Vuoden huonoin leffa 22.6 ensi-illassa.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aika rohkeasti sanottu jos on nähnyt elokuvasta pelkän tv-trailerin. Itse ihan tykkäsin ykkösosasta enkä ymmärrä mitä niin huonoa siinä oli että sitä on tarvinnut näin paljon parjata. Varsinkin kun tykkään katsella laitettuja autoja niin ykkösosa kolahti ihan kivasti ja leffa löytyy edelleen koneelta.

Originally posted by Mike
2Fast 2Furious tulee ja vetää varmasti paremmaksi kuin Dreamcatcher. Leffan on pakko olla ûber paska.

Samaa mieltä

Mä ratkesin lopullisesti pillittämään, kun jätkät otti ykkösessä "tasaväkisen" skaban sillä 10s. autolla versus Ferrari 355. EI PERSE!! Ferrarin ois pitäny jäädä ku tikku paskaan, mut mitä vielä! Vieressä hurutteli ku sunnuntaiajol ois ollu!!!!!!! Ei mahu mun pieneen mieleen. Hetken aikaan uskottelin, että fefen oli pakko olla viritetty, mut mut:curs: :itku:

Originally posted by KyntöSika
Mä ratkesin lopullisesti pillittämään, kun jätkät otti ykkösessä "tasaväkisen" skaban sillä 10s. autolla versus Ferrari 355. EI PERSE!! Ferrarin ois pitäny jäädä ku tikku paskaan, mut mitä vielä! Vieressä hurutteli ku sunnuntaiajol ois ollu!!!!!!! Ei mahu mun pieneen mieleen. Hetken aikaan uskottelin, että fefen oli pakko olla viritetty, mut mut:curs: :itku:

Se on vaan elokuva, ei tarvi kaikkea uskoa... Ps Freddy Kruuuugerilla ei ole oikeasti sellaiset kynnet ;)

Huono leffa, aivot narikkaan krapulaviihdettä. Toisiin puree, toisiin ei...

II osa ei ainakaan allekirjoittanutta kiinnosta

Ei tossa mistään uskomisesta ole kyse, vaan ihan periaatteesta! Käy vituttamaan tollaset kaardinaalimunaukset mitä pollywoodipätkissä usein tuppaa olemaan.

Originally posted by KyntöSika
Ei tossa mistään uskomisesta ole kyse, vaan ihan periaatteesta! Käy vituttamaan tollaset kaardinaalimunaukset mitä pollywoodipätkissä usein tuppaa olemaan.

Jooo!?11 mäkään en voinu kattoo X-mania loppuun, kun hämis penkkaa oikeesti satakertaaenemmän kun wolverine1!

ps: :)

Omg!11!! Fags and the furious oli siis tiäx ältsin hyvä q siin oli vitu kuumii kimmoi ja nopeit autoi ja sit tiäx se vin diesel joka on iha üüüberkuul!11!!! Sit se kakkonen tulee olee kans iha vitu siisti q siin o vitu kuumii kimmoi ja nopeit autoi ja sit ehkä siin o joku toine überkuuli tyyppi pääosassa!!1!1!

(Kauhea leffa, en pystynyt katsomaan loppuun asti...)

toi ny on täysin makuasia. itse henkilökohtaisesti pidän auto leffoista(hurjapäät & puhallettu 60 sekunnissa).
oon muutenkin "hulluna" kaikkiin autoihin ja pärriin....
f&f2 odotan innolla.....

Kun näin ekaa kertaa ton mainoksen en uskonut, että ne menee ja tekee siitä ykkösestä vielä kakkososan oli meinaan sen verran huono...

Ja kyllä mäkin autoleffoista tykkään mutta sais niissä edes joku juoni olla...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pitää muistaa varoa tuota Dreamcatcheria, mä olin saanu jostain sellasen käsityksen että se olis hyväkin mut jos se on ton 2f2f:n veronen niin taidan jättää väliin.

Originally posted by jarkko
Pitää muistaa varoa tuota Dreamcatcheria, mä olin saanu jostain sellasen käsityksen että se olis hyväkin mut jos se on ton 2f2f:n veronen niin taidan jättää väliin.
Ootko sä jo nähnyt 2f2f:n?

Työkaveri on just näitä spedejä jotka hehkuttaa Fags and the furiousia, xxx:ää ja muita aivottomia auto/prätkä-juonettomia teinileffoja, huoh. Sitten kun se kattoo jonkun vaikka The Others niin kommentti on "en mä tajunnu, ihan outo, kesti liian pitkään".

No, jokaiselle jotakin, mulle ei uppoo.

Originally posted by Gixxer
toi ny on täysin makuasia. itse henkilökohtaisesti pidän auto leffoista(hurjapäät & puhallettu 60 sekunnissa).
oon muutenkin "hulluna" kaikkiin autoihin ja pärriin....
f&f2 odotan innolla.....

samoila linjoilla ollaan..:kippis1:

Puhallettu 60 sekunnissa -kuvassa ei ollut muuta hyvää, kuin autot. Shelby GT500, oih.

Phast and the Phurious, totaalista tuubaa. Vituttaa vieläkin sen mustan helmen mälläys lopussa. Elokuva perustuu täysin NOSiin, ompa hienoa kuin voi ruiskia meneen tosta noin. Täysin ilman juonta, vain ilokaasut kantaa elokuvaa eteenpäin.

Lobotomia hänelle, ken menee elokuviin katsomaan tuon Too phast jne:n :david:

2 Fast 2 Furious listakärkeen USA:ssa

Pieni tietoisku tähän väliin!

nelonen teksti-tv:

"Katuajoelokuva 2 Fast 2 Furious kiilasi viikonloppuna Yhdysvaltojen
katsotuimmaksi elokuvaksi. Leffa takoi kolmen päivän aikana noin 52 miljoonaa dollaria. Katukaahailu veti teattereihin erityisesti nuoria katsojia.

John Singletonin ohjaama toimintapätkä on jatko-osa vuoden 2001 hittielokuvalle Hurjapäät - The Fast And The Furious. Leffan Suomen ensi-ilta on 22.6.

Toiseksi katsotuin oli Disneyn ja Pixarin yhteistyönä syntynyt animaatio nimeltään Finding Nemo, joka nappasi 45,8 miljoonan taalan potin. Kolmas sija meni Jim Carreyn komedialle Bruce Almighty."

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom