Vuodenvaihteen sekoiluthread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

Huppe

Iso Kingi H.
VIP
Ikä
48
Tänne sekavat tai vähemmän sekavat tunnelmat uudenvuoden tunnelmista. Tänne voi aamulla pistää myös parhaat tarinat krapulan jälkimainingeissa. Puhkesiko silmäsi? Räjäytitkö sormesi?

Kuis menee? Mitä syötte? Mitä juotte? Täällä lihapullia ja skumppaa!

Pommeja ei nyt ole.

Kuplivan hienoa uutta vuotta 2012, ei vielä, mutta kohta kaikille Pakkiskarvapyllyille! :D

IMG_5307.jpg

Ensimmäinen vuodenvaihde omassa talossa :haart:

Mitä kuuntelette? Tässä voisi olla hyvä karaokebiisi?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nakit ja perunasalaatit syöty. Nyt suklaata ja limua. Lapsilla pupukarkkia :)

Pommija ei ole, eikä tule.

Katotaan ny jos ihan tän tredin vuoks tekis jotain tosi sikamaista. Krapulaista 1.1 vaa kaikille näin etukäteen. Nautitaan ku vielä voidaa :kippis1:

np:

OT: frendit on pikkasen hitaita ton tulemisen kans... Alkaa juomat huveta uhkaavan nopeesti.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Aloitin jo eilen kun kaveri tuli hakemaan ravintolaan stadiin. Koko reissusta en muista mitään ja takki on jäänyt jonnekkin. Hyvin siis meni.

Tänään napsut salmaria ja Jägermeifsteriä. hermannin Briegu korkattu... älkää ikinä ostako, vaikka tuli eräässä viinivertailussa 2. sijalle. Kauheta kuraa, marjojen maku puskee läpi liikaa.

kaverilla oli sama että alotti jo eilen ja tänään ku soitin ootko jo tulossa niin ensinmäinen lause oli "mä kuolen!" :D

Saako tänne tulla mököttämään? Ei ollu rahaa lähteä mihinkään ja oon kuskina illan mittaan.

E: Yleensä ei näinä juhlapyhinä oo mikää himotus lähtee mihinkää mutta katoin ton Madventuresin Radalla -spesiaalijakson ja voi että alko suuta kuivaamaan. :D

Saako tänne tulla mököttämään? Ei ollu rahaa lähteä mihinkään ja oon kuskina illan mittaan.

E: Yleensä ei näinä juhlapyhinä oo mikää himotus lähtee mihinkää mutta katoin ton Madventuresin Radalla -spesiaalijakson ja voi että alko suuta kuivaamaan. :D

Täällä voit itkeä elämän turhuutta :D

Perunasalaatti ja nakki makkaroineen jäi kauppaan mut onneksi viunaa on tarpeeksi. kiitos ja anteeksi jos sekoilen täällä yöllä.

Katon Face/Offin parhaassa seurassa eli itseni kanssa. Mukana myös Jaffaa ja Remix-karkkipussi.

Vuoden vaihtuessa oon todennäköisesti koneella tai Pleikkarin äärellä. :)

Edit. En yleensä katso leffoja telkkarista (tai muutenkaan) mutta kuinkakohan helvetin monta mainoskatkoa ton Face/Offin aikana tulee? 5 vai 15?

Kipeän tyttären juuri peittelin nukkumaan, aiemmin illalla käytiin sen verran pihalla että sädetikut saatiin poltettua. Mamma töissä kymmeneen, Apinoiden planeetta odottelee tuossa katsomista kenraali sandelsin vieressä ja sauna on lämpiämässä. Kunhan mamma saapuu kotiin, keitellään nakkeja ja syödään pottusalaattia ja sulatellaan varmaan tinat.

Raju meininki!

Tästä pitäis lähtee vanhan ajan kavereiden kanssa baariin kotipaikkakunnalla vuodenvaihteen kunniaks. Kaverit ne on vaan kovasti lähdössä naista kaatamaan, mutta itse taidan jättää yh-äidit vielä rauhaan. Ei muuta ku pieksut jalkahan ja ravintolaan. Se ei ole täälläpäin pukeutumisen kanssa niin justiinsa, kun osa porukasta tulee suunnilleen suoraan kyntöpellolta baariin ennen kuin Massey Fergusonin lohko edes ehtii jäähtyä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom