Kyse oli vatsalihaksen lukottamisessa eikä käsien. Jos aiot tahallasi sekoittaa kädet vatsaan, niin turha edes vastata. Jos et osaa erottaa vatsaa käsistä, niin turha sinua on lukea.
Mikä tahansa vertauskuva muuttuu huonoksi, kun sitä ei ymmärrä. Kun sen vääntää typeräksi omaa jääräpäisyyttään. Penkissä ei pidetä painoja rinnan päällä yhtään sen enempää kuin voimapyörässäkään pidetään selän päällä. Kummassakin lihakset liikuttavat painoa. Penkissä rinta, olkapäät ja ojentajat kun taas voimapyörässä vatsalihakset muiden tukiessa.
Et vieläkään kertonut, että minkä pituudesta puhuit. Joko et itsekään tiedä tai et uskalla kertoa, kun pelkäät olevasi väärässä ja suojelet mielipiteitäsi.
Ja turha vastata minulle, minä olen jo ignorannut sinut täysin hedelmättömänä keskustelijana.
Puhuin kropan muodostamasta kokonaispituudesta varpaista kämmeniin. Ei mua pelota olla väärässä. Aina pitää olla avoin uusille ajatuksille ja ideoille.
Mutta joo ihan sama mulle miten jengi reenailee, kuhan ilmasin oman näkemykseni voimaliikkeestä, jota pidän yhtenä aliarvostetuimpana kehonvoimapiireissä.