Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Mike
2Fast 2Furious tulee ja vetää varmasti paremmaksi kuin Dreamcatcher. Leffan on pakko olla ûber paska.
Originally posted by KyntöSika
Mä ratkesin lopullisesti pillittämään, kun jätkät otti ykkösessä "tasaväkisen" skaban sillä 10s. autolla versus Ferrari 355. EI PERSE!! Ferrarin ois pitäny jäädä ku tikku paskaan, mut mitä vielä! Vieressä hurutteli ku sunnuntaiajol ois ollu!!!!!!! Ei mahu mun pieneen mieleen. Hetken aikaan uskottelin, että fefen oli pakko olla viritetty, mut mut:curs: :itku:
Originally posted by KyntöSika
Ei tossa mistään uskomisesta ole kyse, vaan ihan periaatteesta! Käy vituttamaan tollaset kaardinaalimunaukset mitä pollywoodipätkissä usein tuppaa olemaan.
Ootko sä jo nähnyt 2f2f:n?Originally posted by jarkko
Pitää muistaa varoa tuota Dreamcatcheria, mä olin saanu jostain sellasen käsityksen että se olis hyväkin mut jos se on ton 2f2f:n veronen niin taidan jättää väliin.
Originally posted by metalman
Jooo!?11 mäkään en voinu kattoo X-mania loppuun, kun hämis penkkaa oikeesti satakertaaenemmän kun wolverine1!
ps:
Originally posted by Gixxer
toi ny on täysin makuasia. itse henkilökohtaisesti pidän auto leffoista(hurjapäät & puhallettu 60 sekunnissa).
oon muutenkin "hulluna" kaikkiin autoihin ja pärriin....
f&f2 odotan innolla.....