POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimanostovideoita – kyykky, penkki ja veto

Meta description: Voimanostovideoita-ketju: kyykky-, penkki- ja vetoklipit, treenipätkät, kisavideot, PR-yritykset ja tekniikka-analyysit.

Tuo on melko varmasti ennätys, jota ei rikota ikinä. Alle sata kiloisena 409kg:n maastaveto. Kukahan on seuraavana listalla ja millä tuloksella? Coanin oma enkka IPF:ään on 390kg.

no ei hyvää päivää! eihän noista tule kuin pahamieli. ihan käsittämätöntä!!!

Jotenki näyttää että tossa ei olis noita painoja oikeesti. Vähän turhan kevyesti nousee. Todennäköisesti fake.

Jotenki näyttää että tossa ei olis noita painoja oikeesti. Vähän turhan kevyesti nousee. Todennäköisesti fake.

Lueskelepa jostain vähän, minkälainen kaveri on kyseessä... ei Mishan tarvitse feikata, se rauta vain ei oikeasti paina sille mitään:D.

Lueskelepa jostain vähän, minkälainen kaveri on kyseessä... ei Mishan tarvitse feikata, se rauta vain ei oikeasti paina sille mitään:D.
Joo, kyllä kaverin tiedän ja videot oon kattonu läpi. Jotenki vaan näyttää niin kevyeltä tuo nosto, ja vielä pitkällä tangolla, joka ei yhtään taivu noston hurjasta nopeudestakaan huolimatta. Käsipainollakin tuo olisi uskomaton suoritus, mutta kukin uskoo mihin tahtoo. Itse en usko ennenkuin livenä näkisin tuon uudelleen.

Joo, kyllä kaverin tiedän ja videot oon kattonu läpi. Jotenki vaan näyttää niin kevyeltä tuo nosto, ja vielä pitkällä tangolla, joka ei yhtään taivu noston hurjasta nopeudestakaan huolimatta. Käsipainollakin tuo olisi uskomaton suoritus, mutta kukin uskoo mihin tahtoo. Itse en usko ennenkuin livenä näkisin tuon uudelleen.
Mä en taas jaksa uskoa että yhden maailman vahvimmista miehistä tarvii pönkittää itsetuntoaan ja nettituomareiden mieltä pahoittaa jollain feikkivideoilla.
Pyöriihän tubessa jonkun kiekonheittäjän tekemänä 90 kg tempaus yhdellä kädellä, tosin menee kyykkyyn alle. Kiekkomies ei ole tainnut 210 kg temmata, joten voimatasot saattavat olla hieman eri luokkaa.

Niin... Yevgen Yarymbashin penkin ME superiin nuorissa on 320kg. Tuokin on jo kuitenkin 3 vuotta vanha. Meinasitko peklo ottaa tuon ME:n nimiisi? Midoten yleisen ME on 353,5kg.

no katotaan miten tässä kunnossa kestetään, nämä kuitenkin vain kesken nousun tehtyjä härökokeiluja;) olisihan se kiva vielä toisenkerran tehdä ME, mutta kiire ei ole minnekkään. Aikaa on jos vaan paikat kestää!!! raakapenkki lähempänä sydäntä, mutta tuntuuhan tuo paidallakin kulkevan, niin pitää nyt koettaa minne asti pääsee=)

Älä nyt vittu viiti. Eihän nyt ole mitään mahdollisuutta, että tuo Mishan 110kg tempaus yhdellä kädellä olisi joku feikkifilmi. 110kg ei vaan paina tuolle äijälle yhtään mitään ja sen takia pystyy sen yhdelläkin kädellä tempaisemaan.

Pakko sen 3x200 vauhtipunnerruksenkin on olla feikki, kun näyttää niin kevyeltä :lol2:

Enemmän tuo tempaus epäilyttäisi, jos se ei nousisi noin sulavasti ylös asti.

Muuten minäkin epäilisin, mutta Mishalla on ihan valvotuissa kilpailuissakin tehtynä sellainen määrä käsittämättömiä suorituksia, ettei näiden Youtube-pätkien epäilemiseen ole enää mitään syytä. Painonnosto huipputasolla ja vahvamieslajit tuntuvat olevan aika tehokas yhdistelmä. Kilpailuennätys tempauksessa on kai tasan 210 kg, että ei 110kg yhdellä kädellä siltä pohjalta miltään ihmeeltä kuulosta.

Juu, kyllä 210kg tempauksella tulis yhdellä kädellä enempikin, jos siihen panostaisi. Uskon, että tuo oli Mishalle enempi sellainen "huumori kokeilu", kuin varsinaista reeniä.

Back
Ylös Bottom