POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimanostovideoita – kyykky, penkki ja veto

Meta description: Voimanostovideoita-ketju: kyykky-, penkki- ja vetoklipit, treenipätkät, kisavideot, PR-yritykset ja tekniikka-analyysit.

Zahirilta 3x400 kg kyykky. Tommosten videoiden perusteella kun luo kuvansa hänestä, en kyllä pätkääkään ihmettele, jos joku pitää häntä vähän tyhmänä mesoajana. Hyvin harvoin hän on vaan oikeesti nostellessakaan tommonen. Suurimman osan ajasta salilla hän on varmaan hiljaisempi kuin suurin osa muista ihmisistä salilla.

Voimaa on melkosesti.

Eikös Zahir oo aika pidetty henkilö kuitenki nostajien kesken?

Ainakin mitä Facebookkiin ja kisavideoihin tulee. Tosin niissä se mielistely ja kaveeraus on taas mun mielestä jo vähän hassua perseennuolentaa ihan vaan sillä ajatuksella, että sais mainettaan paremmaksi niiden fuck Finland -juttujen jälkeen. En kuitenkaan ihmettelisi pätkääkään, jos Zahir olisi oikeastikin aivan pidetty henkilö muiden nostajien keskuudessa.

Sen mitä mä oon Zahirin kanssa jutellut niin fiksu ja määrätietoinen kaveri. Voimaa kuin pienessä kylässä :) Ja se mesomisen luulisin vaan nostattavan fiilistä reeneissä :eek:

Viimeksi muokattu:

Zahirilta 3x400 kg kyykky. Tommosten videoiden perusteella kun luo kuvansa hänestä, en kyllä pätkääkään ihmettele, jos joku pitää häntä vähän tyhmänä mesoajana. Hyvin harvoin hän on vaan oikeesti nostellessakaan tommonen. Suurimman osan ajasta salilla hän on varmaan hiljaisempi kuin suurin osa muista ihmisistä salilla.

Voimaa on melkosesti.

Naurahdin, kun tällainen tuli instagramissa vastaan :D
ss+(2015-07-04+at+09.15.49).webp

Naurahdin, kun tällainen tuli instagramissa vastaan :D

On harmi, ettei englannin kielitaito ja voima tunnu oikein sopivan yhteen ukkeliin samalla kertaa. :D Vastaavasti Mariusz Pudzianowskin haastatteluja on tullu aika monta kertaa katottua ihan silkkana viihteenä. (Tää on varmaan paras. Huomatkaa noi muutamat leikkaukset videossa.) E: Menipäs toi linkki hassusti.

Zahirilla ollu taas kyykkypäivä

aika jäätävä suoritus! huh..
paljonkohan noi siteet auttaa? noin niinkuin ylipäätään?
williamsin 425 hippasen syvemmältä ja ilman siteitä ja vähintään yhtä helpon näköinen, mikäköhän olis herran kyykkytulos siteillä...
kyllä youtuben perusteella neljä kovinta (raaka)kyykkääjää taitaa olla zahir, malan, williams ja eric lilliebridge. järjestyksestä en tiedä...

Kyllä siellä Blaine ja Jezza on aika lähellä kans. Sittenhä toki on mm. Chris Duffin jolla ainaki vielä hetki sitten oli hallussaan raskain 4x omapaino kyykky.

En tiiä saisko williams juurikaan siteistä hyötyä, saattais sotkea tekniikkaa liikaa, mutta kyllähän jotkut niistä kai saa useita kymmeniä kiloja hyötyä.

Zahir on kyllä aivan järkyttävän vahva joka lajissa, on jopa mahdollisuudet reilusti yli 1100kg yt:een. En tiedä millä tolalla ukon penkki on tällä hetkellä. Esim. sarja 470+280+380 on teoreettisesti täysin mahdollinen. Derek Kendal myös ehdottomasti yksi kovimpia kyykkääjiä, siteillä tai lämppäreillä. Uepa, Kendall ja Williams ovat muuten heikohkoja vetäjiä kaikki, mielenkiintoinen seikka.

Zahir on kyllä aivan järkyttävän vahva joka lajissa, on jopa mahdollisuudet reilusti yli 1100kg yt:een. En tiedä millä tolalla ukon penkki on tällä hetkellä. Esim. sarja 470+280+380 on teoreettisesti täysin mahdollinen.

Hänellähän oli joku rintalihas- tai olkapäävamma, joka hiukan on penkissä hidastanut, mutta kyllä hän yli 200 kilolla treenailee silti jo. 470 kg kyykky lienee voimien puolesta mahdollinen, jos vaan käy just riittävän alhaalla. 380 kilon veto on enemmän kuin mahdollinen, sillä just tossa pari tuntia sitten olin todistamassa, kun hän veti 2x360 kg ja siinä oli alla jo 310 ja 330 kilon kakkoset sekä joitain nousevia sarjoja kapeaa vetoa. Ne oli tosin vetoremmeillä kaikki. Parin kuukauden päästä on seuraavat kisat Atlantassa kuulemma.

Uepa, Kendall ja Williams ovat muuten heikohkoja vetäjiä kaikki, mielenkiintoinen seikka.
tätä oon itekki ihmetelly. Eräällä pakkislaisella junnullakin suuremmat alotusraudat vedossa, mitä näillä herroilla on lopetusraudat. varsinkin Uepan veto vähän reilu 300, laskee kyllä reilusti yyteetä tommonen...

Williamsin ja Uepan kyykyn arvoa nostaa mun silmissä se, että ainakin teoriassa ovat natuja....

Back
Ylös Bottom