POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimanostovideoita – kyykky, penkki ja veto

Meta description: Voimanostovideoita-ketju: kyykky-, penkki- ja vetoklipit, treenipätkät, kisavideot, PR-yritykset ja tekniikka-analyysit.

Lilliebridgeltä taas maailmanennätystä, 467 kiloa. Vähän korkeelta näyttää, mutta so what, kun meni läpi kuitenkin. Aika iso poika siitä on tullut.

Se on jo hyvin jos kyykkäät yli maastaveto me:n :D (Eddie Hallin voimamies me 463kg, tosin voimamiesennätys eikä voimanostoennätys)

Itse olen tehnyt tuon puolipyramidin joskus niin että aloittanut 40kilosta nostaen 20kilolla aina niin että ykkönen ollut siellä 220kilossa, jotain hautalan vahvuudesta kertoo, että hänen aloituspaino on jo 180kg :D

edelleen thompzon noudatat tuota pyramidiajatusta vedossa, josta puhuit jokin aika sitten? ja edelleen toimii?
6 treeniä takana nyt pitkästä aikaa näitä ja kyllähän se tuntuu toimivan. Ennen aloitin niin pienistä painoista että se eka kymppi oli myös eka lämmittelysarja (50-80), mutta nyt oon vaikeuttanut tätä hiukan ja aloitan jo suht korkealta.

6 treeniä takana nyt pitkästä aikaa näitä ja kyllähän se tuntuu toimivan. Ennen aloitin niin pienistä painoista että se eka kymppi oli myös eka lämmittelysarja (50-80), mutta nyt oon vaikeuttanut tätä hiukan ja aloitan jo suht korkealta.
okei, hieno kuulla että homma etenee. Oliko se nyt niin että 2,5 kg joka treeniin lisää?

Lilliebridgeltä taas maailmanennätystä, 467 kiloa. Vähän korkeelta näyttää, mutta so what, kun meni läpi kuitenkin. Aika iso poika siitä on tullut.

Kysyin Ericiltä Instassa että paljonko mahtaa olla raw kyykky ilman siteitä ja totesi nostaneensa 415kg jokin aika sitten, muttei silloin kuulemma treenannut siteetöntä nostoa. Aikoo kuitenkin ilmeisesti kilpailla ehkkä jopa seuraavaksi siteettömissä kisoissa.

View: https://youtu.be/Tck6eAjHQZ0
niin siis mikä Lilliebridge? Btw, Zahir on 275lbs-painoluokassa :) taitaa pamahtaa all time wr zahirille

Siinä on kyykky syvimmillään. Tai "kyykky". Ihan miten vaan.

upload_2015-8-9_15-3-28.webp

Noh, en ala väittämään mitään, kun en nostoa sivulta nähnyt. 425 kyykystä kyllä näytettiin videolta kuvaa sivulta, se näyttikin ihan hyvältä.

Aika uskomattomalta tuntuu, että tämä kyykky tosiaan olisi syvä. Vaikka kuvakulma hämääkin.

upload_2015-8-9_14-49-50.webp

Liitteet

• upload_2015-8-9_15-11-12.webp
    upload_2015-8-9_15-11-12.webp
    57 KB · Katsottu: 397
Back
Ylös Bottom