Vuoden huonoin leffa 22.6 ensi-illassa.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mun mielestä ykkönen oli ihan hyvä ja käyn varmaan kattomassa toisenkin osan.
Mä tykkään kattoa tommosia kaahailua ja räiskimistä leffassa mieluummin kuin kotona, paitsi kankkusessa toisinpäin.

Joo, tota, hmm, köh, pakko ottaa osaa tähän keskusteluun. Englannissa tuli justiinsa vietettyä pari viikkoa ja siellä bongasin vielä paskemman leffan mainoksen / julisteen.

Sama teema kuin 2f2f:ssä, mutta siinä pääosaa esittävät moottoripyörät! Eli vielä kovempaa ja entistä vauhdikkaammin...

Kun kerran David on täällä, niin kova juttu, niin muistaako kukaan Katuhaukkaa?? :D

Originally posted by Hgu

Kun kerran David on täällä, niin kova juttu, niin muistaako kukaan Katuhaukkaa?? :D
Toki. Olipa allekirjoittaneella aikoinaan jopa sellanen pieni katuhaukka figuuri (tosin löyty niitä pari erilaista ritariässä pikkuautoakin). :kippis1:

Originally posted by Mike
Katuhaukka oli aika säälittävä sarja, mutta ainahan noita klooneja tulee. Ei kyllä läheskään niin :david: kuin itse :david:
Sikäli mikäli muistan oikein niin pikku poikana putos ihan kympillä, AINASKIN yhtähyvä kuin Ihmemies. Ois mielenkiintosta nähdä se joskus uudestaan, sais nähdä oisko se samanlaista spedeilyä ku MacGyver nykyään katsottuna...

Originally posted by Jortsu
Sikäli mikäli muistan oikein niin pikku poikana putos ihan kympillä, AINASKIN yhtähyvä kuin Ihmemies. Ois mielenkiintosta nähdä se joskus uudestaan, sais nähdä oisko se samanlaista spedeilyä ku MacGyver nykyään katsottuna...

MacGyver ei oo spedeilyä! PRKL... :curs:

Makuasioistahan ei voi kiistellä... Mutta niistä on kaikista parasta kiistellä, kun ei niistä faktoistakaan paljon kiistellä.

Ite tykkäsin tosta ykkäsosasta, löytyy se dvd:lläki. Juonihan on ihan vitun paska, näyttelytyöstä puhumattakaan. Joten miten se voi olla hyvä? Se on ne efektiti ja autot... ja naiset. Toi leffa on vaan viihdyttävä, kuten varmasti tämä kakkososakin. Toi on just tommonen aivot-narikkaan leffa.

Jep, arvasitten oikein, olen vasta 19v... Eli just tämän genren kohderyhmää. Mutta voihan sitä pitää kaikenlaisista leffoista, ei toi mun lempileffa ole, enemmän uppoo just jotku klassikot, kubrickit, avain pakoon, training day, mulholland drive ymymymym.

Kuitenki kaikki ei voi tykätä samoista leffoista niin mun mielestä on aika turhaa jauhaa kuinka paska se ja se leffa on ja kuinka homoja ne ja ne on.. Jos ei tykkään, niin ei tykkää ja jos tykkää niin antaa tykätä.

:david: :ki tykkää.

no tämän threadin yllyttämänä sitten kattelin Fast and Furiousin ekanosan ja tulin siihen johtopäätökseen että en ole montaa huonompaa leffaa katsonut.... siis jotain sisältöäkin leffassa on pakko olla

ja jos kakkos osassa on yleisen kaavan mukaan aina 10x enemmän kaikkea mitä alkuperäisessä niin en ees uskalla ajatella miten huono toi FF2 tulee olemaan (no se että se on jenkeissä menestynyt kertoo jo kyllä kaiken, sillä se maa pitää niin paljon idiootteja sisällään että huh huh)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei pettänyt jatkoosa vaan mun mielestä oli jopa parempi ku ykkönnen vaikkei sekään todellakaan huono ollut..autot ja naiset olivat leffassa kaunista katseltavaa kuten arvata saattaa...vaikka jouduinkin katsomaan leffan huonossa elokuvateatterissa..jossa kaiken lisäksi vielä äänet olivat todella pienellä eikä leffa siltä osin päässyt aivan oikeuksiisa..mutta antaisin 4/5 tähteä..:thumbs:

2rice 2bserious. Valitettavasti, onneks on sentään mahdutettu jenkkirautaa kehiin. En oo vielä leffaa ehtinyt kattomaan, mutta eiköhän tuo kuitenkin pidä nähä, vaikka tulossa onkin sata kertaa enemmän ilokaasua, tuhat kertaa rumemmat kylkimaalaukset/teipit ja kolme sekuntia liian myöhään ajastettu sytkä, että kaikki bensa ja nitro palaisi varmasti pakoputkessa. Ainaki siltä tuo trailerista päätellen vähän näytti. :rolleyes:

Itse pidin ykkösosasta enemmän, johtunee ehkä myös siitä että yleensä kun ylipäätään jostain leffasta tulee toinen osa niin kaikki hienot tsydeemit on jo nähty yköses eikä enää "säväytä" se kakkos osa sillä lailla :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom