Voisiko joku hieman jelpata, tämä on aika tuskallinen tilanne minulle

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Hahaha voi jeesus mikä ketju :D Tuntuis olevan sellanen kutina, että tuossa ois ehkä ihan hitusen vielä liikaa pelkkää habaa. Jos noin hauisamis haluaa olla niin eikö siihen mentaliteettiin ois hyväksi treenata edes vähän myös ojentajia, että saa sitä paksuutta käsiin sen osalta myös...Vaikka tässä menet siltikin niin perse eellä puuhun.

Kiitos sinullekkin neuvoistasi.Kai senän pitäisi minullekin selvää olla,että mieluiten terve käsi kuin kauheissa kivuissa ja ylitreenaukssisa ollut hauis?

Voitteko siis oikeasti vannoa,ettei näinä lepopäivinä se hyvin treenattu lihas ainakaan vain "katoa"? :)

Miten mulla tuli tuosta treeniohjelmasta mielee se yks syntholikaveri kilpailijat ja bodyjuorut-osion threadista "kuukauden idiootti" :D:D

Mut oikeesti jos tosissas oot saliharrastuksen kanssa ja ikää on tuon 14v ni jätä suosiolla se hauis vähemmälle. Ei ne tytöt sitä sen enempää ihaile jos ei muu kroppa ole samalla tasalla koska se näyttää yksinkertasesti typerältä. Sit jos taas omakuva on noin vituillaan et pelkällä hauiksella on väliä ni suosittelisin käväsemää vaikka kouluterkkarilla tai ottamaa yhteyttä johonki ammattitason traineriin joka tekee sulle ohjelmat...

Jos kuitenki pakko on päästä vääntämää ni ota mieluummin kulmasoutu, maastaveto, kyykky ja penkkipunnerrus tuon 3krt viikossa. Hauis ottaa osumaa jo noissakin liikkeissä ja sit voit tehä pari sarjaa ojentajille&hauikselle noiden lisäks JOS on paukkuja jälellä.

Voitteko siis oikeasti vannoa,ettei näinä lepopäivinä se hyvin treenattu lihas ainakaan vain "katoa"? :)

Joo, mulla ainakin katoaa... Kun reenaan hanskaa oikeen kunnolla, se paisuu 60 senttiseksi, mutta heti, jos en sitä seuraavana päivänä muista hinkata, niin ei oo enää ku 30 cm naru hihassa :david:

Eiköhän laiteta lukkojen taakse tämä...

Joo, mulla ainakin katoaa... Kun reenaan hanskaa oikeen kunnolla, se paisuu 60 senttiseksi, mutta heti, jos en sitä seuraavana päivänä muista hinkata, niin ei oo enää ku 30 cm naru hihassa :david:

Eiköhän laiteta lukkojen taakse tämä...
Nauroin ihan käkenä,kiitos vielä kaikista neuvoista,arvostan niitä! :) Ja kyllä mä niitä veivauksia sitten taidan enemmän alkaa vetelemään.

Ja kyllä mä niitä veivauksia sitten taidan enemmän alkaa vetelemään.

Kyllä sä voit ihan vapaasti vedellä ja veivata, käteen ainakin jos haluat että testotasot pysyy kohdillaan, mutta muista silti myös kyykätä ja mavettaa tarpeeksi siinä sivussa jos jonkinlaisia treenituloksiakin haluat.

Kannattaa vaihdella kulmia aika paljon. Älä usko kateellisten puheita kun eivät vaan itse jaksa treenata hauista yhtä hyvin kuin sä. Kannattaa ottaa esim. 4 sarjaa joka liikkeeseen.

Esimerkkiohjelma hauispäivälle (eli vähintään joka toiselle päivälle):

Hauis tangolla 4 x 8-10
Hauis kp istuen 4 x 8-10
Hauis scottissa 4 x 6-8
Keskitetty hauiskääntö kp 4 x 10-12
Hauis vinopenkissä kp 4 x 8-10
Hammer kp 4 x 10-12

Kaikki sarjat luonnollisesti loppuun asti. Lopussa voit ottaa hiukan rannekääntöjä, esim 3x10, jotta saat maksimoitua kehityksen.

Tsemppiä treeneihin, ja muista että ei kukaan tule kadulla kysymään mitään kyykkytuloksia! Hauiksen sen sijaan näkee jokainen!

Kannattaa vaihdella kulmia aika paljon. Älä usko kateellisten puheita kun eivät vaan itse jaksa treenata hauista yhtä hyvin kuin sä. Kannattaa ottaa esim. 4 sarjaa joka liikkeeseen.

Hauis tangolla 4 x 8-10
Hauis kp istuen 4 x 8-10
Hauis scottissa 4 x 6-8
Hammer kp 4 x 10-12

Kaikki sarjat luonnollisesti loppuun asti. Lopussa voit ottaa hiukan rannekääntöjä, esim 3x10, jotta saat maksimoitua kehityksen.

Tsemppiä treeneihin, ja muista että ei kukaan tule kadulla kysymään mitään kyykkytuloksia! Hauiksen sen sijaan näkee jokainen!

Komppaan tätä, muista myös injektoida kreaa haukkariin ja vältä herahiilareita ni hyvä tulee

Hauis tangolla 4 x 8-10
Hauis kp istuen 4 x 8-10
Hauis scottissa 4 x 6-8
Hammer kp 4 x 10-12

Sagrath,olen tismalleen samaa mieltä kanssasi,ja minusta tuntuukin,että olet ainoa tällä sivustolla,joka pystyy puhua jotakin muutakin kuin paskaa :) Kiitos todella paljon,ajattelinkin,että eivät noiden toisten selittelemät asiat ihan näin voi olla!

Komppaan tätä, muista myös injektoida kreaa haukkariin ja vältä herahiilareita ni hyvä tulee

Samoin sinulle,kiitos teille kahdelle tosiasian kertojille!BTW kyllä minulla tosiaankin tuo ravintoaine puoli kunnossa on.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vittu joo, homma hanskassa.

4027.jpg

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom