POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimanostovideoita – kyykky, penkki ja veto

Meta description: Voimanostovideoita-ketju: kyykky-, penkki- ja vetoklipit, treenipätkät, kisavideot, PR-yritykset ja tekniikka-analyysit.

Eihän tänne uskalla enää kirjottaa mitään... Pitänee alottaa massakausi ja varata paikka seuraavalle itsepuolustus-kurssille. Toivottavasti kukaan ei loukkaannu tästä, en tarkota pahalla.

Sellasta asiaa en ymmärrä että, jos ei ole joo joo miehenä nyökyttelemässä kaiken mailman pyllistyksien perään on nettivinkuja tai jos ihmettelee miksei prokisoissa noudateta voimassa olevia sääntöjä on nettivinkuja. Tai on ehdottomasti douppingia vastaan, ja esittää asiasta mielipiteensä on katkera kyläkisojen nostelija. Eikös täälä ole tarkoitus esittää omat mielipiteensä asioista:wtf:
Etkö sinä pikkuhiljaa jo tajua, että täällä on PRO-nostajatkin vaatimassa omaan liittoonsa paluuta sääntöjenmukaisuuteen?
Mikä tässä on vaikein kohta ymmärtää? Voidaan yhdessä miettiä, jollet itse tajua. Tehdään vaikka värityskirja, jos se vaikka olisi helpompi sisäistää.
Ja omaa liittoasi olet ainoana huru-ukkoiksi nimeämässä. Mikseihän provoosi ole kukaan tarttunut? Olet varmaan ainoa niin lapsellinen tällä foorumilla :face:

Sinä olet ainoa joo joo-mies tuon saman virtesi kanssa. Ehdottomuus dopingia vastaan ei ole mikään mielipide, jos aletaan mainostamaan ensimmäisenä jonkun käryä. Eiköhän ADT ole jo rangaistuksensa antanut, niin mitähän se enää kuuluu mihinkään katkerien melkein onnistuneiden itkuvirteen?

Koittakaa nyt jättää nämä lapsellisuudet, niin voisi vastakaiku olla rakentavampaa.

Esa Virtanen Tampere

Niin että kaikkien pitäisi kirjoittaa omalla nimellään, jotta sitten vääriä mielipiteitä ilmaisevia voidaan käydä vetämässä miehissä pataan? Hyvä meininki ja edesauttaa avointa keskustelua.

Kyllä nyt täytyy olla antin kanssa samaa mieltä. Ehkä lynkkausjengin kasaamisen sijasta oli fiksumpaa vain olla noteeraamatta sellaiset mielipiteet, jotka ärsyttävät. Varsinkin kun kyseessä on sellainen suhtkoht merkityksetön kohtaamispaikka kuin internet-foorumi.
Joo suoranainen lynkkaus on hiukan yliampuvaa, mutta koittakaas ottaa huomioon, mitä tämä jatkuva rapaaminen aiheuttaa tälle "väärälle" liitolle.
Jotkut oikeasti saattaa muodostaa mielipiteensä näitten rääväämisten perusteella. Edelleenkään kukaan ei ole vastannut, mitä kuvittelette saavuttavanne tuolla jatkuvalla bs jauhannalla. Niin kauan kun argumentit aiheesta puuttuu ja keskitytään muiden mollaamiseen, on uskottavuutenne täysi 0.

Onko tynnyri oikeasti tyhjä vai onko tuo tyhjänpäiväinen jankuttaminen vaan NIIN kivaa? (tämä ei siis ole Slartolle)

Joo suoranainen lynkkaus on hiukan yliampuvaa, mutta koittakaas ottaa huomioon, mitä tämä jatkuva rapaaminen aiheuttaa tälle "väärälle" liitolle.
Jotkut oikeasti saattaa muodostaa mielipiteensä näitten rääväämisten perusteella.

Olen aktiivinen voimanoston ja pakkiksen voimailuketjujen seuraaja enkä silti edes tiedä, mistä liitosta puhut...jos tavis eksyy näitä ketjuja lueskelemaan niin minkähän luulet tarttuvan ensimmäisenä silmiin viimeisenkin kahden sivun keskusteluista? Eiköhän se ole tämä muilutusten ehdottelu.

Etkö sinä pikkuhiljaa jo tajua, että täällä on PRO-nostajatkin vaatimassa omaan liittoonsa paluuta sääntöjenmukaisuuteen?
Mikä tässä on vaikein kohta ymmärtää? Voidaan yhdessä miettiä, jollet itse tajua. Tehdään vaikka värityskirja, jos se vaikka olisi helpompi sisäistää.
Ja omaa liittoasi olet ainoana huru-ukkoiksi nimeämässä. Mikseihän provoosi ole kukaan tarttunut? Olet varmaan ainoa niin lapsellinen tällä foorumilla :face:

Sinä olet ainoa joo joo-mies tuon saman virtesi kanssa. Ehdottomuus dopingia vastaan ei ole mikään mielipide, jos aletaan mainostamaan ensimmäisenä jonkun käryä. Eiköhän ADT ole jo rangaistuksensa antanut, niin mitähän se enää kuuluu mihinkään katkerien melkein onnistuneiden itkuvirteen?

Koittakaa nyt jättää nämä lapsellisuudet, niin voisi vastakaiku olla rakentavampaa.

Esa Virtanen Tampere
Ensinnäkin et selvästikkään tajua mitä huru-ukkoilla tarkoitetaan, sillä ei todellakaan tarkoiteta mitään liittoja, vaan meitä veteraaninostajia nimitellään leikkillään huru-ukoiksi. Ja mitä tulee noihin pro-liittojen sääntöihin, niin eiköhän se ole mennyt niin, että kun sääntöja on kritisoitu on alkanut armoton selittely kuinka "rautaa on niin paljon tangossa" ettei sen kanssa tarvitse mennä edes "syvään" Ja sinä voit olla asioista omaan mieltäsi ja minä omaani. Ja missä minä olen mainostanut jonkun nostajan käryä? Ja sinä olet vielä sen verta nuori mies, että voi olla aiheelistakin väritellä niitä värityskirjoja:)

Olen aktiivinen voimanoston ja pakkiksen voimailuketjujen seuraaja enkä silti edes tiedä, mistä liitosta puhut...jos tavis eksyy näitä ketjuja lueskelemaan niin minkähän luulet tarttuvan ensimmäisenä silmiin viimeisenkin kahden sivun keskusteluista? Eiköhän se ole tämä muilutusten ehdottelu.
Okei. Tässä on 100 sivua IPF yyber-nostajat haukkuneet kaikki PRO-liiton/liittojen videot ja nyt 1,5 sivulla tuli ylilyönti takaisinpäin :hyper:
En oikein jatka uskoa että lukijat niin idiooteja olevat, että moiseen tartutaan :rolleyes: Melkoista aliarviointia, etten sanoisi.

Enkä lähtisi yleistämään, jos sinä et tiedä mistä puhutaan siihen, ettei "tavikset" tiedä. Valtaosa suomalaisista osaa kuitenkin lukea.
Sehän on selvää että varmaan minunkin vietejä luetaan, kuin piru raamattua, mutten silti ajattele tasapäisesti, että kaikki näin tekisivät.
Edelleen puuttu pohja tältä "keskustelun" irvikuvalta. Jos edes jotain argumenttia sais, olisi helpompi keskustella. Mä edes yritän olla korrekti ja avata keskustelua AIHEESTA. En oikein tajua itsekään miksi.

:face:
Omalla nimellä kirjoittelu olis täälläkin kyllä hyvä olla..siivoisi se suun pahemmilta mussuttajilta.
Mielipiteet saa ja pitää olla.. senkin voi tuoda esiin omalla nimellä, jos on kanttia. Täältä se puuttuu suurimalta osalta niistä suunpieksijöistä..
Mistä näitä tulee:face:

Niin että kaikkien pitäisi kirjoittaa omalla nimellään, jotta sitten vääriä mielipiteitä ilmaisevia voidaan käydä vetämässä miehissä pataan? Hyvä meininki ja edesauttaa avointa keskustelua.
Helpompi sanoa kun toteuttaa se pataanvetäminen:)

Ensinnäkin et selvästikkään tajua mitä huru-ukkoilla tarkoitetaan, sillä ei todellakaan tarkoiteta mitään liittoja, vaan meitä veteraaninostajia nimitellään leikkillään huru-ukoiksi. Ja mitä tulee noihin pro-liittojen sääntöihin, niin eiköhän se ole mennyt niin, että kun sääntöja on kritisoitu on alkanut armoton selittely kuinka "rautaa on niin paljon tangossa" ettei sen kanssa tarvitse mennä edes "syvään" Ja sinä voit olla asioista omaan mieltäsi ja minä omaani. Ja missä minä olen mainostanut jonkun nostajan käryä? Ja sinä olet vielä sen verta nuori mies, että voi olla aiheelistakin väritellä värityskirjoja:)
Ok. Vedän takaisin tuon huru-homman. Et sittenkään provonnut. Pahoittelen väärinymmärrystä.
Herra Mirandosin lasken samaan ristiretkeläisten kastiin. Sinua en tarkoittanut tuolla käryasialla, kuten et toivottavasti sinäkään minua korkeiden KISAkyykyjen puolustajana, koska niitä en ole puolustanut. Päinvastoin olen kritisoinut, mutta olen pyrkinyt pysymään asiallisella linjalla ketään haukkumatta.
Mielipiteet voi edelleen esittää asiallisemmin. Ei tulisi niin helposti turpakäräjäprovosointia. Mikäs minä olen opettamaan noin kokeneelle karpaasille käytöstapoja.
Jotain kai on jollain muulla mennyt pieleen. Värityskirjoja kyllä lasteni kanssa värittelen ja myös opetan ihmisarvon ymmärtämistä, toisten kunnioitusta ja yleisiä käytöstapoja.

Ok. Vedän takaisin tuon huru-homman. Et sittenkään provonnut. Pahoittelen väärinymmärrystä.
Herra Mirandosin lasken samaan ristiretkeläisten kastiin. Sinua en tarkoittanut tuolla käryasialla, kuten et toivottavasti sinäkään minua korkeiden KISAkyykyjen puolustajana, koska niitä en ole puolustanut. Päinvastoin olen kritisoinut, mutta olen pyrkinyt pysymään asiallisella linjalla ketään haukkumatta.
Mielipiteet voi edelleen esittää asiallisemmin. Ei tulisi niin helposti turpakäräjäprovosointia. Mikäs minä olen opettamaan noin kokeneelle karpaasille käytöstapoja.
Jotain kai on jollain muulla mennyt pieleen. Värityskirjoja kyllä lasteni kanssa värittelen ja myös opetan ihmisarvon ymmärtämistä, toisten kunnioitusta ja yleisiä käytöstapoja.
En mielestäni itsekään ketään yksilöä ole haukkunut, vaan nimen omaan prolittojen sääntötulkintaa.

allthingsgymiin ilmestyny tommone kaveri, 400kiloa@128k, 22vee....ööööö mitä hittoa?

ps. kaks videoo putkeen!!

edit. väärä hälytys

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

allthingsgymiin ilmestyny tommone kaveri, 400kiloa@128k, 22vee....ööööö mitä hittoa?

ps. kaks videoo putkeen!!

edit. väärä hälytys
Kyllähän tuli kepposesti 400kg:wtf: ja pelkällä vyöllä: Rock:

- - - Updated - - -

Komea veto!!!

Videota odotellaan, Heimopäällikkö vs antti65 ;),
Jep, ohi aiheen mennään ja pahasti:face:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom