Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
SannaK sanoi::itku: WÄÄÄÄ!!! No mun kohtaloni on olla ainoa kasikympin rajapyykin ylittäjä mahtavilla 83cm:lläni. Vaan en oo kauaa :evil: Kiristely käynnistyi toissapäivänä hähähähä. Jännä kyllä että ihan irvokkaita jenkkakahvoja tai vyön yli roikkuvia mahamakkaroita ei ole, vaan mahan seutu on aina vaan litteämmän puoleinen.. No onneksi kerääntyy tasasesti toi vararavinto. Tiukimmassakin kunnossa esim. avatarissa vyötärö on ollut muistaakseni siinä 75cm:n kieppeillä.Hippa sanoi:Tässä SannaK:ssa on hyvä esimerkki! 85cm kuulostaa paljolta (ainakin mun korviin), mutta kuvasta näkee, että kyseessä on hoikka ja hyvässä kunnossa oleva neito!
No, sori, tietenkin lipsahti väärin elikkäs 65cm. Joka tapauksessa enemmän kuin monella.
"Tiimalasimuoto" on kyllä edelleen, mikä kertoo ensinnäkin siitä, että luojan kiitos mulla on kunnon hartiat ja selkä, ja toiseksikin siitä, että mulla on jumalattoman leveä perse :lol2:
Ariel sanoi:Mä kyllä teen niitä vatsoja ihan hiki päässä, ja isoilla painoilla. Siis en todellakaan mitenkään pienellä intensiviteetillä, ja vastuksen määräkin on noussut tasasesti 15-20 kg neljän kuukauden aikana. Mutta silti ei näy.
Kuinka kauan sen treenin pitää jatkua, ennen kun vois odottaa tuloksia? Oon nyt rääkännyt vatsoja (muun saliharjoittelun + aerobisen lisäksi, toki) 4 kk. Suvussa on taipumusta siihen, et läski ei lähe vatsan seudulta millään. Kyllä ne lihakset siellä alla varmaan on... :(
Laihtuakaan en kuitenkaan enää viitsisi, kun muilta osin oon ihan tiukassa kondiksessa paitsi tuosta vatsasta. Kun se laihdutus ei kuitenkaan onnistu paikallisesti. Ja jos vielä laihdun muuten, näytän taas ylävartalosta ihan riu'ulta.
saako kysyä että millä ihmeellä oot saanut vyötärös noin kapeaksi??Mulla vyötärön leveys on huikeat 78 cm, eikä tunnu kapenevan ollenkaan,no synnytyksestä on n.5kk mutta silti, kun sais edes 65cm :wall:Aivi sanoi:Vyötärönympärys on pysytellyt tuossa 57-58cm viime vuodet. Aikoinaan alotin 71cm. Vatsalihasten erottavuus on kyllä parantunut hiljalleen, vaikka ympärys on suht sama. Vyötäröni on hoikka ja suht vähärasvainen, mutta vatsalihasten koko ja näkyvyys ei hevillä parane :( Vatsastani myös aina huomaa miten on syöty ja mitä, tuppaa pömpöttämään helpolla...
PMLats sanoi::itku: WÄÄÄÄ!!! No mun kohtaloni on olla ainoa kasikympin rajapyykin ylittäjä mahtavilla 83cm:lläni. ..
Jännä kyllä että ihan irvokkaita jenkkakahvoja tai vyön yli roikkuvia mahamakkaroita ei ole, vaan mahan seutu on aina vaan litteämmän puoleinen.. No onneksi kerääntyy tasasesti toi vararavinto. ...
"Tiimalasimuoto" on kyllä edelleen, mikä kertoo ensinnäkin siitä, että luojan kiitos mulla on kunnon hartiat ja selkä, ja toiseksikin siitä, että mulla on jumalattoman leveä perse :lol2:
Aivi sanoi:Vyötärönympärys on pysytellyt tuossa 57-58cm viime vuodet. Aikoinaan alotin 71cm. Vatsalihasten erottavuus on kyllä parantunut hiljalleen, vaikka ympärys on suht sama. Vyötäröni on hoikka ja suht vähärasvainen, mutta vatsalihasten koko ja näkyvyys ei hevillä parane :( Vatsastani myös aina huomaa miten on syöty ja mitä, tuppaa pömpöttämään helpolla...
SannaK sanoi:...Tässä on ainoa yhtä "pieni", mitä googletin: :urjo:"
SannaK sanoi:Kiitos herätyksestä, toivottavasti jokainen meistä tajuaa nyt mistä tässä punttihommassa ei ole kysymys ts. lopetetaan tuo mittanauhan kanssa pelehtiminen. Sama kun alettaisiin itkemään, minkä verran kukakin painaa.
ZannaZ sanoi:Tytöt, nyt on kesä! Nauttikaamme siitä vaikka millaiset mitat tai kurvit omaisimme. Mielestäni naiselliset kurvit ovat vain hyvästä. Mieluummin vähän kurveja kuin anorektiksen laiha, ilman mitään lihaksia tai muotoja. Ja muistakaa että monien ruumiin rakenne on aivan erilainen! Toisilla on luonnostaan leveämpi lantio ja vyötärö toiset ovat taas tasaisempia... Olkaa ylpeitä itsestänne ja kantakaa kroppaanne ylpeästi! Olette kaikki upeita naisia! Ja hakkaisitte varmasti 6-0 kaikki "tavis"-naiset
SannaK sanoi:Tuo saitti josta kuvan poimit http://www.missonline.cz muutenkin aika järkyttävä talli, katselkaapa huviksenne. Ilmeisesti joku jälkisosialistinen "toimisto" jossa kaikki lapsukaiset ovat keskitysleiri-kunnossa vielä vuonna 2004. Tyyliin 170 cm ja 45 kiloa.
Vaikka olin laiha, lihaksia ei ollut vaan vatsa roikkui löysänä aina, kun istui/kumartui.