Vuoden 2009 persereikä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jarre55
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse annan ääneni kansanedustaja Paula Risikolle (kok.), hänen takia meinasin lopettaa kokoomuksen äänestämisen. Oliko se nyt keväällä, kun hän veti sitä työryhmää nuuskan kieltämiseksi, työryhmässä oli useita kavereita joiden palkan maksaa tupakkayhtiöt, melko selvää miksi he siis haluaisivat kieltää nuuskan käytön.
Pääpointtina, mielestäni olis melko epäjohdonmukaista kieltää nuuska kokonaan, jos kerran tupakka on täysin laillista. Mun silmiini tuon työryhmän toiminta näytti jotenkin kyseenalaiselta.

Thors.

Pitäisi tuomita maanpetturina.

Oliko se nyt keväällä, kun hän veti sitä työryhmää nuuskan kieltämiseksi, työryhmässä oli useita kavereita joiden palkan maksaa tupakkayhtiöt, melko selvää miksi he siis haluaisivat kieltää nuuskan käytön.

Tähän on nyt pakko puuttua. Mitkäs yhtiöt sitä nuuskaa sitten valmistaa/edustaa?

Ja itse ketjun aiheeseen: en tiedä onko jo sanottu, mutta itse pitäisin vuoden persereikänä maahanmuuttoministeri Astrid Thorsia.

Tähän on nyt pakko puuttua. Mitkäs yhtiöt sitä nuuskaa sitten valmistaa/edustaa?
Olet oikeassa. Jotkut tupakkifirmat tekevät myös nuuskaa, tosin käsittääkseni jenkkinuuskaa(=joka on mun mielestä ihan eri paskaa verrattuna ruotsin). Ruotsalaista nuuskaa valmistaa Swedish Match, joka myös tekee sikareita,purutupakkaa jne. mutta ilmeisesti tekee pääasiassa rahaa nuuskalla. Pääasia oli kuitenkin, että ne kaverit saivat massia lobbaamalla tupakkaa, ja että nuuska kieltämättä tupakointi saattaisi lisääntyä Suomessa.
Koitin etsiä sitä alkuperäistä juttua, mutten löytänyt. Tästä asiasta ei tarvitse enempää jauhaa tässä ketjussa.

Astrid "älä auta omia" Thors on aivan huippunimi jos aletaan etsimään suomen historian uskomattominta ääliötä mikä ikävä kyllä pystyy vaikuttamaan asioihin.

eiköhän seikka ala olla saletti. Itse kallistun kanssa enemmistön kannalle.

Kansa on äännestänyt, mutta kuinka tämä tulos tuodaan julki suuremmalle yleisölle ja varsinkin päätäjille?
Kuka uskaltaa kasata porukan joka vie asteroidille diplomin ja kukan äänestyksen voitosta.

Radio Rockilla oli samanmoinen kysely joskus tässä.. Sielläkin veikkailtiin Thorssia.

"Astrid Thors, olette nyt kahtena vuonna peräkkäin saanut Vuoden Perseenreikä palkinnon ja lisäksi viime vuonna saitte tittelin Motherfucker of the Year sekä Vuoden Myllynkivi palkinto lähtee mitä todennäköisesti teille, miten kommentoitte asiaa?"
-Ehkäpä suomenruotsalaisuuteni, se että olen suomenruotsalainen.

"Astrid Thors, olette nyt kahtena vuonna peräkkäin saanut Vuoden Perseenreikä palkinnon ja lisäksi viime vuonna saitte tittelin Motherfucker of the Year sekä Vuoden Myllynkivi palkinto lähtee mitä todennäköisesti teille, miten kommentoitte asiaa?"
-Ehkäpä suomenruotsalaisuuteni, se että olen suomenruotsalainen.

Joku jo saattaisi miettiä jos saisi nuo kyseiset arvonimet ja mitäpä sitten puolue miettisi jos tuollaista julkisuutta saa?

THOR THE MIGHTY ASTEROID mä teidän että sä luet tätä! Joten nyt tiedän että minun massajannen mielestä sinä olet vuoden 2009 PERSEREIKÄ!!!!

Astrid Thors on jostain syystä jäänyt nimenä mieleen, joten sanotaan sitten se.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom