Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä sitten, kun virhe tapahtuu?Mniska sanoi:sanotaas oma mielipide.
ilman vyötä kevyemmät painot (jolloin tekniikka pysyy helposti kasassa) ja siiten kun isompia painoja pistetään niin vyö tukemaan jos tapahtuu virheitä (joita isoissa painoissa yleensä tapahtuu).
ZweCCo sanoi:Pitää nyt tähänkin vastata. Mavea aloitellessani itse sain aina alaselän hirveeseen pumppiin ja väsyneeks koska tekniikka vaan oli . Ihan kuten sanoit niin ei sitä alaselkää niin kipeäksi pidä saada eikä se tulekkaan jos tekee oikealla tyylillä. Ainakin mitä minä oon huomannu että jos oikeasti suoralla selällä tekee niin ei se alaselkä sillon väsy. Aloitellessa sitä luuli että se selkä on suora mutta itseasiassa se selkä on aika hankala saada ihan suoraks. Siihen pitää ihan tosissaan keskittyä ja jännittää sitä selkää. Vaikeinta mavessa on mun mielestä pitää selkä suorana.
ZweCCo sanoi:Pitää nyt tähänkin vastata. Mavea aloitellessani itse sain aina alaselän hirveeseen pumppiin ja väsyneeks koska tekniikka vaan oli . Ihan kuten sanoit niin ei sitä alaselkää niin kipeäksi pidä saada eikä se tulekkaan jos tekee oikealla tyylillä.
Niin, että mitä tekemistä tällä faktalla sitten on vyön käyttämisen kanssa?Mniska sanoi:kuukkeli - sitten luultavasti sattuu. voisit hiukan tarkentaa mitä tarkoitat.
Sori, ei varmaan periaatteessa.Mniska sanoi:kuukkeli - vyötä kannattaa käyttää isoissa painoissa, jolloin se pienentää loukkaantumisriskiä!!
onko toi nyt niin vaikea ymmärtää tosta mun ekasta postauksesta tällä sivulla.
Ruger sanoi:Kulmasoutu tangolla, moniko tekee ilman vyötä?
Riiccia sanoi:. Aattelin käyttää vaan maksimeissa, kun kuulemma lisää loukkaantumisriskiä jos käyttää vyötä liian usein.
Aivan. Heikot wsb:n miehet eivät tiedä mistään mitään.vilpurni sanoi: