Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ZaGaTo sanoi:Joo ei se vyö vaikuta siihen lihastenkasvuun mitenkään..Sit ku kyykkäät/vedät isoja rautoja maasta,niin ois hyvä käyttää vyötä selän kannalta.
Mihin perustat?ZaGaTo sanoi:Joo ei se vyö vaikuta siihen lihastenkasvuun mitenkään..
Kuukkeli sanoi:Mihin perustat?
Jos ei voimanosto ole lajina, niin IMO ei tarvetta käyttöön.
Cxr sanoi:selän kuuluu olla kipee maastavetojen jälkeen ? tai ainaki luulis että huomaa tehneensä jotain ?!
Rin Tin Tin sanoi:Jaa mitenniin bodareilla huono muisti kun ei edes muista treenanneensa ellei ole paikat kipeenä Kyllä se lihaksessa voi ja saa tietysti tuntua, mutta ei muualla.
P.R.I.E.S.T sanoi:no ei kai se vyö nyt sitä lihasta rakenna?
P.R.I.E.S.T sanoi:no huh huh aika selkä kipeä juttuja! jos olen repinyt itse maasta (seisoin itse korokkeella joka oli 10cm korkea) 3x200 vyöllä jonka jälkeen neljännellä toistolla oli pakko repiä alaselkä aivan paskaksi josta saan kärsiä nykyään niin neuvon kyllä porukkaa kokemuksen äänellä miettimään aika tarkkaan millainen tekniikka on ja mitä sillä maastavedolla tavoittelee. selkä treenissä on paljon tärkeämpää saada koko kylki kipeeksi ja yläselkä kuin alaselkä jonka saa jumpattua aivan juntturaan melkein miten päin vaan. tietysti on eri jos treenaat voimanostoa, mutta mielestäni voimanostossakaan ei kuulu repiä tai riuhtoa vaikka onkin kyse voiman hankinnasta.
ZweCCo sanoi:Joku täällä vielä kysy että tarviiko penkkipunnerrukseen olla oma vyö. Ei minun mielestä. Penkkipunnerrushan on voimanostoa ja vyöt on voimanostovöitä tai bodytyylillä treenaaville olevia vöitä. Eli voimanostovyö vaan penkkaukseen jos aikoo rueta esim. kisailemaan penkissä tai muuta vastaavaa. Onko edes mitään erillisiä penkkivöitä muka olemassa?
ZweCCo sanoi:Tuo linkki ei kyllä toimi. Minkä pitusta sarjaa aijot tehdä? Ei sitä vyötä kannata käyttää kun ihan kovimmissa sarjoissa ja maksimin kokeilussa mun mielestä. Enpä oo ennen kuullu penkkausvöistä. No joka päivä sitä oppii uutta. Mitähän oleellista eroa niissä on näihin tavallisiin voimanosto- ja kehoilutyylin vöihin?
tossa on varmaan meinattu et ilman vyötä tukilihakset vahvistuu mut ei ne lihat sil yhtään nopeemmin kasva..and1_ sanoi:kannattaako rupee käyttää vyötä kyykyssä ja maastavedossa?joku sanonu mulle et ilman vyötä kasvais lihakset nopeemmi/helpommin,mut miten on,kannattaako vai ei?