Vuoden huonoin leffa 22.6 ensi-illassa.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onhan tuossa taas ihan mukavia autoja. Mitsu Evo, Porche 911, Honda S2000, Nissan Skyline. Jenkkejä edustaa tällä kertaa ainakin Dodge Challenger.

On se vaan huvittavaa, kuinka muutama, tietty henkilö täällä jaksaa kuuluttuaa sitä, kuinka PASKOJA tietyt leffat ja levyt, jne heidän mielestään ovat. Mikähän ihme siinäkin on että tarvitsee koko ajan mainostaa että "Minun mielestä tämä on paskaa ja tuo on helvetin paskaa!"... huoh. Ei kovin monia loppupeleissä kiinnosta tietää, kuinka paljon kukin vihaa mitäkin. Rakentava kritiikki on kyllä aina mielenkiintoista luettavaa...
Ja nyt sitten joltain tulee se kommentti, että "Ei niitä viestejä oo pakko lukee jos ei tykkää!"

OoDee

Originally posted by OoDee
On se vaan huvittavaa, kuinka muutama, tietty henkilö täällä jaksaa kuuluttuaa sitä, kuinka PASKOJA tietyt leffat ja levyt, jne heidän mielestään ovat. Mikähän ihme siinäkin on että tarvitsee koko ajan mainostaa että "Minun mielestä tämä on paskaa ja tuo on helvetin paskaa!"... huoh. Ei kovin monia loppupeleissä kiinnosta tietää, kuinka paljon kukin vihaa mitäkin. Rakentava kritiikki on kyllä aina mielenkiintoista luettavaa...
Ja nyt sitten joltain tulee se kommentti, että "Ei niitä viestejä oo pakko lukee jos ei tykkää!"

OoDee

Nykyään näyttää, että pakkotoistosta on tullu tietopankki kun F.a.q on kaikilla vastaus ja kaikkeen. Jopa yhen viestin postailijoilla...

Ps. :)

Originally posted by Stalker
Ootko sä jo nähnyt 2f2f:n?

Tuli typotettua oikein kunnolla, tarkoitin tietenkin ykköstä kun sanoin, että pitää jättää väliin jos yhtä huono... en ole siis kakkosta nähnyt.

Originally posted by OoDee

OoDee

Kai sitä nyt saa varottaa että se paska maistuu paskalle jos joku meinaa palan maistaa?

Originally posted by Mike
Kai sitä nyt saa varottaa että se paska maistuu paskalle jos joku meinaa palan maistaa?
Mutta jos ei ole makuaistia, niin sitten ei haittaa vaikka paskaa söisikin. :thumbs:

Yks odotetuimmista leffoistani...

Meikäläinen ainakin odottaa tuota leffaa kun kuuta nousevaa... Näkeepähän ainakin hyvännäköisiä muijia ja vitun komeita tunattuja autoja jos ei muuta... Se on sille sama onko juoni perseestä vaan onpahan mukava välillä katsoa kunnon "aivot narikkaan" leffa.

Ja eipä tuolta kyllä voisi mitään muuta odottaa kuin nättejä autoja ja jos olisi jokunen hyväperäinen muija vielä mausteeksi niin olisin tosi tyytyväinen lähtiessäni Rio:sta, 22.6

PS: Ois se Vin Diesel kyllä saanu olla tuossa jatko-osassakin, olisi subi saanut kyytiä kun se puhuu:D

Ja tohon tietoiskuun, vaikka miljoonat kärpäset mönkii paskassa ja pitää siitä ilmeisesti, paska on paskaa vaikka kuinka muut tykkäis siitä. ?! no kuitenkin, nämä on fags and fjuurious leffat on jotain niin turhaa, ei tosiaan mitään juonta, pärräillään leikkaa ja liimaa kärryillä, no joo. Siinä oli mun rakentavat kritiikit. Kiitos.

Leffoja joissa on auto "pääosassa", mutta ovat olleet katsomisen arvoisia, esim. Christie tappaja-auto. Riemu kupla (paskat) n

Originally posted by nikke1
...Leffoja joissa on auto "pääosassa", mutta ovat olleet katsomisen arvoisia, esim. Christie tappaja-auto. Riemu kupla (paskat) n

Ja tietenkin :david: ja K.I.T.T

Sorry pakko oli! :thumbs:

Kyllä ainakin itse menen tuon katsomaan, eihän se eka mikään taiteilijoiden riemuvoitto olekaan mutta hyvää hupia.

Ja sitten kun sitä töllöttää 180 neliöiseltä screeniltä niiin kummasti vähän paskempikin erikoistehoste leffa alkaa toimia....

leffoja on kahta eri tyyppiä:

- Niitä jotka toimivat vain teattereissa
- Niitä jotka toimivat sekä kotona että teatterissa

kumpikohan tämä on?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä ainakii tykkään katella tuunattui autoi ja hyväperseisii eukkoi :D

Mieluummin menisin kattomaa fast and the furiousin ku jonkuu casablancan tai citizen kanen tai jonkuu muun nyyhkyleffan.
Ne on ihan perseest tiäksää?!

Ja ihan sama jos fast and the furious on :david: ihmisten leffa, meen silti kattomaa sen.

Originally posted by mik99
kaikki katsomaan 22.6 2fast and 2furious:sia..
itse odotan leffaa kuin kuuta nousevaa..:thumbs:

joo sama täällä....todellaki meen kattoo......oon tässä jo kyseistä leffaa pidemmän aikaa odotellut...:worship:

innokkaimmille tiedoksi:

Hurjapäät kaahaavat jälleen. Hittielokuva jatko-osassa etsivä O'Connor selvittää autoilun alamaailmaan liittyvää rikosvyyhtiä Miamissa.

Yöennakkonäytös nopeimmille Helsingissä pe-la klo 23.30 Kinopalatsi 1 ja Turussa pe klo 23.15 Kinopalatsi 6.

Originally posted by Gixxer
joo sama täällä....todellaki meen kattoo......oon tässä jo kyseistä leffaa pidemmän aikaa odotellut...:worship:

juu on tullu tuo leffan ykkösosa katottuu jo ainakin puolenkymmentä kertaa ja aina sen jaksaa katsoa..uudestaan ja uudestaan.. :D

No, makuasiat on ehkä parhaimpia aiheita riidellä. Kyllähän sitä kaikki miehet katsoo hyvärakenteisia naishenkilöitä, jahienot autot kiinnostaa, mutta esim. juuri Fast & The Furious oli mielestäni enemmän yksi spoileri ja muu autotavara mainos. Leffahan on vain uusi painos 50-luvun elokuvasta, kuorrutettuna autoilla ja naisilla. No kuka mistäkin tykkää, vaikka paska onkin paskaa, en ketään estä sitä syömästä tai siihen astumasta.

Huomaa tässä threadissä hyvin ns. "ikätekijän". Lähes tulkoon kaikki jotka hehkuttavat ks. leffaa ovat ikähaarukassa 15-20v. ja ne jotka dissaavat, niin ovat +25v. Juniori-osasto tykkää ja "seniorit" ei. No kärkevä yleistys, mutta ehkä se niin vaan on että iän myötä maku kehittyy ja paranee..;)

p.s omasta mielestä varmaan ihan ok krapulapätkä videolta paremman puutteessa sitten joskus..

Originally posted by mik99
juu on tullu tuo leffan ykkösosa katottuu jo ainakin puolenkymmentä kertaa ja aina sen jaksaa katsoa..uudestaan ja uudestaan.. :D

heh...niinpä... kyl on ykköstä tullu katottua...ehkä vähän liikaakin....:D

Uusimmassa Gti lehdessä oli noitten autojen kiihtyvyyksiä siinä 0-100km/h kiihtyvyydet pyöri 4-4,9 sekunnin välillä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom