Voimanostovyö treenailuun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wason
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mistä olette vöitä ostaneet, hyviä/kunnollisia semmoisia? Olen nyt kolunnut nettiä läpi ja eikä tunnu oikein löytyvän sopivia.. Vyö tulee maveen ja kyykkyyn sekä penkkiin. Voimapuodista tilasin n. 8 viikkoa sitten, ei ole vieläkään näkynyt...
Tietääkö joku onko pk- tai Lahden seudulla voimailuliikkeitä, missä myydään hyviä vöitä?

Hahah tuli Inzerin ja Titanin vöitä selaillessa vastaan hyvä keksintö. Inzerin räikkäkiristeinen vyö! Saa ainakin kireälle.

belt_pr_xlrg.jpg

- - - Updated - - -

10 mm:n on synteettistä materiaalia, ei nahkaa. paksummasta en osaa sanoa
not good

Onko se materiaali huonoa sitten? Hyviä arvosteluja ainakin saaneet nuo vyöt ja tuo lever systeemi on hiton hyvä. Ehkei niin hyvä kuin räikkä :D

^
sen verran vähän aikaa ollu käytössä ettei lopullista tuomiota voi antaa.
+ pehmeä het alusta, käy kevyemmän raudan nostajille
- reiät venyneet vähäiselläkin käytöllä

Inzerin räikkää ei saa ipf:ssä käyttää

Ok. 13 millinen on varmasti jonkin verran jämäkämpi.

Ite käytän jo yli 10 vuotta palvellutta Wrangen tricolor 10 mm voimanostovyötä. Hyvin toimii omiin treeneihin, mutta jos nyt vyön ostaisin niin lever kiinnityksellä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kannattaa katsoa myös Wahlanderssin valikoima. Itse olen ollut vyöhön tyytyväinen. Palvelu oli hyvää ja paketti tuli alle viikossa Ruotsista.

Kiitoksia paljon vastauksista! Päädyin tilaamaan jenkeistä titanin sivuilta vyön, vaikkakin toimituksessa kestää kauan.. Hintaa tuli reilusti, mutta köyhällä ole varaa ostaa huonoa. Elinikäinen takuukin on (myös lukossa), ja vyö on juuri käyttäjän Force:n mainitsemalla lever kiinnityksellä. Sitä odotellessa ja aamuja vähennellessä täällä harmaissa :dance:

Yritän tässä etsiä kunnon voimanostovyötä, joissa sisäpinta mokkaa ja ulkopinta nahkaa.
-Kellään käytössä semmoista, ja minkä merkkinen?
Kalunnut nettiä läpi, mutta ei ole löytynyt paljoakaan vaihtoehtoja. Tuo wahlanderss olis just loistava, mutta löytyykö vastaavia Suomen kamaralta?

Kannattaa katsoa myös Wahlanderssin valikoima. Itse olen ollut vyöhön tyytyväinen. Palvelu oli hyvää ja paketti tuli alle viikossa Ruotsista.

Kuinka vyön koon mitoitus passasi? Jos oikein ymmärsin tuotekuvauksesta niin tilatessa ilmoitetaan vain vyötärönympärys, pituus ja paino ja laittavat vyön sen mukaan...

Kuinka vyön koon mitoitus passasi?

Tuo on mielenkiintoista kuulla. Meinasin itse tilata netistä vyön, mutta jotenkin heräsi epäilys siitä miten koko mahtaa mennä. Lopulta ostin Tampereelta liikkeestä samaisen vyön ja niinhän sen sai ostaa muistaakseni kahta pykälää pienemmän kuin netin ohjeilla olisin ostanut.

Minulle UPS toimitti eilen Strength Shopin 13mm 'Lever Beltin'.

file_14_32.jpg

Toimitus kesti 6 päivää tilauksesta saapumiseen, viikonloppu välissä, eli ei valittamista sen suhteen. Tilausvahvistuskin tuli suomeksi. Hinta toimitettuna ~85e.

Vyö vaikuttaa hyvälle ja vipumekanismi tuntuu aika coolille näin tavallisiin vöihin tottuneelle. Tuntuu saavan aika napakan tiukalle helposti ja säätövaraa löytyy L-koosta riittävästi (81-99cm). Mittasin mittanauhalla vatsanympäryksen maha ihan sisään vedettynä ja katsoin minimikoon sen pohjalta.

Tänään etukyykky- ja SJMV-treenit edessä joten vyö pääsee heti tositoimiin.

Ainoa mistä voisi nyt nipottaa, on talttapääruuvien käyttäminen vivun kiinnityksessä. Pieniä yksityiskohtia, mutta olisi nuo nyt voineet torxit tai edes ristipäät olla.

Kuinka vyön koon mitoitus passasi? Jos oikein ymmärsin tuotekuvauksesta niin tilatessa ilmoitetaan vain vyötärönympärys, pituus ja paino ja laittavat vyön sen mukaan...
Juurikin näin. Kysyin sähköpostilla kuinka paljon tulee postikuluja kun en löytänyt hintoja netistä niin siinä samalla sitten ilmoitin vyötärönympäryksen,pituuden ja painon. Vyön pituus sattui juuri kohdalleen. Kiristysvaraa jäi kolme pykälää eli abaut 10 cm ja mahan kasvatusvaraa jäi kuuden pykälän verran eli noin 20 cm. :) Ja niitä postikuluja tuli tämänhetkisellä kurssilla 25,74€.

Allaolevan tilasin vastikään ja reilussa viikossa tuli. Postikulut tais olla jotain 7-8 puntaa. Laadukas ja kestävä vyö kohtuu hintaan. Vaatii varmasti aika paljon sisäänajoa ennenkuin notkistuu, mutta aikaahan on :) Itse en vipumekanismilla toimivaa viitsinyt ostaa kun lueskelin että ne vivut saattaa yllättävän herkästi hajota. En myöskään pidä kaksikielisestä soljesta, koska se on vaikea laittaa ja irrottaa joten tuo oli itselle järkevin vaihtoehto.

Texas 4 x 4 inch Training Belt

mistäköhän sais selkäpäivälle sellasen tukivyön? En tarkoita nyt kunnon nostovyötä vaan hieman leveämpää ja löysempää vyötä, millä selkä pysyis lämpösenä

Juurikin näin. Kysyin sähköpostilla kuinka paljon tulee postikuluja kun en löytänyt hintoja netistä niin siinä samalla sitten ilmoitin vyötärönympäryksen,pituuden ja painon. Vyön pituus sattui juuri kohdalleen. Kiristysvaraa jäi kolme pykälää eli abaut 10 cm ja mahan kasvatusvaraa jäi kuuden pykälän verran eli noin 20 cm. :) Ja niitä postikuluja tuli tämänhetkisellä kurssilla 25,74€.
Ok, kiitos tiedoista

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom