Tuskin olen ainoa asian kanssa kamppaileva: Alle kouluikäinen lapsi vuoroviikoin minun luona. Treenaus onnistuu säännöllisesti vain lapsen ollessaan äidillä. Lapsiviikoilla mahdollisuus 1-2 treeniin, yleensä vain yhteen. Tämän lisäksi lapsiviikolla tulee harrastettua paljon hyötyliikuntaa lapsen kanssa futis/jääkiekkokentillä. Miten treenaamisen toteuttaisi? 2-jakoisella kokeillut viimeisimpänä mutta epäsäännöllisyyden takia tulee pitkiä välejä treenien suhteen. 1-jakoisella nyt treenaillut, mitä pystynyt. Lapsiparkit ja muut ei vaihtoehto, kun lapsi ei niissä tykkää käydä, vaan touhuaa mieluummin minun kanssa.
Aikataulut antaa myöten tällaiseen: Joka toinen viikko voi olla salitreeniä, joka toinen pääsen ehkä kerran salille ja muuten treenit kotona (kahvakuulia on ja leuanvetotanko). Aerobista tulee hyötyliikunnasta työmatkoilla/lapsen kans. Voisko tän järkätä 2-jakoisella lapseton viikko 4 treeniä, lapsiviikolla 1-jakoisella 1 treeni salilla, toinen kotihärveleillä kotona? Vai jätetäänkö salit suosiolla väliin ja keskitytään sipsikulhoon? Miten muut vastaavassa tilanteessa näitä toteuttaneet?
Aikataulut antaa myöten tällaiseen: Joka toinen viikko voi olla salitreeniä, joka toinen pääsen ehkä kerran salille ja muuten treenit kotona (kahvakuulia on ja leuanvetotanko). Aerobista tulee hyötyliikunnasta työmatkoilla/lapsen kans. Voisko tän järkätä 2-jakoisella lapseton viikko 4 treeniä, lapsiviikolla 1-jakoisella 1 treeni salilla, toinen kotihärveleillä kotona? Vai jätetäänkö salit suosiolla väliin ja keskitytään sipsikulhoon? Miten muut vastaavassa tilanteessa näitä toteuttaneet?