Vuosi Treeniä - Oikea Polku?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Heip pakkotoistolaiset!

Olen seurannut jo pitkään täällä kirjotuksia ja löytänyt tämän todella asialliseksi foorumiksi :rock:

nyt kokeneemmilta kyselisinkin olenko oikealla jälkillä saliharrastuksessani:

käytän alottelin joskus 2v-sitten 2-jakosella ohjelmalla "työntö/veto"
Nykyään teen 4-jakosta esimerkin mukaisesti:

1PV: OLKAPÄÄT / OJENTAJAT

PYSTYPUNNERRUS KP / TANKO 3X8
VIPUNOSTOT SIVULLE 3X8
RISTITALJA 3X8
KOHAUTUKSET 2X8-12
RANSKALAINENPUNNERRUS TANKO 3X8
OJENTAJAPUNNERRUS 3X8

2PV LEPO

3PV RINTA / REIDET / POHKEET

PENKKIPUNNERRUS TANKO 3X8
VINOPENKKI 3X8
RISTITALJA 3X8
JALKAPRÄSSI 3X8
REIDENOJENNUS 3X8
REIDENKOUKISTUS 3X8
POHKEET ISTUEN 3X20
POHKEET SEISTEN 3X20

4PV LEPO

5PV SELKÄ / HAUIS

HAUIS KESKITETTY 3X8
HAUIS TANKO 3X8
HAUIS KP 3X8
MAASTAVETO 3X8
ALATALJA 3X8
LEVEÄ YLÄTALJA 3X8
KAPEA YLÄTALJA 3X8
KULMASOUTU KP 2X10

6PV LEPO

NÄIN
RUOKAVALIO ESIMERKKI TÄLTÄPÄIVÄLTÄ

AAMUPALA:

40G KAURAHIUTALE
3PLA RUISLEIPÄÄ (PÄÄLLÄ KALKKUNAFILETTÄ JA POLARJUUSTOA)
VITAMIINIT / HIVENAINEET
MAITORAHKAA 200G
KALAÖLJYT
RYPSÄRIÄ 2RKL
MAITOA
HEDELMÄ

VÄLIPALA 10:00
MAITORAHKA 200G
HEDELMIÄ

LOUNAS 12:00

RIISIÄ , KANAA, VIHANNEKSIA
ÖLJYT

VÄLIPALA 15:00
MAITORAHKA / RAEJUUSTO / LEIPÄ
VETTÄ

LOUNAS 17:00
RIISIÄ / TONNIKALAA / JLIHAA / KANAA
VIHANNEKSIA

19:00 TREENI
20:30 PALAUTUS JUOMA (NUTRIPLUS RECOPOWER)

21:30 TUMMAA LEIPÄÄ , MAITORAHKAA (TAI HERAA 50G)
VETTÄ

22:30 NUKKUMAAN.

mitä mieltä olette yleisestikatsoen tästä kokonaisuutena?

Kiittäen'

vermillion
:kippis1:

Ruokailu näyttää hyvältä, ainakin proteiinia tulee suht hyvin. En tosin tiedä paljon painat?

Mutta mä en nää tota ohjelmaa 4 jakosena? Eiks toi oo 3-jakonen?

Itellä on toiminu nää 4 jakoset hyvin, ensimmäinen paremmin.

1.rinta/hauis (penkki, vinop käsip/tanko, flyers, hauis suora tanko, käsip, keskitetty)

2.jalat/vatsat (kyykky, prässi, ojennus, koukistus, hack pohje, vatsa rutistuksia, jalkojen nostoja)

3.olkapäät/ojen. (pystypun käsip/tanko, viparit sivu, etu, taakse, kapea penkki, ransk pun. tanko/käsip, pushdown

4.selkä/kyljet (leuanveto, ylätalja, kulmasoutu, alatalja, mave(?), kylkitaivutus käsip/smith

vaihdellen viikoittan 3 pvän ensin olkapäät sitten ojen, seuraavalla viikolla ensin ojen. sitten olkapäät.

tai
1. Rinta/olkapäät
2. Selkä
3.Hauis/ojen.
4. Jalat/vatsat

ja yleensäkkin kannattaa vaihdella liikkeitä ja sarjojen pituuksia välillä, voi muuten alkaa maistua puulta koko homma.

Nopeasti numeroita katsellen näyttää kovinkin suunnitellulta ja tinkimättömältä kokonaisuudelta. Ja jos energiat ja aika riittää niin tuossa saa kroppa varmasti riittävästi hyökytystä ja myös ravintoa sekä lepoa... Itsestäni ei tosin olisi vetämään tuota ohjelmaa täysillä läpi viikkotolkulla.

Oleellisin kysymys onkin (numeroita tärkeämpi) että tunnetko kehittyväsi tuolla ohjelmallasi. Pituuttasi ja painoasi ei löytynyt profiilistasi. Eli jos tunnet kehittyväsi ja vaaka, työpainot ja peilikuva menevät haluamaasi suuntaan niin kaikki on reilassa.

Jos homma pelittää niin silloin on turha ryhtyä etsimään ongelmia; kannattaa vain keskittyä treenaamiseen. Miettimisen paikka on silloin, jos kehitys tyssää paikalleen tai etenee pitkän ajan vain madellen.

Hienoa!

Kiitoksia kovasti vastauksista! Todella asiallista lukea tekstiänne!

juzzi, niin aivan, tarkoitan 3-jakosta ohjelmaa :)

olen 185cm / 94kg

olen vähä bulkkaillut lately.
kuitenkaan rasvan osuus ei ole merkittävä kehossa vaan lihaa on myös tullut jo aika reippaasti!

kuinka kauan yleensä bulkkausjaksot voivat / saavat kestää?

antti

KUULLU, ETTÄ sorry caps bulkki 1kk ja dieetti perään 2 viikkoa. ite ajattelin tehdä niin ,että bulkkia 1kk ja dieettiä 1kk niin lähtee läskiä hiljalleen, jos jollain on jotain kommenttia mun valintaan, niin kirjottakaa, meinaan en oo varma toimiiko tollein, mutta kumminkin. tämän 1kk bulk ja 1kk dieetin olis tarkotus hitaasti palaa rasvaa, ja samalla tulla kunnolla lihasmasssaa. meinaan oon vasta 18v, että kerkiää tässä parin vuoden aikana toi rasva palaa, jos palaa tolla taktiikalla

Back
Ylös Bottom