POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimanostovideoita – kyykky, penkki ja veto

Meta description: Voimanostovideoita-ketju: kyykky-, penkki- ja vetoklipit, treenipätkät, kisavideot, PR-yritykset ja tekniikka-analyysit.

Mavea hieman:
http://www.youtube.com/watch?v=r_ae8Ar_OnA

Komea veto Urbankilta,Bolton ei ihan parhaimmillaan.

Anomainen veto.

- - - Updated - - -

Onko siis esim Freddi pelkkä paskanpuhuja ja valehtelija, joka on todellisuudessa saavuttanut kaiken vain huijaamalla? Mies on kuitenkin aika monta kertaa aiheesta täällä pakkotoistolla oman kantansa kirjoittanut. Mun mielestä sun pitäis melkeen vastata tuohon omalla nimelläsi kun periaatteessa kuitenkin esität suoran henkilöön kohdistuvan syytöksen.

OK.

En tunne miestä mutta uskon että hän muodostaa poikkeuksen eli ei douppaa. Rehellisen oloinen mies.

ja ihan vidun kova penkkaaja!

Toivon hartaasti että hänen paikat pysyy ehjinä, niin saadaan nähdä mihin rahkeet tulevat riittämäänkään!:rock:

Nythän täällä vkl jälkeen kaikenlaiset videot ovat jäänet ilman negatiivis sävytteisiä kommentteja. Ihmettelen miten se aikaisemmin on ollut niin vaikeaa vain katsoa videoita ilman turhaa solvaamista?

- - - Updated - - -

Nythän täällä vkl jälkeen kaikenlaiset videot ovat jäänet ilman negatiivis sävytteisiä kommentteja. Ihmettelen miten se aikaisemmin on ollut niin vaikeaa vain katsoa videoita ilman turhaa solvaamista?

Tota niin.. Wau! En olisi paremmin osannut sanoa. Kodarilta myös erinomainen ajatelma.
Asialinjalla nämä väittelyt etenesivät huomattavasti älykkäämmin ilman ylilyöntejä. Ja kun näköjään on älliä kirjoittaa, niin tekisi lajille hyvää oikeasti keskustella asioista, eikä kiukutella niinku teinipojat. Samalla asialla tässä ollaan. Mä annan ainakin tunnustusta jenkkikisojen paremmalle tuomarilinjalle. Sielä näyy jo punaistakin silloin tällöin :hyper:. Vielä kun rättejä karsitaan IPF tasolle ollaan hyvillä jäljillä.

Älkää nyt hyvät ihmiset menettäkö yöunianne Heimopäällikön sanomisista. Hän nyt puki monen muunkin tunteet sanoiksi. Suoranainen päähänlyönti ei varmaan ole omalla nimellä esiintymisen pointti, vaan se että vaikea kuvitella samanlaista päänaukomista vaikkapa Bullfarmilla tai Metallilla naamatusten.
Ei siinä mitään väkivaltapelotetta tarvi olla, mutta livenä ne käytöstavat ovat melko paljon korrektimmat ;) Tai siis enhän mä tiedä kenenkään puolesta sanoa, mutta ajattelisin näin. Anonyymiudessa on puolensa ja puolensa. Asian ei pitäisi muuttua oli sen esittäjä kuka tahansa, mutta jos aletaan tiettyä, olkoon nyt kuka tahansa, henkilöä jonka nimi on esillä, rääväämään, tulisi silloin esiintyä omalla nimellään. Selkärangatonta paskahousujen vinguntaa, ellei moisia voi omalla nimellään esittää.
Jos henkilökohtaisuuksiin menee, niin kyllä silloin täytyy pystyä sanomansa allekirjoittamaan. Mutta kyllähän se, niin on että nykypäivänä riittää näitä kaiken mailman jauhopäitä, jotka keksivät mitä sattuu päästään, niin kyllä sitä silloin harkitsee viitsiikö joka nettikeskusteluun nimensä laittaa. Ja mitä tulee sanomisiin livenä, niin kyllä minulla on pro nostajiakin kavereina ja kyllä olen heille on kantani ihan livenä sanonut. Ja sen verta kovissa paikoissa on tultu oltua, ettei pikkuasioista yö unet mene:)

En minä ketään halua rapauttaa.

vastakysymys: miksei siitä saisi kertoa että joku on kärynnyt. Tässä tapauksessa kahdesti.

Oli aikoja jolloin ryssäfemmat olivat voimanostajan aamiainen ja lounas. Kovimmilla karjuilla myös päivällinen ja yömyssy. Nykyäänkin käytetään, mutta eri aineita.

Kyllä kärynneet nostajat ovat urheilijoita siinä kuin muutkin urheilijat. he vaan ovat aikanaan mieltäneet huippu-urheilun ja huipullepääsyn vaatimukset eri tavalla kuin ne jotka eivät ole kärynneet.

Ed Coan on kaikkien aikojen paras voimanostaja, kun katsotaan tuloksia vertauttamalla ne nostajan kehonpainoon ja varusteisiin. Epäilemättä.

Edillä on käryjä...enemmän kuin yksi. Ei se silti hänen arvoaan ja titteliään mihinkään muuta.

Jokainen joka dopingiin ryhtyy, tietää sen vaarat. ja kilpaurheilijat tietävät että käry saattaa käydä vaikka kuinka varoajoista huolehtisi. Riski on otettu ja jos käry käy, sen ei pidä olla kenellekään asianosaiselle yllätys. Jokainen löytää kärähtäneiden urheilijoiden nimet vaikkapa netistä. Käry ei siis ole mikään tabu.

ja jos oikein tikulla kaivetaan, niin kärynneet urheilijat ovat urheilijoita, joilla on vaan käynyt huono tuuri.
No miksi pitäisi?!
Oletko oikeasti sitä mieltä, että pian 20vuotta vanha asia on oleellisempaa, kuin vaikka se mitä mies on Voimanostolle antanut?
Kommenttisi antaa sen kuvan, että edelleen mentäisiin kielletyillä aineilla. Toisin sanoen onko mestaruus nyt arvoton ja suoritukset huonoja, kun kerran joskus 17vuotta sitten on käry käynyt? Ed Coan ei liity tähän asiaan millään tavalla. Vai mikä hänet erottaa muista kärähtäneistä? Eikös käryjen pitäisi viedä pohja miehen parhaudesta? Coanin käryt ei vie arvoa ja titteliä, mutta muilta vie? Ei aikee mulle...
Mikset ole Coanin videoissa kommentoinut ensimmäisenä lauseena, että voi voi kun tahrana on käry?

- - - Updated - - -

- - - Updated - - -

Ei kait kukaan enää jaksa, kun tällanen kukkahattutäti alkaa heti itkeen :D

Ainoa näkemäni ongelma näissä jutuissa on jonkun henkilön roinaamisesta syyttely. Sillä onhan se ihan eri asia sanoa "kaikki ne roinaa" kuin "xxxxx on ihan varmasti roinaaja". Jälkimmäinen menee jo juridisestikin kunnianloukkauksen puolelle. Jos joku on aikaisemmin kärynnyt, niin ok roinarihan se on ja siitä on mustaa valkoisella. Mutta sitten on kavereita jotka testataan monta kertaa vuodessa eikä koskaan näy mitään. Sitten netissä joku kertoo faktana sen olevan roinari ja kyllähän ihmiset sen uskoo.
Lisäksi yksi mahdollinen kommentti on esim. "Insuliinin ja kasvuhormonin käytöstä ei jää kiinni, eivät näy missään testeissä. Insuliini on lisäksi kaikkein anabolisin hormoni, mutta lisää kroppaan myös läskiä, mikä ei tietenkään raskaan sarjan voimailijalla ole niin vakavaa. Jos on aiemmin ollut kilpakehonrakentaja, niin ehkä tietää näistä roinausasioista paljonkin.". Tuossakin mainitaan yleisiä asioita, mutta toisaalta rajataan roinaaminen kahteen aineeseen ja raskaaseen sarjaan. Tuskin kumminkaan on kyse kunnianloukkauksesta, koska sanomisen asiasisältö pysyy yleistasolla, nimiä ei mainita. Lisäksi tuommoisessa lausunnossa sopivat epävarmuutta ilmaisevat sanat, kuten ehkä, tai isi-muoto, eli konditionaali, tekevät ilmauksesta semmoisen, ettei siihen oikeudessa oikein pysty tarttumaan mitenkään. Siellä sitä vaan joku nettihanu pyörittelee ja spekuloi yleisluontoisesti niitänäitä, paskat siitä.

Pääpointtina se, että olisi hyvä miettiä sekin, miten sanoo, eikä pelkästään se, mitä sanoo.

No miksi pitäisi?!
Oletko oikeasti sitä mieltä, että pian 20vuotta vanha asia on oleellisempaa, kuin vaikka se mitä mies on Voimanostolle antanut?
Kommenttisi antaa sen kuvan, että edelleen mentäisiin kielletyillä aineilla. Toisin sanoen onko mestaruus nyt arvoton ja suoritukset huonoja, kun kerran joskus 17vuotta sitten on käry käynyt? Ed Coan ei liity tähän asiaan millään tavalla. Vai mikä hänet erottaa muista kärähtäneistä? Eikös käryjen pitäisi viedä pohja miehen parhaudesta? Coanin käryt ei vie arvoa ja titteliä, mutta muilta vie? Ei aikee mulle...
Mikset ole Coanin videoissa kommentoinut ensimmäisenä lauseena, että voi voi kun tahrana on käry?

- - - Updated - - -

En väitä että kerran tai kahdesti tai vaikka neljästi kärynnyt olisi edelleenkin dopingin käyttäjä. Miksi panet suuhuni sanoja, joita en ole lausunut? Ed Coanin mainitsin esimerkkinä siitä, ettei minun arvostustani menestyneestä urheilijasta alenna se, että hän on kärynnyt dopingista. arvostan myös myllylän suoritukset todella korkealle. Myös kaarlo kangasniemen...käry ei vie pohjaa miehen paremmuudesta . Mutta varsinkin voimalajeissa doping on kiinni kuin paise. Miksi: koska voimalajeissa dopingista saa suurimman mahdiollisen hyödyn.
vielä kerran ja rautalangasta mielipiteeni että menee lopultakin perille : käry ei vie minun arvostustani miehen parhaudesta. Ei Coanin, ei Ketolan.
Ens kerralla kun coanin klippi on pakkiksella, lisään siihen heti havaittuani lauseen että ed on kärynnyt nostaja, niin olosi hiukan kenties helpottuu?

Rahamani taitaa Spoton ohella olla maailman kovin penkkaaja.

En väitä että kerran tai kahdesti tai vaikka neljästi kärynnyt olisi edelleenkin dopingin käyttäjä. Miksi panet suuhuni sanoja, joita en ole lausunut? Ed Coanin mainitsin esimerkkinä siitä, ettei minun arvostustani menestyneestä urheilijasta alenna se, että hän on kärynnyt dopingista. arvostan myös myllylän suoritukset todella korkealle. Myös kaarlo kangasniemen...käry ei vie pohjaa miehen paremmuudesta . Mutta varsinkin voimalajeissa doping on kiinni kuin paise. Miksi: koska voimalajeissa dopingista saa suurimman mahdiollisen hyödyn.
vielä kerran ja rautalangasta mielipiteeni että menee lopultakin perille : käry ei vie minun arvostustani miehen parhaudesta. Ei Coanin, ei Ketolan.
Ens kerralla kun coanin klippi on pakkiksella, lisään siihen heti havaittuani lauseen että ed on kärynnyt nostaja, niin olosi hiukan kenties helpottuu?
No kaskun et alunperin edes jotenkin pyöristänyt särmiä. Tollanen yksittäinen käryheitto on helpoin tulkita suorana vittuiluna. Ja nyt pienellä perustelulla (muutama sivu myöhemmin) asia ei näin ollutkaan. Kiitos tämä riittää helpottamaan minun oloa.

No kaskun et alunperin edes jotenkin pyöristänyt särmiä. Tollanen yksittäinen käryheitto on helpoin tulkita suorana vittuiluna. Ja nyt pienellä perustelulla (muutama sivu myöhemmin) asia ei näin ollutkaan. Kiitos tämä riittää helpottamaan minun oloa.

Juu, eiköhän tämä ollu sit tässä munkin puoleltani.

- - - Updated - - -

Siis....

Mitä vittua???

Miten olen tään asian missannut???

Toihan on oikeesti maailman kovin penkkinosto...

Back
Ylös Bottom