Voimapyörä! (uuuh...)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Minulla on tuo teidän mainostamanna Stadiumin voimapyörä, ja selkääni varoavana haluaisin vielä kerran ( :P ) kysyä, että miten teette liikkeen (polviltaan)... :arvi:
Voisittekos selittäää yksityiskohtaisesti, että miten sen teette?
Esim. Se loppuvaihe kiinnostaa ainakin, vejättekö ekana käsillä ja sitten perseellä loppuun taakse? vai..? Ois kiva, jos joku jaksais kommentoida... En jaksais taas hajottaa selkää jonku tällasen takia :/ Ni haluisin maksimoida tyylini... :david:

Keskivartalo pitää jännittää kunnolla kun lähtee liikettä tekemään. Ja sieltä ala-asennosta vedetään vatsalihaksilla eikä käsillä. Paha tässä mennä tekniikka neuvomaan tekstimuodossa. Pyydä salilta joku kokeneempi katsomaan vierestä. Alussa voit jättää vähän vajaaksi ja laskee selän sallimissa rajoissa pikkuhiljaa alemmaksi.

Ja jos selkä menee kipeäksi tuossa liikkeessä tai on ollut selkävaivoja tulee miettiä kannattaako voimapyörää tehdä ollenkaan. Saa ne vatsalihakset treenattua muutenkin. Tehokas se pyörä kyllä on siitä ei pääse mihinkään...

chat_beast sanoi:
Minulla on tuo teidän mainostamanna Stadiumin voimapyörä, ja selkääni varoavana haluaisin vielä kerran ( :P ) kysyä, että miten teette liikkeen (polviltaan)... :arvi:
Voisittekos selittäää yksityiskohtaisesti, että miten sen teette?
Esim. Se loppuvaihe kiinnostaa ainakin, vejättekö ekana käsillä ja sitten perseellä loppuun taakse? vai..? Ois kiva, jos joku jaksais kommentoida... En jaksais taas hajottaa selkää jonku tällasen takia :/ Ni haluisin maksimoida tyylini... :david:
Juu todella erinomainen liike oiken tehtynä.
-ÄLÄ päästä alaselkä notkolle.
-ÄLÄ katso eteenpäin vaan pidä leuka rinassa kiinni ja katso alas-polvia päin.
-Jos alaselkä tahto mennä notkolle tee lyhyempi liike seinä tai muuta stopparia vasten.lisää matka kun voimat kasvaa.
-Liikeen loppuvaihessa pyöristys tapahtuu selässä ja takapuoli pitäis jäädä polvien yläpuolelle eikä mennä kohti jalkoja.muuten liike tapahtuu polvi ja lonkka nivelissä.Kuvittele että yrität saada yläselkä kattoon asti.
-Jännitä koko kroppa erityisesti kainalot (pidä olkapäät alhalla älä päästä niitä korviin)ja peppu lihakset tiukat koko ajan.
onpa vaikee selittää toiv auttaa jotenkin

Juuh, kyl noil opeilla se taitaa aivan hyvin mennä... :) Ainakin seaman ymmärsi pointtini oikein hyvin ja selitti sen jotenkuten :D yläselkää vaan kattoon ja pakarat ei mee taaemmas ku n.90 asteen kulmassa pohkeisiin nähden..? :) kiitoksia.. :)

Sitten kun sais vielä johon alamäkeen tehtyä tolla voimapyörällä niin tulisi sopivasti vastusta. Varpailla on aika mahdotonta ainakin mulle ja varmasti suurimmalle osalle pakkislaisille.

vastaus pulmaan...

fore sanoi:
Sitten kun sais vielä johon alamäkeen tehtyä tolla voimapyörällä niin tulisi sopivasti vastusta. Varpailla on aika mahdotonta ainakin mulle ja varmasti suurimmalle osalle pakkislaisille.

Laitat jalkasi leuanvetotelineeseen joka on lähellä seinää ja sit vetelet seinää vasten sil alaspäin ;) Takuuvarma keino saada pää viel pipimmäks :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom