POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimanostovideoita – kyykky, penkki ja veto

Meta description: Voimanostovideoita-ketju: kyykky-, penkki- ja vetoklipit, treenipätkät, kisavideot, PR-yritykset ja tekniikka-analyysit.

Jotenki tuntuu että toi mimmi tossa ei nosta kahella sadalla kutosta. Parinkympin lätkiltä ne ainakin näytti. Äijä helpottaa toiset sata pois tai sitte jotain leikkipainoja. Mä oon ollu siinä käsityksessä ettei kukaan nainen maailmassa oo nostanu edes 400 paunaa raakana.

Ei kyllä noilla lihaksilla nosteta kuutosta kahdella huntilla. Kai noi jotain leikkipainoja(ehkä 10kg painoja) on.

Kyseessähän on NPC Nationalsseissakin kilpaillut naiskehonrakentaja Heather Darling. En tiedä mikä on lopullinen totuus hänen penkkituloksistaan, mutta monet samalla salilla treenanneet henkilöt ovat todistaneet hänen nostojaan. Itse kuulin ensimmäistä kertaa Heatherin isoista penkeistä vajaat 10 vuotta sitten eräältä toiselta kilpanaiskehonrakentajalta joka treenasi samalla salilla kuin Heather. Heatherin raw-penkkiennätys oli 560 lbs hänen webbisaitilla olleiden tietojen mukaan.

Tommonen yli 250kg raakapenkki naisella ois sama ku joku bodiukko joku kehuis sivullaan nostavansa penkistä yli 400 raakana. Vaikee vaan uskoo.

Mää en millään usko, että joku naisbodari nostaisi penkistä raakana sen 250kg. En sitten tiedä... Eihän tollasia miehiäkään ole kuin reilu kourallinen maailmassa.

Eihän kukaan akka nosta 200x6, se on selvää. Se ukko joka nosti siinä välissä 160x4, ei näyttänyt niin vahvalta. Jotain leikkipainoja selkeesti. Jos otetaan joku 40kg painoista pois, niin noi nostot voisi näyttää edes jotenkin realistisilta.

Mun mielestä becca swanssonikaan ei ole ottanut rawina 200 kiloa enempää jos sitäkään? paitaennätys hänellä 272,5 ja todella vahva ellei vahvin koskaan akka kyseessä?

Itse en kyllä usko naisten kohdalla puhuttaessa yli 200kg raakapenkeistä. Se on vähän, et vids or didnt happen.

Back
Ylös Bottom