Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by OoDee
On se vaan huvittavaa, kuinka muutama, tietty henkilö täällä jaksaa kuuluttuaa sitä, kuinka PASKOJA tietyt leffat ja levyt, jne heidän mielestään ovat. Mikähän ihme siinäkin on että tarvitsee koko ajan mainostaa että "Minun mielestä tämä on paskaa ja tuo on helvetin paskaa!"... huoh. Ei kovin monia loppupeleissä kiinnosta tietää, kuinka paljon kukin vihaa mitäkin. Rakentava kritiikki on kyllä aina mielenkiintoista luettavaa...
Ja nyt sitten joltain tulee se kommentti, että "Ei niitä viestejä oo pakko lukee jos ei tykkää!"
OoDee
Originally posted by Stalker
Ootko sä jo nähnyt 2f2f:n?
Originally posted by OoDee
On se vaan huvittavaa, kuinka muutama, tietty henkilö täällä jaksaa kuuluttuaa sitä, kuinka PASKOJA tietyt leffat ja levyt, jne heidän mielestään ovat. Mikähän ihme siinäkin on että tarvitsee koko ajan mainostaa että "Minun mielestä tämä on paskaa ja tuo on helvetin paskaa!"... huoh. Ei kovin monia loppupeleissä kiinnosta tietää, kuinka paljon kukin vihaa mitäkin. Rakentava kritiikki on kyllä aina mielenkiintoista luettavaa...
Ja nyt sitten joltain tulee se kommentti, että "Ei niitä viestejä oo pakko lukee jos ei tykkää!"
OoDee
Mutta jos ei ole makuaistia, niin sitten ei haittaa vaikka paskaa söisikin. :thumbs:Originally posted by Mike
Kai sitä nyt saa varottaa että se paska maistuu paskalle jos joku meinaa palan maistaa?
Originally posted by nikke1
...Leffoja joissa on auto "pääosassa", mutta ovat olleet katsomisen arvoisia, esim. Christie tappaja-auto. Riemu kupla (paskat) n
Originally posted by mik99
kaikki katsomaan 22.6 2fast and 2furious:sia..
itse odotan leffaa kuin kuuta nousevaa..:thumbs:
kyllähän ne tuoksutkin on varmaan melkoiset jos jööti istuu lautasellaOriginally posted by onion
Mutta jos ei ole makuaistia, niin sitten ei haittaa vaikka paskaa söisikin. :thumbs:
Originally posted by Gixxer
joo sama täällä....todellaki meen kattoo......oon tässä jo kyseistä leffaa pidemmän aikaa odotellut...
Originally posted by mik99
juu on tullu tuo leffan ykkösosa katottuu jo ainakin puolenkymmentä kertaa ja aina sen jaksaa katsoa..uudestaan ja uudestaan.. :D