POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimanostovideoita – kyykky, penkki ja veto

Meta description: Voimanostovideoita-ketju: kyykky-, penkki- ja vetoklipit, treenipätkät, kisavideot, PR-yritykset ja tekniikka-analyysit.

Siis mitä ihmettä aikuinen mies jaksaa itkeä myrkyistä. Varsinkaan kun et itse edes siellä PROO puolella kisaile, ei luulisi sinua niin harmittavan mitä siellä tapahtuu. Jos säännöt ei aineita kiellä, on suorastaan tyhmää antaa muille sitä etua. Ethän sinäkään lähde ipf kisaan nostamaan raakana, kun muut ottaa varusteilla.

Hahaha, "roinata julkisesti", toi oli hyvä vitsi. Sanokaapa yksikin suomalainen "pro" -nostaja, joka puhuu avoimesti roinaamisestaan. Kyllä totuus on, että Suomessa varsinkin on yksinkertaisesti pakko peitellä roinaamistaan julkiseksi häpeäpilkuksi joutumisen uhalla, kilpaili sitten testiliitossa tai ei. Heitetäänpä haaste kaikille roinaaville ns. ammattilaisnostajille: ruvetkaa puhumaan roinaamisestanne täysin avoimesti, niin mä lasken, kuinka monta "kuukauden lammas" -palkintoa Iltasanomat teille myöntää.

Mua ei muutoin rasita kenenkään roinaaminen tai roinaamattomuus varsinkaan, jos ei kilpailla testiliitossa, mutta mua naurattaa se, että monet täälläkin puhelevat tyyliin "roinaaminen on ihan ok juttu, ei ole kenenkään muun asia, mitä kehoonsa laittaa", ja silti on pakko tietoisesti peitellä toimintaansa kulttuuristen paineiden vuoksi.

Mun nähdäkseni se, että roinaa testiliitossa, on lähinnä tyhmää. Moraalitonta ja epärehellistä on se, että omasta toiminnasta valehdellaan, oli se pakon alaista tai ei. Eli nyt, kun tässäkin threadissa ollaan tekemässä pro-nostaja-paroista Jeesuksen sijaisia, jotka niin urheasti sanovat suoraan roinaavansa, kun testiliiton Juuttaat roinaavat salaa, niin pyydän arvon roinaajia sitten todella lopettamaan touhunsa peittelyn. Kun se kerran on niin hyväksyttävää, miksi sitä on tehtävä suljettujen ovien takana?

Hahaha, "roinata julkisesti", toi oli hyvä vitsi. Sanokaapa yksikin suomalainen "pro" -nostaja, joka puhuu avoimesti roinaamisestaan. Kyllä totuus on, että Suomessa varsinkin on yksinkertaisesti pakko peitellä roinaamistaan julkiseksi häpeäpilkuksi joutumisen uhalla, kilpaili sitten testiliitossa tai ei. Heitetäänpä haaste kaikille roinaaville ns. ammattilaisnostajille: ruvetkaa puhumaan roinaamisestanne täysin avoimesti, niin mä lasken, kuinka monta "kuukauden lammas" -palkintoa Iltasanomat teille myöntää.

Mua ei muutoin rasita kenenkään roinaaminen tai roinaamattomuus varsinkaan, jos ei kilpailla testiliitossa, mutta mua naurattaa se, että monet täälläkin puhelevat tyyliin "roinaaminen on ihan ok juttu, ei ole kenenkään muun asia, mitä kehoonsa laittaa", ja silti on pakko tietoisesti peitellä toimintaansa kulttuuristen paineiden vuoksi.

Mun nähdäkseni se, että roinaa testiliitossa, on lähinnä tyhmää. Moraalitonta ja epärehellistä on se, että omasta toiminnasta valehdellaan, oli se pakon alaista tai ei. Eli nyt, kun tässäkin threadissa ollaan tekemässä pro-nostaja-paroista Jeesuksen sijaisia, jotka niin urheasti sanovat suoraan roinaavansa, kun testiliiton Juuttaat roinaavat salaa, niin pyydän arvon roinaajia sitten todella lopettamaan touhunsa peittelyn. Kun se kerran on niin hyväksyttävää, miksi sitä on tehtävä suljettujen ovien takana?

Se on vaan ihan yhteiskunnallista, selviää vähemmällä kun puhuu roinaamisestaan vain kavereille. On tosin monia ketkä ihan omilla nimillään siitä julkisilla foorumeillakin kirjoittelevat ja kysyttäessä eivät valehtele kenellekään.

Mutta useimmilla kyse on samasta asiasta kuin se että myöntäisi kiihottuvansa siitä kun katselee 19-v pikkupilluja koulutyttövaatteissa jotka laskevat alleen ja masturboivat (joo, olen tehnyt niin ja teen jatkossakin :evil: ). Ei siinäkään mitään pahaa ole mutta se kerrotaan yleensä vain kavereille ettei tarvitse turhaan stressata itseään muiden mielipiteillä.

Tai sitten ei kerrota kenellekään, koska se ei kenellekään kuulu.

tässä tuli asiat sanottua suoraan,ja olen täysin samaa mieltä ,kun appelsiini.

En tietojani täällä tietenkään huutele, sen vaan tiedän ja sanon ettei sielläkään liitossa kaikki niin puhtosia ole mitä puhutaan.
aina löytyy huijjareita se on varma,kun omat lahjat ja luontainen voima loppuu ni otetaan myrkyt avuksi,mutta mikä on uskomattominta näitten huijjareitten toiminnassa niin he oikiasti muutaman vuoden myrkyttelyn jälkeen uskovat,että kaikki vetää ja minä olen oikiasti vaan lahjakkaampi kun noi jotka häviävät esim yht 200kg.

En tietojani täällä tietenkään huutele, sen vaan tiedän ja sanon ettei sielläkään liitossa kaikki niin puhtosia ole mitä puhutaan.

Olet varmasti oikeassa, ikävä kyllä. Mutta toivottavasti nämä tietosi perustuvat täysin varmoihin lähteisiin, eikä siihen että salilla joku kateellinen torspo on selannut kisatuloksia ja päättänyt sitten omassa päässään ketkä kaikki ovat roinareita ja laittanut lapulle ylös ja lappu kiertoon... Tällaistakin on tapahtunut...

Olipa nätti penkki Cyplenkovilta! Ukko vielä täysin lahnana penkillä.

Back
Ylös Bottom