Vuodenvaihteen sekoiluthread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Happy New era, vähän skumppaa ja börstaa! Työnantajani suunnitteli työvuoroni pyynnöistä huolimatta "perseelleen", joten nakki viuhui..mutta ei ole pää kipee aamulla.:rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt mä taas muistankin miksi helvetissä en ole vuosikausiin käyttänyt tuota Suoli24-sivustoa ja sen sähköpostia. Pitkästä aikaa kun kirjautui sinne niin joku ihmeen kaveripyyntö siellä olla möllötti. Kutsuun lisätty henkilökohtainen viesti oli sen verran laadukas että ei kyllä meikäläisen taso ihan tuonne yllä... "täällä vinylihuoras..ota omaksesi..ole dominani.t.frank58." No semmonen juttu sitten nii... :D

Kävin myös Suoli24-chatissa äsken piipahtamassa. Aktiivisimmat keskusteluyritykset tuli nimimerkeiltä: Sadeasussa, Megaload, RonJeremy30, IsotTissitKiihottaa ja _pikkaripoika_, joten eiköhän tuossa ollut "sekoilua" vuodenvaihteelle ihan tarpeeksi...

:lol2:

Saako tänne tulla mököttämään? Ei ollu rahaa lähteä mihinkään ja oon kuskina illan mittaan.

Olipa ihan vitun mahtava ilta. Kuskina koko yö selvinpäin (viinapiru kyllä laski käden olkapäälle välissä ginipullon muodossa..) mutta tuli nähtyä kaikkia vanhoja naamoja ja oltiinpa vielä pitkästä aikaa saman katon alla!

"Mikan faijan bmw, pyörät pyörii uudelleen blabla"...

Vuosi vaihtui vahvan humalan merkeissä, olot nyt sen mukaset.. illan parasta antia oli tumma mutta tulinen nuori tyttönen, toivottavasti ei jää uudenvuodenpusuun. On meinaan astetta nätimpi tapaus :)

Hyvät uudetvuodet joka pakkislaiselle!

Aaamulla lämmitän saunan ja ihan vittuillessani aion juoda siellä bissen. Heti aamusta. Vitut tipattomasta tammikuusta. Eipähän tartte sitten enää miettiä josko pitäis tipattoman. Luulen että 1-2h ja olen jo nukkumassa. Ihan kiva ilta ollut silti perheen parissa aivan keskenään. Pulkkamäkeä, vähän kokkailuja, tähtisadetikkuja, pienimuotoinen diskoilu ja nyt ipanat pelailee iPadilla. Noita padeja pitänee ostaa 3 lisää meidän perheeseen.

No lämmititkö? Itse lämmitin ja join kaksi olutt. Toinen Fosters kolmonen ja toinen Olvin ykkönen. Ihan risaiseksi pistin elämän.

Mutta hieno oli viettää uv uudessa kodissa. Meillä oli porukkaa mukavasti. Vaimon velipoika, serkkupoika ja serkkutyttö perheineen ja naapurin perhekin oli tässä meillä kyläilemässä. Mahtava tukikohta tuo lämmin autotalli, jota pidän nyt n. 10-12 asteessa. Siellä oli hyvä välillä käydä lämmittelemässä, syömässä sipsejä ja juomassa olutta. Sitten taas ulos ja rakettia ampumaan. Lapsetkin jaksoi vuoden vaihteen yli valvoa, sitten lapset nukkumaan ja vielä miesten kesken istuttiin parituntia tallissa viinilasien kanssa ja turistiin paskaa.

Niin ja join pääosin tuota ykköstä tuossa illalla. Eli kukkahatuille tiedoksi, en ollut humalassa kun ammuin lasten kanssa raketteja. Kaikilla oli suojalasit päässä ja pienemmillä vielä kuulosuojaimetkin. Kaikki säilyi ehjänä ja jäljet siivottiin tänään aamulla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom