Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kade! ;) Uteliaisuudesta kysyn: paljonko se vyötärö nyt on ja mikä on tavoite, sentteinä about?Just kattelin peilistä ku vatsapalat paistaa ja pullottaa paidankin läpi…vähempiki riittäis =D
Ei tod mene kapean vyötärön pointti, jos on lihaksikas ylä- ja alavartalo! Päin vastoin
71 cm = kuin raskaana...?! :wtf:
No joo, toi on ihan aamumitta ennen kuin olen syönyt yhtään mitään
Puhutaan varmaan juu vähän eri asiasta. Eli mun mielestä keskikropassa on vaan liian massiiviset lihakset. Vaikka olenkin niitä himmaillut jo kauan, keskikroppa saa treeniä kuitenkin itsestään noissa isoissa liikkeissä. Ja siinä mielessä kuin raskaana, että se vyötärönseutu tosiaan pullottaa ulos kropasta, etenkin vatsalihasten keskikohta. Siinä vaiheessa kun lihaksia ei vielä keskikropassa juuri ollut, niin vatsa oli litteä.
Joo, ehkä vähän tyhmää verrata itseään bikini-fitness-kisaajiin kisakunnossa. Mulla nyt muutenkin on ylä- ja alakropassakin massiivisempi lihaksisto. Ja kai jos rasvat kymppiin pudottaisin, niin vyötäröltäkin tippuisi useita senttejä kuitenkin.
Tiuksis…juuri tuota tarkoitin. Lisäksi luin jostain, että kisoihin treenaavat tekevät kepillä vartalonkiertoja 10 min joka päivä. Jos mä kokeilisin sitten edes sitä =D Rasvoja kun en kuitenkaan halua pudottaa, kun olen vaivalla saanut hilattua painoa pikkuhiljaa ylöspäin viime kuukausien aikana
Joo ymmärsit nyt väärin. Tarkotin että kun on lihaksikas ylä- ja alavartalo, ei siinä yleensä sitä naisellisuutta havitella. Harvat lihaksikkaat naiset näyttää naisellisilta.
Harvat lihaksikkaat naiset näyttää naisellisilta.
Reps! Nyt meni kyllä kahvit väärään kurkkuun! Taidan itse kuulua sitten tuohon "harvojen" joukkoon :D Mä taas harvoin näen lihaksikkaita naisia, jotka eivät näyttäisi naisellisilta.
katso liitettä 119134katso liitettä 119135katso liitettä 119136
Tässä googlen hakusanoilla "lihaksikas nainen" antamista kuvista ensimmäiset, joissa ei ole täysin selviä silareita. Onko nää nyt sitten naisellisia?
Aah Katski, mutta sulla onkin vyötärö =D Mä havainnollistan. Näillä kahdella kuvalla on eroa kuukausi, maalis- ja huhtikuu. Maaliskuussa aloin salilla käymään. Tilanne ei suinkaan ole parantunut tuosta. Lihasmassa on kasvanut kyllä edelleen etenkin alakropan suhteen, mm. reiden ympärys kasvanut 46 cm -> 52,5 cm. Tosin olen aktiivisesti nostanut myös painoani ja se on noussut 4 kiloa 4 kuukaudessa, jos se on sitten osaksi myös puhdasta läskiä vatsassa. Mutta että 5 senttiä =(
IMG 0777
IMG 0902