Moro, oon lukenu täältä aika paljon eri treeni ohjelmia ja artikkeleita, mutta tuntuu siltä että en tiedä oikein että mikä kannattais ottaa joten aattelin kysästä teiltä. Tausta tietoja sillee että oon 15 vuotta oon 184 senttiä pitkä ja painan sellaiset 83kg eli vähän on tota vararavintoa ympärillä, mutta se ei haittaa ainakaan tällä hetkellä kun tuo kestävyys on tarpeeks hyvä. Treenaan nyrkkeilyä maanantaisin, tiistaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin sekä joskus lauantaisin riippuu viikosta. Voima olis siis tavotteena ja salille ei olis tarkotus vielä mennä vaan kotona pysyä. Oon tehny G6 ohjelmaa kotona tässä pari kuukautta ja painot nousseet jonkin verran tosin jätin kyykyn 4 ensimmäisen viikon jälkeen, mutta oon nyt hionu sitä tekniikkaa. Tästä G6 ohjelmasta oon kuullu aika paljon kritiikkiä ja haluaisin muutenkin jotain vaihtelua treeniin ja saada pohkeetkin treenattua.
Hakusessa olisi siis ohjelma jolla saisin monipuolisesti voimaa jalkoihin, käsiin ja keskikroppaan eli joka puolelle. Eli voisko joku ehdottaa jotain valmista ohjelmaa tai vaikka kertoa mitä liikkeitä kannattaisi tehdä, monta toistoa ja monta sarjaa? Sitten kannattaako treeni sijoittaa vapaa päiville (to,la,su) vai vetää treenejä ennen tai jälkeen? Kotoa löytyy rautaa yhteensä 65 kilon eestä tanko mukaan lukien painoa, penkki ja leuanveto tanko. Kiitos vastauksista jo etukäteen! (=
E: Mitään liikettä ei siis ole mitä en voisi paitsi kyykky pitää tehä aika pienillä painoilla kun pitää nostaa pystypunnerruksen kautta tonne niskan taakse ja etukyykky sattuu vaan niin pirusti näihi luihin (solisluut?) että ei pysty tekee :wall:
Hakusessa olisi siis ohjelma jolla saisin monipuolisesti voimaa jalkoihin, käsiin ja keskikroppaan eli joka puolelle. Eli voisko joku ehdottaa jotain valmista ohjelmaa tai vaikka kertoa mitä liikkeitä kannattaisi tehdä, monta toistoa ja monta sarjaa? Sitten kannattaako treeni sijoittaa vapaa päiville (to,la,su) vai vetää treenejä ennen tai jälkeen? Kotoa löytyy rautaa yhteensä 65 kilon eestä tanko mukaan lukien painoa, penkki ja leuanveto tanko. Kiitos vastauksista jo etukäteen! (=
E: Mitään liikettä ei siis ole mitä en voisi paitsi kyykky pitää tehä aika pienillä painoilla kun pitää nostaa pystypunnerruksen kautta tonne niskan taakse ja etukyykky sattuu vaan niin pirusti näihi luihin (solisluut?) että ei pysty tekee :wall: