POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimanostovideoita – kyykky, penkki ja veto

Meta description: Voimanostovideoita-ketju: kyykky-, penkki- ja vetoklipit, treenipätkät, kisavideot, PR-yritykset ja tekniikka-analyysit.

Eikös Murtomäellä oo kyynärpää paskana toisessa kädessä?

Joka tarkottaa sitä että hän ei saa kättä suoraksi.

Mun silmää ainaki näytti et loppuojennus jää vajaaks vaa tosta vasemmasta kädestä.

Eikös Murtomäellä oo kyynärpää paskana toisessa kädessä?

Joka tarkottaa sitä että hän ei saa kättä suoraksi.

Mun silmää ainaki näytti et loppuojennus jää vajaaks vaa tosta vasemmasta kädestä.

Siinä on todennäköisesti kulumavika jota ei saa enää korjattua. Tämmöisen tuomion ortopedi antoi röntgen kuvien perusteella. Katsellaan muuttaako magneettikuvissa käynti asiaa mihinkään suuntaan. Kädessä on vajaa liikerata molempaan suuntaan.

Ohoh, Benni taas aivan hävyttömässä kunnossa! Nyt luulisi, että Boltonin 457,5 on vaarassa, helvetin hyvä jos Benedikt rikkoisi tuon niin tulisi taas taistelua suurimmasta maastanostosta. Tosin 60kg tuohon lisää on perkeleesti (15%), mutta oli tuo vaan niin kevyen näköistä.

Ohhoh! Siinä on jo konsta ja Andykin ihmeissään! BM ei näköjään treeneissä tykkää vetää yhtä asenteellisia alkumesoomisia kuin kisoissa, tuossahan tuo oli itse rauhallisuus ennen nostoja normi riehumisensa sijaan.

Ohhoh! Siinä on jo konsta ja Andykin ihmeissään! BM ei näköjään treeneissä tykkää vetää yhtä asenteellisia alkumesoomisia kuin kisoissa, tuossahan tuo oli itse rauhallisuus ennen nostoja normi riehumisensa sijaan.

Vähän vähemmän adrenaliinia kierrossa varmaan treeneissä. Täytyy expossa mennä varmaan vähän kauemmas kun tää kaveri tulee lavalle ;)

No ei paljoa 308,5kg näyttänyt painavan. Mielenkiintoista nähdä minkälaisia ovat Kennellyn kisanostot ja mitä raudat silloin ovat.

Kennelly RAW-kisoissa! Mielenkiintoisin juttu pitkään aikaan. Tätähän on spekuloitu iät ja ajat, että pystyisikö Kennelly tekemään suurimman raw penkin ever, eli rikkomaan Mendelsonin 715. Jotenkin sellainen kutina ettei mitään oikeaa stoppia vaadita vaan joku huutaa näön vuoksi press niinkuin Mendelsonin 715 paunan nostossa, mikä on kyllä ihan siisti nosto kontrolloidulla laskulla.

Back
Ylös Bottom