Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jotenki näyttää että tossa ei olis noita painoja oikeesti. Vähän turhan kevyesti nousee. Todennäköisesti fake.
Joo, kyllä kaverin tiedän ja videot oon kattonu läpi. Jotenki vaan näyttää niin kevyeltä tuo nosto, ja vielä pitkällä tangolla, joka ei yhtään taivu noston hurjasta nopeudestakaan huolimatta. Käsipainollakin tuo olisi uskomaton suoritus, mutta kukin uskoo mihin tahtoo. Itse en usko ennenkuin livenä näkisin tuon uudelleen.Lueskelepa jostain vähän, minkälainen kaveri on kyseessä... ei Mishan tarvitse feikata, se rauta vain ei oikeasti paina sille mitään:D.
Mä en taas jaksa uskoa että yhden maailman vahvimmista miehistä tarvii pönkittää itsetuntoaan ja nettituomareiden mieltä pahoittaa jollain feikkivideoilla.Joo, kyllä kaverin tiedän ja videot oon kattonu läpi. Jotenki vaan näyttää niin kevyeltä tuo nosto, ja vielä pitkällä tangolla, joka ei yhtään taivu noston hurjasta nopeudestakaan huolimatta. Käsipainollakin tuo olisi uskomaton suoritus, mutta kukin uskoo mihin tahtoo. Itse en usko ennenkuin livenä näkisin tuon uudelleen.
Joo, kyllä kaverin tiedän ja videot oon kattonu läpi. Jotenki vaan näyttää niin kevyeltä tuo nosto, ja vielä pitkällä tangolla, joka ei yhtään taivu noston hurjasta nopeudestakaan huolimatta. Käsipainollakin tuo olisi uskomaton suoritus, mutta kukin uskoo mihin tahtoo. Itse en usko ennenkuin livenä näkisin tuon uudelleen.
Jotenki näyttää että tossa ei olis noita painoja oikeesti. Vähän turhan kevyesti nousee. Todennäköisesti fake.