voimistelurenkaat ostoon

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kaupunki
pks
onko kellään tiedossa semmosia pituudeltaan säädettäviä renkaita vaikka olohuoneen kattoon. missä butiikeissa myydään.
vai kannattaako tehdä itse.

Tollaset...
t_voimistelumetalliset.jpg

...kiinni kattoon tollasilla
t_kiinnittimet.jpg

Naru löytyy siihen väliin ihan mistä vaan, vaikka rautakaupasta. Linkki kauppaan, poistakaa jos ei sais laittaa (kai se kielto koskee vaan kilpailevia yrityksiä?)

edit.
Vois tietysti kattoo muitakin kuin vain sen ensimmäisen linkin... http://www.harjoittelu.net/compact-voimistelurenkaat-p-179.html

Olen laiska ja saamaton joten en väsännyt itse voimarenkaita. Ostin suoraan nuo compact powerrings, samat mitkä on voimaharjoittelunetissä, mutta UFS liikkeestä. Loistavat.

Nostetaan nyt vanha ketju kun kerta samasta asiasta kysyn.
Eli mistä kannattaisi ostaa/tilata edullinen mutta toimiva setti parvekkeen seinälle apuliike pelleilyjä varten?
Jos haluat päästä mahd halvalla:
Tarvitset: kaksi köyttä, kaksi seinään ruuvattavaa koukkua, pätkän puutarhaletkua tai teippiä.
Ohje: ruuvaa koukut seinään, tee köysiin paalusolmut molempiin päihin, yläpäät koukkuihin ja alapään lenkkiin joko teippiä tai letkunpätkä pehmusteeks.

Onko kokemuksia suomalaisvalmisteisista voimistelurenkaista? Pari yritystä löysin nopeaa: Dinox Voimistelurenkaat ja Suomen Voimistelutuote. Melkein samat hinnat ja koot noilla reinkailla, ainoastaan nuo remmit eroaa toisistaan. Kumpi on parempi ratkaisu: pelkkä yksinkertainen lenkki-ratkaisu vai tuo silmukalla kummastakin päästä. Entäs kannattaako mitään pinnoitetta ottaa, alkaako ilman pinnoitetta muodostamaan tikkuja?

Esim. Suomen voimistelutuotteen puiset renkaat. Ei tarvitse mitään käsittelyjä, eikä todellakaan muodostu tikkuja. Kestävät ja helppo pitää puhtaana.
Nopea toimitus.

Mulla on kahdet, toiset sisällä kiinni telineessä ja toiset on ulkokäyttöön/ autotalliin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom