POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimanostovideoita – kyykky, penkki ja veto

Meta description: Voimanostovideoita-ketju: kyykky-, penkki- ja vetoklipit, treenipätkät, kisavideot, PR-yritykset ja tekniikka-analyysit.

Tuo Benni on kyllä miun ehdoton suosikki. Kertakaikkisen sympaattisen oloinen veijari. Tuosta touhusta kaikkinensa paistaa kyllä semmonen omistautuneisuus voimailulle, että alta pois. Kontrasti sen riehumisen ja tassuttelun ja tämän näissä videoissa nähdyn keskittymisen välillä on kyllä valtava. Aivan ykkösukko, toivottavasti raivaa vielä Boltonit ja muut tieltään.

ps. toivottavasti nyt tuli video oikeaan ketjuun

Kovaa touhua, mutta kertokaa tyhmälle että mitä sillä saavutetaan että laitetaan ketjuja ja kumeja samaan tankoon sekä ylhäältä että alhaalta, eikö siinä toinen aina enemmän tai vähemmän kumoa toisen vaikutusta? :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Luulisi tuon tason nostajan tietävän mitä tekee. Yleensä mitä kehittyneempi nostaja sitä enemmän tarvitsee aseita.

Miksi ei vaan nostaisi tankoa korokkeille? Eiks toi oo sama asia?

No kai se on mageeta ku on kumit ja kettingit :rock:

Ei ole sama asia ollenkaan. Vaikka nuo kumit ja ketjut monesta hölynpölyltä kuulostaakin mutta kyllä ne vaan parantaa myös raakavoimiakin todella paljon kun niitä vaan osaa oikealla tavalla treeniin soveltaa.

Ei ole sama asia ollenkaan. Vaikka nuo kumit ja ketjut monesta hölynpölyltä kuulostaakin mutta kyllä ne vaan parantaa myös raakavoimiakin todella paljon kun niitä vaan osaa oikealla tavalla treeniin soveltaa.

Okei toi mun eka viesti oli kyl aika perseestä, mä oon ite noit ja kumeja ketjuja kyykyssä ja penkissä kokeillu ja iha hyvältä ne tuntu. Mut mietin tossa sitä, että mikä idea olla kumit ylhäällä ja ketjut? Kertokaa mulle joku ku ite ei tiiä. :D

Se että joudut lopussa työntää paljon kovempaa.. Kumit kiristyy loppua kohti ja ketjut nousee enemmän ilmaan lattiasta jolloin painoa tulee koko ajan lisää kun tullaan ylöspäin.. Ei ole tullu kyllä käytettyä kun nauhoja joskus kerran pari huvikseen mut eikös se idea noin ole?

Kumit keventää alhaalla "ketjutonta" kuormaa ja ylhäällä kumien apu pienenee ja ketjujen vastus kasvaa. Siis ylä- ja ala-asennon kuormasuhde on suurempi kuin pelkkien kumien tai pelkkien ketjujen kanssa

e: vähän liian hidas
e2: firestarter, kumit löystyy loppua kohden

Back
Ylös Bottom