Volvo 850

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Taba
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
43
Löytyykö 850 Volvon omistajia? Kyseisen auton hankinta olis harkinnassa. 94-95 mallia. Ite arvostan vielä tuon ajan Volvoja ja 2,5 l koneessa pitäis potkuakin riittää.(?) Onko vikoja yms. mihin pitäis varautuu? Jos jollain on tietoa ni kertokaa kokemuksistanne.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Löytyykö 850 Volvon omistajia? Kyseisen auton hankinta olis harkinnassa. 94-95 mallia. Ite arvostan vielä tuon ajan Volvoja ja 2,5 l koneessa pitäis potkuakin riittää.(?) Onko vikoja yms. mihin pitäis varautuu? Jos jollain on tietoa ni kertokaa kokemuksistanne.

Meikäläisen isukilta löytyy tuo 850 95vm volvo, mittarissa on yli 300tkm, ja perushuolloilla pärjätty, tehoakin koneessa ihan riittävästi 170hv. Omasta mielestäni varsin laadukas peli kaikinpuolin. Ei noissa taida mitään isompia vikoja löytyä kuhan on perushuollot tehty ajallaan.

Olen itse ajanut -94 mallisella 2.0 T5 ja täytyy sanoa, että ikäisekseen ihan ookoo iso auto, mutta ei välttämättä mikään tykki, vaikka heppoja onkin 210. Maantieajossa erityisesti hyvä.

Yksi vika, mikä on käsittääkseni melko yleinen on vaihteiston synkronointirattaan tms. ongelmat. Ovat muistaakseni ihan tyyppivika.

Isännällä löytyy -94 850 2.5 SE

Hyvin on pelannut sen 3-4v mitä sillä on ollut. Nyt talvella hajosi yks abs-antura. Laiskahan tuo on automaatin kanssa, mutta kerkeää minkä tarvitsee.

Hyvä ja luotettava peruskapistus, jos on huollot tehty ajallaan.

Zone-sarja -42%
Ja se 850 TDI liikkuu aivan riittävästi +on edukas ajeltava.
Mulla ollut jo pitkään mielessä ko. auton hankinta, mutta kun vähän on tuo mielipide, että kaikki yli 2k€ investoinnit autoon on turhia :D

Mulla on 850 t-5r farkku, vuosimallia -95 ja mittarissa tällä hetkellä reilu 250 tkm. Eipä ole ollut valittamista. Nyt oon ajanu sillä 30 tkm, ja ainut vika mikä korjattiin katsastusta varten oli koiranluu eteen. Kulutustavaraa, kuin myös alatukivarret. Jos olet tomaattia hommaamassa, katso millon on vaihdettu laatikkoöljyt, jengi säästää niissä, ja senhän arvaa kuin siinä lopulta käy. Samoin katso valuttaako öljyä laatikon ja lohkon välistä. Tiiviste maksaa n 35 €, mutta työ vähintään sen 350 €.. Ja päivän homma. Jos asut pääkaupunkiseudulla, voin suositella yhtä todella hyvää korjaamoa. Sen omistajat on ollu biliassa töissä ennen yrittäjiksi ryhtymistään.

Suositut

Back
Ylös Bottom