Siten niin, kun kattoin, että ulkomaan vahvistuksia paljon tuossa videolla.Maisemat vaihtunut? Mitenniin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siten niin, kun kattoin, että ulkomaan vahvistuksia paljon tuossa videolla.Maisemat vaihtunut? Mitenniin?
Asia selvä!Maisemat on ihan samat ku ennenki, ja noi kaveritkin on ihan tossa kasikakkosella käyviä tyyppejä.
Lilliebridgeltä taas maailmanennätystä, 467 kiloa. Vähän korkeelta näyttää, mutta so what, kun meni läpi kuitenkin. Aika iso poika siitä on tullut.
6 treeniä takana nyt pitkästä aikaa näitä ja kyllähän se tuntuu toimivan. Ennen aloitin niin pienistä painoista että se eka kymppi oli myös eka lämmittelysarja (50-80), mutta nyt oon vaikeuttanut tätä hiukan ja aloitan jo suht korkealta.edelleen thompzon noudatat tuota pyramidiajatusta vedossa, josta puhuit jokin aika sitten? ja edelleen toimii?
okei, hieno kuulla että homma etenee. Oliko se nyt niin että 2,5 kg joka treeniin lisää?6 treeniä takana nyt pitkästä aikaa näitä ja kyllähän se tuntuu toimivan. Ennen aloitin niin pienistä painoista että se eka kymppi oli myös eka lämmittelysarja (50-80), mutta nyt oon vaikeuttanut tätä hiukan ja aloitan jo suht korkealta.
5 kilon korotuksilla oon tehnyt. Enää ei pysty eli 2.5 jatkossa.okei, hieno kuulla että homma etenee. Oliko se nyt niin että 2,5 kg joka treeniin lisää?
Lilliebridgeltä taas maailmanennätystä, 467 kiloa. Vähän korkeelta näyttää, mutta so what, kun meni läpi kuitenkin. Aika iso poika siitä on tullut.
taitaa pamahtaa all time wr zahirille
View: https://youtu.be/Tck6eAjHQZ0
niin siis mikä Lilliebridge? Btw, Zahir on 275lbs-painoluokassataitaa pamahtaa all time wr zahirille
View: https://youtu.be/Tck6eAjHQZ0
niin siis mikä Lilliebridge? Btw, Zahir on 275lbs-painoluokassataitaa pamahtaa all time wr zahirille

Zahirilta löytyy kuvakaappaus tuosta sivulta kuvatulta videolta. Eka kyykky ihan selvästi alle parallelin, tokasta en ala edes väitellä.