Eiköhän se riipu lähtökohdista. Mulla vyötärö on varmaan vähän leventynyt, koska kylkien lihakset on kasvanu, kuten oonkin halunnut niiden kasvavan. Oon aina ollut naurettavan kapea sivultapäin ja mulle ei vaan oo suotu tosi kapeaa vyötäröä edestäpäin, eikä kyllä yhtään haittaakaan. Jos sitä rasvaa ei tosiaan masussa juuri ole ja on ollu syvät lihakset aina ihan hyvässä kunnossa, niin kyllä siinä kapenemisessakin ne rajat tulee vastaan.
Ja varmasti jos sitä lihasmassaa alkaa sinne keskivartaloon kertymään, niin se myös "levenee", ei mitenkään järjenvastainen väite. Ok levenee on vähän huono ilmaisu, ympärys vaan voi kasvaa, kuten tosiaan itselläni on käynyt. Toisaalta se leveneminenkään ei varmaan näy muuta kuin mittanauhassa, sillä jos tasaisesti kroppaa treenaa, niin jalat kasvaa ja selkä levenee, joten ei ne mitotukset juuri muutu, jos siis on suhteellisen vähärasvainen kroppa lähtökohtana. Sitten taas jos on ollu se perusnaisellinen laihaläski-efekti, niin kyllähän se siitä kapenee kun korsetin saa kuntoon.
Tirriäiselle vinkiksi, että laihduttamalla saa kapean vyötärön. Jotku tekee vartalon kiertoja pitkiä sarjoja esim. keppi niskan takana ja ovat kehuneet, että on kaventunut vyötärö pari senttiä, voi sitäkin kokeilla. Keskivartalon syvät lihakset kuntoon, niin näkyy uumassakin.