä pakkiksen viestejä, mutta nyt vasta uskaltaudun mukaan..Tää viestiketju oli nimittäin just niin sopiva mun tilanteeseen, että on ihan pakko osallistua.

Itse olen tuskaillut tän vyötärön paksuuden kanssa varsinkin tämän kesän (minkä kesän?) aikana aivan hulluna. Mittasin sen, kun pitihän mun verrata muiden tuloksiin omaani ja kamalahaan tämä on: 71 cm näin iltapäivän mitoilla. Aamulla voi olla joku sentti pois, mutta mul tää masu tuntuu turpoovan päivän mittaan tosiaan ku rantapallo...

Olen malliltani aika tasapaksu (kaikkea muuta kuin tiimalasi), vaikkakin miltei 3,5 vuoden kovalla treenillä selkään ja peppuun on tullu sitä kaivattua lihasta. Mutta nyt on alkanu tuntua siltä, että vaikka rasvaa ei kamalasti olekaan, vyötärö olis ikäänkuin paksuuntunut entisestään. Masu on siis lattea, mutta edestäpäin katsottuna olen leventynyt ja sivusta kun tuijottaa, on selän ja ylävatsalihasten paksuuntuminen tehnyt sellasen vaikutelman kuin olisin todellakin _paksu_ keskeltä.

Onko mahdollista, että keskivartalon lihakset ovat kasvaneet jotenkin "liikaa" vai miksi tämmönen leventyminen?

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Aivi sanoi:
Vyötärönympärys on pysytellyt tuossa 57-58cm viime vuodet. Aikoinaan alotin 71cm. Vatsalihasten erottavuus on kyllä parantunut hiljalleen, vaikka ympärys on suht sama. Vyötäröni on hoikka ja suht vähärasvainen, mutta vatsalihasten koko ja näkyvyys ei hevillä parane :( Vatsastani myös aina huomaa miten on syöty ja mitä, tuppaa pömpöttämään helpolla...
saako kysyä että millä ihmeellä oot saanut vyötärös noin kapeaksi??Mulla vyötärön leveys on huikeat 78 cm, eikä tunnu kapenevan ollenkaan,no synnytyksestä on n.5kk mutta silti, kun sais edes 65cm :wall:

BettyBlu, no sinne alle 60 cm pyrin eli joku 58 vois olla hyvä.

Olenko siis turhaan vääntänyt vatsoja hampaat irvessä :itku: ?

Miten ihmeessä se ihra lähtisi vatsasta. Läskin alla kuitenkin tuntuu (sormilla tökkiessä :lol2: ), että lihakset olis kovemmat kuin ennen.

PMLats sanoi:
:itku: WÄÄÄÄ!!! No mun kohtaloni on olla ainoa kasikympin rajapyykin ylittäjä mahtavilla 83cm:lläni. ..
Jännä kyllä että ihan irvokkaita jenkkakahvoja tai vyön yli roikkuvia mahamakkaroita ei ole, vaan mahan seutu on aina vaan litteämmän puoleinen.. No onneksi kerääntyy tasasesti toi vararavinto. ...

"Tiimalasimuoto" on kyllä edelleen, mikä kertoo ensinnäkin siitä, että luojan kiitos mulla on kunnon hartiat ja selkä, ja toiseksikin siitä, että mulla on jumalattoman leveä perse :lol2:

Jep kasikympin tietämillä täälläkin keikutaan, hieman alle näyttää mittanauha tällä hetkellä. Tiimalasinmuotoinen on mullakin onneks, viitaten tuohon vyötäröön, ruumiinrakenne eli kurveja löytyy vaikka muille jakaa. :D

Melkoisia ampiaisvyötäröitä joillakin...alle 60 cm kuullostaa hurjan kapealta! :worship: Itse en moiseen kyllä pystyisi enkä lähtisi yrittämäänkään, vaatisi itsekuria aivan liikaa :lol2:

Mittanauha näytti 74 cm eli aika paljon, toisaalta kokonaisuudessa erottuu aika mukavasti, koska en vartalotyypiltäni ole todellakaan mikään pötkylä. Olen luonnostaan harteikas ja luonto on suonut roppakaupalla kaikenlaista kurvia.. :D

Kokonaisuus ratkaisee!

Hui kauheta kun tytsyillä on kapeita vyötäröitä. Mittasin ja omaksi tulokseksi huikeat 68 cm :itku: . Olenko mä nyt sitten jotenkin läski tjsp? :D Mutta kuten jo aiemmin tässä threadissa sanoni tuppaa tuo fläsä enemmän kertyä lantion hujakoille, jonka ympärysmitta onkin sitten "mukavasti" isompi vielä :eek: ...

No dietatessa nuokin livut tippuvat (sitten joskus) ja tosiaan vatsoja vääntämällä pitäisi onnistua. Mutta mä en todellakaan aio ottaa minkäänmoista stressiä mittanauhan luvuista. Mieluummin sitten tuijatan peiliin ja totean että ei sieltä takaisin tuijota nyt mikään "jokimursu" sentään että ihan hyvin on asiat, ja oon suhkoht tyytyväinen. Toki parannettavaa aina on ja kehitys loppuu tyytyväisyyteen mutta en aio vaipua epätoivon syövereihin vaikka monella mimmillä onkin mua kapeampi lantio ja vyötärö.

Mulla on tosin luonnostaan leveä lantio että se hieman lohduttaa. Tiimalasimuotoa kovasti yritetään saada aikaan levittämällä selkää ja kasvattamalla olkapäitä. Eiköhän tämä tästä.

Tytöt, nyt on kesä! Nauttikaamme siitä vaikka millaiset mitat tai kurvit omaisimme. Mielestäni naiselliset kurvit ovat vain hyvästä. Mieluummin vähän kurveja kuin anorektiksen laiha, ilman mitään lihaksia tai muotoja. Ja muistakaa että monien ruumiin rakenne on aivan erilainen! Toisilla on luonnostaan leveämpi lantio ja vyötärö toiset ovat taas tasaisempia... Olkaa ylpeitä itsestänne ja kantakaa kroppaanne ylpeästi! Olette kaikki upeita naisia! Ja hakkaisitte varmasti 6-0 kaikki "tavis"-naiset ;)

Tsemppiä vain kovasti treeneihin ja kärsivällisyyttä...

Aivi sanoi:
Vyötärönympärys on pysytellyt tuossa 57-58cm viime vuodet. Aikoinaan alotin 71cm. Vatsalihasten erottavuus on kyllä parantunut hiljalleen, vaikka ympärys on suht sama. Vyötäröni on hoikka ja suht vähärasvainen, mutta vatsalihasten koko ja näkyvyys ei hevillä parane :( Vatsastani myös aina huomaa miten on syöty ja mitä, tuppaa pömpöttämään helpolla...

En usko, että tossa koossa ei muka vatsalihakset, kuten myös jokainen selkänikama ole näkyvillä! :kuvia: Tässä on ainoa yhtä "pieni", mitä googletin: :urjo:

resize_of_foto05_resize_resize_resize.jpg

T.K.:"En usko, että tossa koossa ei muka vatsalihakset, kuten myös jokainen selkänikama ole näkyvillä! :kuvia: Tässä on ainoa yhtä "pieni", mitä googletin: :urjo:"

Kiitos herätyksestä, toivottavasti jokainen meistä tajuaa nyt mistä tässä punttihommassa ei ole kysymys ts. lopetetaan tuo mittanauhan kanssa pelehtiminen. Sama kun alettaisiin itkemään, minkä verran kukakin painaa.

Tuo saitti josta kuvan poimit http://www.missonline.cz muutenkin aika järkyttävä talli, katselkaapa huviksenne. Ilmeisesti joku jälkisosialistinen "toimisto" jossa kaikki lapsukaiset ovat keskitysleiri-kunnossa vielä vuonna 2004. Tyyliin 170 cm ja 45 kiloa.

Elämäniloa ja terveyttä kaikille mimmeille! :kippis1:

SannaK sanoi:
...Tässä on ainoa yhtä "pieni", mitä googletin: :urjo:"

No todellakin! Todella kuvottavan laiha! Muut punttimimmit ovat varmaan samaa mieltä että tuo ei ole kaunista, emmäkä ole täällä tuota hakemassa, vaan lihaksia tuomaan muotua kropalle. Tuohan on sairaanloisen laiha jo! Eihän sillä ole oikein persettä tai rintojakaan, tasapaksu riisitikku jokapuolelta. Kuka tuollaiseksi haluaisi???? En minä ainakaan... :puistatus:

SannaK sanoi:
Kiitos herätyksestä, toivottavasti jokainen meistä tajuaa nyt mistä tässä punttihommassa ei ole kysymys ts. lopetetaan tuo mittanauhan kanssa pelehtiminen. Sama kun alettaisiin itkemään, minkä verran kukakin painaa.

Samantapaista yritin minäkin ylempänä sönköttää. Itseäni lainaten:
ZannaZ sanoi:
Tytöt, nyt on kesä! Nauttikaamme siitä vaikka millaiset mitat tai kurvit omaisimme. Mielestäni naiselliset kurvit ovat vain hyvästä. Mieluummin vähän kurveja kuin anorektiksen laiha, ilman mitään lihaksia tai muotoja. Ja muistakaa että monien ruumiin rakenne on aivan erilainen! Toisilla on luonnostaan leveämpi lantio ja vyötärö toiset ovat taas tasaisempia... Olkaa ylpeitä itsestänne ja kantakaa kroppaanne ylpeästi! Olette kaikki upeita naisia! Ja hakkaisitte varmasti 6-0 kaikki "tavis"-naiset

Eli nauttikaa niistä kurveistanne, ne ovat TODELLAKIN paljon kauniimpia kuin tuollaiset "anorektikot" :)

SannaK sanoi:
Tuo saitti josta kuvan poimit http://www.missonline.cz muutenkin aika järkyttävä talli, katselkaapa huviksenne. Ilmeisesti joku jälkisosialistinen "toimisto" jossa kaikki lapsukaiset ovat keskitysleiri-kunnossa vielä vuonna 2004. Tyyliin 170 cm ja 45 kiloa.

Ne jotka tuolla sivulla ovat piipahtaneet, yhtyvät varmaan mielipiteeseeni että tämä EI ole kaunista, emmekä pyri samanlaiseen kroppaan kun kuvan neitokaisella. Nättí nassu on kyllä, mutta entäs se vartalo. ei ole muuta kuin luuta ja nahkaa :( eikä varsinkaan minkäänlaisia lihaksia. En mä ainakaan tuollaiseksi halua! Vaan enemminkin tähän tyyliin, eikös tytöt ;). Miettikääs kuinka paljon paremmalta tuokin ensimmäisen linkin kuvan tyttö näyttäisi hieman "tukevampana" ja ennen kaikkea jos olisi edes hieman lihaksia luiden ympärillä...

Mun mielipide NAUTTIKAA JA OLKAA YLPEITÄ SIITÄ ETTÄ OLETTE PUNTTIMIMMEJÄ! OLETTE LOISTAPORUKKAA KAIKKI! :haart:

Hui kamala, mitä kuvia :eek: !

Mutta tuo on nyt sitte se ääripää, johon EN pyri. Olen nimittäin ollut melkein yhtä hoikassa kondiksessa ja se ei ollut kivaa. Vaikka olin laiha, lihaksia ei ollut vaan vatsa roikkui löysänä aina, kun istui/kumartui. Ja tosiaan paisui karmeaksi kanuunaksi aina, kun oli vähänkin herkutellut.

Nyt haluan vaan kertyneet ihrat LIHAKSEKSI vyötäröltä. Täytynee jatkaa treenaamista :rolleyes: ...

Vaikka olin laiha, lihaksia ei ollut vaan vatsa roikkui löysänä aina, kun istui/kumartui.

mulla oli ihan sama juttu pari vuotta sitten. Painoin vaan vähän reilu 40kg, mutta silti löysää roikkui joka puolelta... muistan, että joskus ennen kouluunlähtöäkin söin vaan omenan ja kahvia :urjo:

Vyötärö, hmm. Enpä olekaan pitkilteen mitannut. Paljonkohan mahtaisi olla? No, jos toden sanon, niin ei kyllä edes kauheasti kiinnosta :D Itselleni on luonto suonut syntymälahjana ns. tiimalasimallin (ehkä hieman alapainoisen tosin... :D), ja ankara punttitreeni on tätä myös kovasti korostanut. Veikkaisin, ettei oma uumani ole senteissä mitattuna mitenkään kovinkaan kapea - tod.näk. lähempänä 70 senttiä, kenties jopa hieman ylikin - mutta so not, toisaalta mulla on sitten niitä kurveja sen molemmin puolin, jolloin vyötärökin NÄYTTÄÄ kapealta :D Eli, kuten täällä on useampi mimmi jo todennutkin, ei se ole mikään tietty senttilukema, joka autuaaksi tekee, vaan KOKONAISUUS ja kropan mittasuhteet yleensä! Kovaa punttitreeniä siis vaan, selkää ja hartioita leveämmäksi ja pyllyä pyöreämmäksi, niin a vot, jopas alkaa vyötärökin erottua! (Järkevää ja tiukkaa vatsalihastreeniä tietenkään unohtamatta.) :thumbs:

Suositut

Back
Ylös Bottom