Voimatason mittari 3 x12

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teeshot
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tämmöistä yleistä voimatason mittaria olen ajatellut itselleni..

12 x leuka
12 x penkki
12 x kyykky

nämä siis omalla painolla tehtynä - kuinka moni pystyy?

Mielestäni pitää olla voimatasot kohtuukunnossa, että saa nuo tehtyä... ei siis mikään mahdoton, mutta kertonee jotain

Siis leuat ilman lisäpainoja ja kyykyssä ja penkissä oman painon verran rautaa.

Leuat mulla menee, penkissä jää muutama vajaaksi ja kyykyssä sitten enemmän haastetta - onpahan tavoitetta, mulle.

Tietysti jos jonkin verran treeniä takana, niin menee - mutta tuskin kaikille. Ylipainoisille haastavampaa, mutta olishan siinä tavoitetta ensialkuun.

No mulla ei ainakaan mee tällä hetkellä. Mutta nyt on kovaa dieettiä takana 4kk.. Kyykyt kyllä, penkki jää vajaaksi vähän ja leuat paljon enemmän..

Tämmöistä yleistä voimatason mittaria olen ajatellut itselleni..

12 x leuka
12 x penkki
12 x kyykky

nämä siis omalla painolla tehtynä - kuinka moni pystyy?

Mielestäni pitää olla voimatasot kohtuukunnossa, että saa nuo tehtyä... ei siis mikään mahdoton, mutta kertonee jotain

Ei oo J:tä tossa vertailussa. Ei voi penkki ja kyykky olla samalla viivalla! Esim. Omalla painolla kyykkää vaikka 30 kertaa, mut penkkiä ei välttämättä mee kuin 10 kertaa.

Sitte hyväksyn vertailun, jos rinnassa on yhtä paljo massaa ku perseessä tai toisin päin.

komppaan Ronttii.. kyllä on jossain vikaa jos penkki on kyykkyjen edellä.. ja vika löytyy yleensä treenistä ja peilistä..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä minun mielestä tämmönen mittari on parempi omalla kohdalla:

11 x leuka
9 x penkki
20 x kyykky

mää ainakin pystyn! No kyykystä en oo varma ko en oo kokeillu. Hito hyvä mittari!

No joooo - mulla on toi kyykky kyllä selvästi heikko, mutta juurikaan en ole sitä tehnyt - eli huomio siihen. uskoisin että siinä olisi sitä kehitystäkin nopeiten saatavissa - näin uskon kun noita postauksia luin. Väitän kuitenkin, että toi alkuperäinen 3 x12 ei ole ihan itsestäänselvyys tämmöisille normi kuntoilijoille - enkä tarkoita mitään aktiivibodaria/voimanostajaa.

Tavoitteeksi itselle tuo setti heinäkuun aikana viimeistään.

Leuat: en oo koittanu viime aikoina, kun lisäpainoilla vetelen, mutta ilman lisäpainoa luokkaa 15-17 toistoa (mavet aina alla, joten ilman edeltävää mavea vois mennä enempikin)
Pena: 12 toistoa menee, hyvänä päivänä jopa 15
Kyykky: tää on paha kun ei ole kokeillut, meniskö 50 toistoo? Jos siitä lähtee että 30x100 kg menee (syvälle)

bw 78,x kg. Salilla käyny 1 vuoden ja 9 kk.

Oma kuntoni ei riittäis tommoseen aerobiseen.

leuat 22
penkki 16x80kg
kyykky ei mitää hajua monesti sitä jaksas omalla painolla jos failuren asti tekis, mut 20 sarjoja tehty joskus aikoinaan 80kg, oma paino silloin himpun verran kevyempi kuin nyt 83-85kg
Pittää täsä joku päivä testata nuo kaikki :)

Tykkäiskö porukka että ois voimat suurinpiirtein tasapainossa jos sais kehonpaino kyykyssä samat toistot mitä penassa ja leuoissa yhteensä ja about samat toistomäärät jälkimmäisissä. Ja melko hyvä perustaso ois varmaan 10 leukaa, 10 penaa, 20 kyykkyä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom